Субота, 2020-01-18, 4:16 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна робота » Виховна робота в школі

У категорії матеріалів: 108
Показано матеріалів: 101-108
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Свято «Прощавай, початкова школо!»

17.03.2018 1,796 Переглядів

Сценарії випускного вечора - Шкільне життя

Автор: Моравська Людмила Володимирівна Навчальний заклад: Фастівський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10-Гімназія” Свято «Прощавай, початкова школо!» Вчитель. Шановні гості! Сьогодні ми зібралися з вами на останнє свято в початковій школі – свято прощання з 4 класом. Зараз я з задоволенням запрошую винуватців нашого торжества. (Діти заходять під музику парами, вчитель ...

Виховна робота в школі | Переглядів: 479 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-04-19 | Коментарі (0)

Управління виховної системою - це особливе управління, воно глибоке. Управління здійснюється системою в цілому і кожним її компонентом окремо з урахуванням його своєрідності.
Сукупність методів управління складають:

  • вербальні методи: індивідуальні (консультація, бесіда), групові (інструктаж, нарада, збори);
  • дослідницькі методи: вивчення передового досвіду, атестування педагогічних кадрів, анкетування та інтерв'ювання, підготовка, друкування матеріалів (газет, збірників, статей, методичних рекомендацій) про діяльність педагогічного й учнівського колективів;
  • ілюстративно-показникові методи: моделювання структури організації виховного процесу, побудова графіків, таблиць;
  • техніко-технологічні методи: застосування технічних засобів і пристроїв (комп'ютера, телебачення, радіо тощо).
Виховна робота в школі | Переглядів: 128 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-26 | Коментарі (0)

Управління виховної системою - це особливе управління, воно глибоке. Управління здійснюється системою в цілому і кожним її компонентом окремо з урахуванням його своєрідності.
Сукупність методів управління складають:

  • вербальні методи: індивідуальні (консультація, бесіда), групові (інструктаж, нарада, збори);
  • дослідницькі методи: вивчення передового досвіду, атестування педагогічних кадрів, анкетування та інтерв'ювання, підготовка, друкування матеріалів (газет, збірників, статей, методичних рекомендацій) про діяльність педагогічного й учнівського колективів;
  • ілюстративно-показникові методи: моделювання структури організації виховного процесу, побудова графіків, таблиць;
  • техніко-технологічні методи: застосування технічних засобів і пристроїв (комп'ютера, телебачення, радіо тощо).

1. Навчально-пізнавальний
Логічним продовженням урочної навчально-пізнавальної діяльності є позакласна, яка спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей. При її організації, крім загальнодидактичних, необхідне керуватися і такими специфічними принципами, як добровільність, ініціатива учнів, самодіяльність, заняття за інтересами

Виховна робота в школі | Переглядів: 134 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-24 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 81-90 91-100 101-108
Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz