П`ятниця, 2020-04-03, 5:33 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Сторінка психолога » Батькам

У категорії матеріалів: 42
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Батьківський університет | Переглядів: 141 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2018-11-30 | Коментарі (0)

"Начните учить детей тому, что познали сами в течение своей жизни. Учите бороться с трудностями, учите самостоятельности и смелости. Учите тому, что любая ситуация имеет решение, и не одно!"

NEWTONEW.COM

Чему мы забываем учить детей?

Когда мы готовим ребёнка к профессиональным и жизненным успехам, не стоит забывать о реальном мире, полном трудностей и противоречий.

Батькам | Переглядів: 124 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-05 | Коментарі (0)

Батькам | Переглядів: 133 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-05-06 | Коментарі (0)

Вплив ґаджетів на благополуччя підлітків

Думки американських психологів про вплив електронних пристроїв на благополуччя підлітків

Для батьків сучасних підлітків одне з найскладніших питань полягає в тому, скільки часу дитина може проводити за комп'ютером без шкоди для себе.

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5791/

Складність полягає в тому, що батьки росли в часи, коли комп'ютери та Інтернет ще не були такі доступні. Тому їм нелегко зрозуміти своїх дітей, які буквально з народження занурені в цифрові технології і для яких віртуальний світ так само звичний, як і реальний.

Психологи в усьому світі замислюються над питанням, чи варто обмежувати підлітка у використанні мобільних телефонів, планшетів та інших електронних пристроїв і де повинна проходити ця межа.

Батькам | Переглядів: 150 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-05-06 | Коментарі (0)

1. Відноситися до дітей відповідно до їх віку, пред'являти вимоги, відповідно до їх віку і здібностей. (Завищені вимоги ведуть до підвищення рівня тривожності, занижені - до пониження мотивації і успішності).

2. Враховувати психологічні особливості дитини, її емоційний стан, тип її сприйняття світу, тип темпераменту.

3. Сприяти зниженню тривожності і страхів.

4. Спілкуючись з дитиною, не підривати авторитет інших значимих для нього людей.

5. Формувати у дітей позитивне відношення до школи, учителів і однокласників.

6. Якщо дитині насилу дається який-небудь учбовий предмет, краще зайвий раз допомогти їй і надавати підтримку, а досягши навіть щонайменших успіхів – пам'ятати про похвалу.

7. Довіряти дитині, бути з нею чесними і приймати такою, якою вона є.

8. Якщо з яких-небудь об'єктивних причин дитині важко вчитися, вибрати для неї гурток до душі, щоб зайняття в нім приносило дитині радість і вона не почувала себе ущемленою.

9. Частіше спілкуватися з дитиною, допомагати робити уроки,  грати, малювати.

10. Будьте послідовні у своїх діях, не забороняйте дитині без всяких причин те, що ви дозволяли раніше.

11. Сприяти гармонізації образу " Я", підвищенню упевненості в собі і своїх можливостей.

12. Переглянути своє відношення до дитини і виключити гіперопіку і емоційну прохолодність.

У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть змінюють школу, у них з’являються нові однокласники. До того ж перехід з початкової школи у середню співпадає зі своєрідною віковою кризою – початком переходу від дитинства, що є досить стабільним періодом розвитку, до молодшого підліткового віку.

Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя». Адаптація у 5-му класі багато в чому схожа з адаптацією у 1-му класі.

Що викликає стрес у п’ятикласників? Різкі зміни умов навчання, різноманітні та більш ускладнені вимоги, які ставлять до дітей середньої навчальної ланки, навіть зміна «статусу» у початковій школі на «наймолодшого» у середній - все це є досить серйозним випробуванням. У цей період діти можуть стати невпізнанними: тривога, боязкість чи, навпаки, розв’язність, надмірна метушливість, збудження охоплюють їх. У зв’язку з цим у них може знизитись працездатність, вони можуть стати забудькуватими, неорганізованими. Іноді порушуються сон, апетит.


ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Батькам | Переглядів: 234 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-26 | Коментарі (0)

Одною з найбільш доступних і поширених методик тестування готовності дитини до навчання в школі (Тест Керна-Йірасека) є тест Керна-Йірасека.

Він складається з трьох завдань:

- намалювати фігуру людини;

- скопіювати невелику фразу;

- скопіювати 10 крапок, розташованих одна під одною на рівній відстані по вертикалі та горизонталі.

Батькам | Переглядів: 119 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-26 | Коментарі (0)

Категорії розділу
Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz