Четвер, 2020-04-09, 11:41 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна робота » Виховна робота в школі

У категорії матеріалів: 113
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Виховна робота в школі | Переглядів: 125 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-06-27 | Коментарі (0)

Десять НЕ МОЖНА Василь Сухомлинський

  1. Не можна ледарювати, коли всі працюють; ганебно байдикувати, розважатися, коли – ти добре знаєш про це – старші покоління працюють і не можуть дозволити собі відпочинку.
  2. Не можна сміятися над старістю і старими людьми – це величезне блюзнірство; про старість треба говорити тільки з повагою; у світі є три речі, з яких ніколи не можна сміятися, – патріотизм, справжня любов до жінки і старість.
  3. Не можна заходити в суперечку з шанованими і дорослими людьми, особливо із стариками; не гідно людської мудрості й розсудливості поспішно висловлювати сумнів щодо істинності того, що радять старші; якщо в тебе просяться на язик якісь сумніви, придерж їх у голові, подумай, розміркуй, а потім спитай у старшого ще раз – спитай так, щоб не образити.
  4. Не можна виявляти незадоволення тим, що в тебе немає якоїсь речі… У товариша твого є, а про тебе батьки не подбали: від своїх батьків ти не маєш права вимагати нічого.
  5. Не можна допускати, щоб мати давала тобі те, чого вона не бере собі, – кращий шматочок на столі, смачнішу цукерку, кращий одяг. Умій відмовитися від подарунка, якщо ти знаєш, що в цій речі мати відмовила собі; думка про право на якусь свою винятковість – це отрута твоєї душі; велике щастя відчувати нетерпимість до цієї отрути.
  6. Не можна робити того, що осуджують старші, – ні на очах у них, ні десь на стороні; кожний свій вчинок розглядай з погляду старших: що подумають вони; особливо неприпустимі настирливість, намагання без потреби нагадувати про себе, виставляти напоказ свої домагання: мати і батько ніколи не забувають про тебе; якщо ти не на очах у них, вони думають про тебе більше, ніж тоді, коли ти крутишся поруч; пам’ятай, що в матері і батька є свій духовний світ, вони іноді хочуть залишитися наодинці з собою.
  7. Не можна залишати старшу рідну людину одинокою, особливо матір, якщо в неї немає нікого, крім тебе; в радісні свята ніколи не залишай її саму; ти сам – твоє слово, твоя усмішка, твоя присутність – єдина її радість; чим ближчий кінець людського життя, тим гостріше переживає людина горе своєї самотності; залишати одиноким дідуся, старого батька, навіть і тоді, коли ти сам уже став старим, – нелюдяне, дико; пам’ятай, що в житті людини настає такий період, коли ніякої іншої радості, крім радості людського спілкування, в неї вже не може бути.
  8. Не можна збиратися в дорогу, не спитавши дозволу і поради в старших, особливо в діда, не попрощавшися з ними, не дочекавшися від них побажання щасливої дороги і не побажавши їм щасливо залишатися.
  9. Не можна сідати до столу, не запросивши старшого; тільки моральний, невіглас уподібнюється тварині, що вгамовує свою жадобу сама і боїться, щоб її родич, присутній при цьому, не урвав шматка собі; людська трапеза – це не вгамовування голоду, не фізіологічний акт у ланцюгу обміну речовин; люди придумали стіл не тільки для того, щоб ставити під нього ноги, а на стіл спиратися; за столом відбувається цікаве духовне спілкування людей; якщо ти запросив старшого розділити з тобою трапезу, ти зробив йому велику приємність.
  10. Не можна сидіти, коли поруч стоїть доросла, особливо літня людина, тим більше жінка; не чекай, поки з тобою привітається старший, ти повинен першим привітати його, зустрівшись, а прощаючись, побажати доброго здоров’я; у цих правилах етикету закладено глибоку внутрішню суть – повагу до людської гідності; не вміючи поважати її, ти уподібнюєшся невігласу, який плює у прекрасні хвилі моря; море величезне у своїй величі і красі, і цим ти його не зневажиш, не принизиш, а тільки зганьбиш себе.

Матеріали взято з сайту: http://karpova.in.ua/

Виховна робота в школі | Переглядів: 118 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-06-07 | Коментарі (0)

Поради та приклади завдань для проведення виховної години до Дня вишиванки.

Цього року День вишиванки випав на 17 травня. Святкувати його почали не так давно, але ця традиція вже встигла міцно закріпитися у свідомості багатьох людей. Свято відзначається щороку у третій четвер травня, а головне, що треба зробити цього дня – вдягти вишиванку на роботу, навчання чи просто на прогулянку.

День вишиванки цікавий тим, що не прив’язаний до жодного державного чи релігійного свята, він цілком самодостатній та цікавий без зайвих нюансів. Тож і проводити тематичні виховні години варто на радісній ноті, без надмірного пафосу. Пропонуємо декілька варіантів робіт та заходів, які зроблять ваше свято ще кращим!

Трохи історії

Перш за все, варто провести для школярів невеличкий історичний екскурс: свято вишиванки було запроваджене не так давно, лише у 2006 році, тому багато хто не знає деталей. А починалося все дуже цікаво: ідею проведення акції «Всесвітній день вишиванки» запропонувала Леся Воронюк, на той час студентка факультету історії, політології та міжнародних відносин Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Однокурсники дівчини часто приходили на пари у гарних вишитих сорочках, тож вона і запропонувала вибрати один день та вбратися у національний одяг разом.

Виховна робота в школі | Переглядів: 172 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-05-17 | Коментарі (0)

Свято «Прощавай, початкова школо!»

17.03.2018 1,796 Переглядів

Сценарії випускного вечора - Шкільне життя

Автор: Моравська Людмила Володимирівна Навчальний заклад: Фастівський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10-Гімназія” Свято «Прощавай, початкова школо!» Вчитель. Шановні гості! Сьогодні ми зібралися з вами на останнє свято в початковій школі – свято прощання з 4 класом. Зараз я з задоволенням запрошую винуватців нашого торжества. (Діти заходять під музику парами, вчитель ...

Виховна робота в школі | Переглядів: 580 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-04-19 | Коментарі (0)

Управління виховної системою - це особливе управління, воно глибоке. Управління здійснюється системою в цілому і кожним її компонентом окремо з урахуванням його своєрідності.
Сукупність методів управління складають:

  • вербальні методи: індивідуальні (консультація, бесіда), групові (інструктаж, нарада, збори);
  • дослідницькі методи: вивчення передового досвіду, атестування педагогічних кадрів, анкетування та інтерв'ювання, підготовка, друкування матеріалів (газет, збірників, статей, методичних рекомендацій) про діяльність педагогічного й учнівського колективів;
  • ілюстративно-показникові методи: моделювання структури організації виховного процесу, побудова графіків, таблиць;
  • техніко-технологічні методи: застосування технічних засобів і пристроїв (комп'ютера, телебачення, радіо тощо).
Виховна робота в школі | Переглядів: 151 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-26 | Коментарі (0)

Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz