П`ятниця, 2019-11-15, 6:05 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Сторінка психолога » Батькам

Вплив ґаджетів на благополуччя підлітків
Вплив ґаджетів на благополуччя підлітків

Думки американських психологів про вплив електронних пристроїв на благополуччя підлітків

Для батьків сучасних підлітків одне з найскладніших питань полягає в тому, скільки часу дитина може проводити за комп'ютером без шкоди для себе.

Складність полягає в тому, що батьки росли в часи, коли комп'ютери та Інтернет ще не були такі доступні. Тому їм нелегко зрозуміти своїх дітей, які буквально з народження занурені в цифрові технології і для яких віртуальний світ так само звичний, як і реальний.

Психологи в усьому світі замислюються над питанням, чи варто обмежувати підлітка у використанні мобільних телефонів, планшетів та інших електронних пристроїв і де повинна проходити ця межа.

Із 1991 року американські психологи досліджували вплив різних занять на благополуччя підлітків (зокрема, на їхню самооцінку, задоволеність життям і щастя). У дослідженні взяли участь 1,1 мільйона дітей віком 8, 10 і 12 років. У результаті було встановлено закономірність: чим більше часу підліток перебуває перед екранами моніторів (наприклад, у соціальних мережах або під час комп'ютерних ігор), тим менш він щасливий. За результатами іншого дослідження було доведено, що коли підлітки проводять шість і більше годин на день перед екранами електронних пристроїв (смартфонів, планшетів, комп'ютерів або телевізорів), у них зростає ризик суїциду.

Ті, хто у своїй професійній діяльності має справу з підлітками, часто помічають, що останні багато часу перебувають у віртуальному світі. Це призводить до соціальної ізоляції, проблем зі сном, зниження успішності в школі, конфліктів у сім'ї, різких змін настрою, агресивної поведінки й багатьох інших негативних наслідків. Якщо запитати сучасного підлітка, скільки в нього друзів, він може, наприклад, відповісти: «Десять». Якщо запитати його, як він проводить час зі своїми друзями, частіше за все виявляється, що вони грають в онлайн-ігри або переписуються в соціальних мережах. Віртуальні друзі можуть проживати і поблизу, і в іншому місті.

Спроби батьків обмежити використання підлітками електронних пристроїв зазвичай закінчуються конфліктами. Батьки підлітків часто скаржаться, що їхні діти весь вільний час проводять у своїй кімнаті, замало часу приділяючи спілкуванню в колі сім'ї.

Дослідження, про яке йшлося вище, показало, що підлітки, які перебувають перед моніторами менше від години на день, були щасливіші, ніж їх однолітки, котрі приділяють більше часу використанню електронних пристроїв, оскільки вони займалися спортом, брали участь у громадських заходах, читали, приділяли достатньо часу своїм хобі та спілкуванню з батьками.

Американські психологи припустили, що оптимальний час, що його підліткам доцільно проводити перед монітором, – дві години на день. Але при цьому важливо, щоб діти виявляли різні види активності – соціальну, фізичну тощо, а також достатню кількість часу приділяли сну. Незалежно від того, скільки часу підліток сидить перед монітором, він повинен встати з-за комп'ютера як мінімум за півгодини до того, як лягати спати. Це поліпшить якість його сну.

Усі члени сім'ї повинні приймати спільні рішення з приводу правильного розподілу часу. Наприклад, потрібно ввести загальне правило, що під час спільного прийому їжі не можна користуватися мобільними телефонами та іншими електронними пристроями, натомість варто присвятити обідню пору спілкуванню. Для зміцнення емоційного зв'язку між членами сім'ї також доцільні різні сімейні заняття, наприклад, спільний перегляд фільмів по п'ятницях або виїзди на природу у вихідний день. Також добре, якщо батьки заохочують підлітка займатися спортом, волонтерською діяльністю або іншими заняттями, за допомогою яких підліток взаємодіє з однолітками.

Якщо дитина проводить так багато часу за монітором, що це призводить до її соціальної ізоляції, емоційної нестабільності, нездатності скоротити час на відеоігри або соціальні мережі, проблем зі сном тощо, це може свідчити про комп'ютерну залежність. Якщо ви бачите такі симптоми у своєї дитини, проконсультуйтеся з психологом.

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5791/

Категорія: Батькам | Додав: mirgorodschoolseven (2018-05-06)
Переглядів: 114 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2019
uCoz