Вівторок, 2019-10-22, 2:13 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Початкова школа » Методична робота МО

Кредо кафедри та склад методичного об’єднання

МО вчителів початкових класів. Керівник методичного об’єднання Драгуцан Світлана Олександрівна.

Кредо кафедри: Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших Г.Сковорода

Склад методичного об’єднання: Драгуцан Світлана Олександрівна, Іванова Валентина Борисівна, Ляшенко Алла Олексіївна, Пелих Наталія Вікторівна, Шпак Ірина Михайлівна

Проблема шкільного методичного об’єднання: «Особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти»

Форми і методи проведення засідань методичного обєднання:

обмін думками, тренінговий практикум, анкетування та його аналіз навчальний тренінг, захист проектів, дискусійний клуб, круглі столи, творчі звіти, заняття – свято, бліц – інтерв’ю, інтелектуальний марафон, усний журнал, ігровий тренінг, семінар – практикум, творча група, брейн-ринг

Досягнення учителя – досягнення учнів

Всеукраїнськийконкурс «Колосок – 2011» (3кл., вчитель Драгуцан С.О.)

Всеукраїнський конкурс «Колосок – 2012» (2кл., вчитель Пелих Н.В.)

Участь у шкільному та міському ярмарку педагогічних технологій:

Позакласна робота:
Свято «Гарно вчитися у школі» (1кл., вчитель Іванова В.Б.). Свято «Козацькому роду нема переводу» (1кл., вчитель Драгуцан С.О.). Свято «Козацькому роду нема переводу» (1кл., вчитель Драгуцан С.О.).Екскурсія на Дібрівський конезавод (1кл., вчитель Шпак І.М.). Посвята в читачі (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Спортивне свято «Тато,мама і я – спортивна сім’я» (2кл., вчитель Шпак І.М.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). «Веселі старти - 2012» (Ведуча- вчитель Шпак І.М.). «Веселі старти - 2012» (Судді на полі: Драгуцан С.О. і Пелих Н.В.). «Веселі старти - 2012» (Суддя на полі - Іванова В.Б.). і т.д.


Завершився тиждень космонавтики у початковій школі

12 Квітня, П`ятниця
11 Квітня, Четвер
10 Квітня, Середа
09 Квітня, Вівторок
08 Квітня, Понеділок

НУШ 
Фізкультхвилинки / Ігри / Спорт 
Корисні матеріали і джерела для всіх 
Педагогіка партнерства 
Методична робота МО 
Дошкільнятам 
1 клас 
2 клас 
3 клас 
4 клас 
ГПД 

 

Педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» from Інститут післядипломної педагогічної освіти КУБГ

Уряд затвердив новий освітній Стандарт для початкових класів

Початкова школа на сайті МОН України:

Презентація «Про новації у початковій школі»

Опис ключових змін до навчальних програм (1-4 класи)

Навчальні програми для початкової школи

Опис ключових змін до орієнтовних вимог до оцінювання та методичних рекомендацій

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації з іноземних мов для експерементальних загальноосвітніх закладів

Критерії оцінювання

Поради психолога


Досягнення учителя – досягнення учнів:  

Всеукраїнськийконкурс «Колосок – 2011» (3кл., вчитель Драгуцан С.О.)

Всеукраїнський конкурс «Колосок – 2012» (2кл., вчитель Пелих Н.В.)

Участь у шкільному та міському ярмарку педагогічних технологій:

Позакласна робота: 
Свято «Гарно вчитися у школі» (1кл., вчитель Іванова В.Б.). Свято «Козацькому роду нема переводу» (1кл., вчитель Драгуцан С.О.). Свято «Козацькому роду нема переводу» (1кл., вчитель Драгуцан С.О.).Екскурсія на Дібрівський конезавод (1кл., вчитель Шпак І.М.). Посвята в читачі (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Спортивне свято «Тато,мама і я – спортивна сім’я» (2кл., вчитель Шпак І.М.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). Екологічна гра «Дивосвіт природи» (2кл., вчитель Пелих Н.В.). «Веселі старти - 2012» (Ведуча- вчитель Шпак І.М.). «Веселі старти - 2012» (Судді на полі: Драгуцан С.О. і Пелих Н.В.). «Веселі старти - 2012» (Суддя на полі - Іванова В.Б.). і т.д.



Нетрадиційна форма співпраці методичного об’єднання вчителів початкових класів, бібліотекаря школи з батьками та учнями. 

Тема. Роль книги в розвитку інтелектуальних умінь дитини "Усе, чого я досяг у житті, стало можливим завдяки книзі" Річард Бах

Завдання: обговорити з батьками проблему значення книги і читання в житті дитини; ознайомити батьків із результатами розвитку читацьких умінь учнів початкових класів; розвивати інтерес до формування інтелектуальних умінь, бажання читати.

Форма проведення: ігровий тренінг.

Питання для обговорення: значення книги в житті молодшого школяра; як розвивати читацький інтерес дитини; культура читання школяра.

Підготовча робота: проведення годин спілкування на тему: « Улюблені книги моїх батьків», анкетування,  пам’ ятка для учнів «Правила читання для учнів».

Анкета для учнів

  • Як ти вважаєш, чи може людина жити без книги?
  • Чи подобається тобі читати книги?
  • Які книги ти читаєш із задоволенням?
  • Чи подобається тобі отримувати книги в подарунок?
  • Яку книгу ти зараз читаєш?
  • Тобі її подарували або ти взяв її у бібліотеці?
  • Чи багато книг у вас удома?
  • Які дитячі книги є у вашій домашній бібліотеці?

Анкета для батьків

  • Чи подобається вашій дитині читати книги?
  • Скільки часу вона проводить за книгою?
  • Ви примушуєте свою дитину читати? Чи вона робить це без нагадування?
  • Перевагу яким книгам вона віддає?
  • Як ви заохочуєте її читацькі прагнення?
  • Чи даруєте ви своїй дитині книги?
  • Чи є у вас із цього приводу якісь переконання?
  • Чи обговорюєте ви зі своєю дитиною прочитане?
  • Чи вважаєте ви себе активним читачем?
  • Чи ви є прикладом для своєї дитини у читанні книг?

       Аналіз читацьких інтересів учнів (проводить бібліотекар); підготовка пам’яток для учнів та батьків.

Памятка для учнів «Правила читання для учнів»

  • Якщо хочеш навчитися читати добре, намагайся читати не менше ніж 10 – 15 хвилин на день.
  • Намагайся не читати лежачи, обери зручну позу для читання.
  • Під час читання прибери зайві предмети, вимкни телевізор. Як що ти цього не зробиш, то твоя праця буде марною.
  • Читай уголос і не поспішай. Якщо звертатимеш увагу на час, швидко забудеш зміст прочитаного  тексту.
  • Якщо книга тебе захопила і тобі хочеться почитати ще, зроби перерву, використай її для фізкультурної паузи.
  • Звертай увагу на вчинки героїв, аналізуй їх, роби для себе висновки.
  • Учися у героїв прочитаних книг хороших манер і хороших учинків.
  • Якщо ти вирішив перервати читання до наступного разу, поклади у книгу закладку. Ця книга, можливо, буде цікавою не тільки тобі, але й іншим людям. Вони повинні взяти іі до рук чистою й охайною.
  • Ділися з друзями інформацією про цікаву і захоплюючу історію, про яку йшлося у книзі.
  • Якщо прочитав цікаві фрази в книзі, не полінуйся їх виписати до окремого зошита. Можливо, коли – небудь ти згадаєш ці слова, виконуючи завдання вчителя.

Хід заняття

      І. Вступне слово вчителя

      - Шановні тата і мами!

      - Значення книги в житті людини є величезним. Навіть маючи комп’ютери, застосовуючи високі технології, людина не може обійтися без читання. Проте педагоги і психологи запевняють, що діти, ледве навчившись читати у початковій школі, до 7-8 класу читають значно гірше. Сповільненість процесу читання, відсутність інтересу до читання призводять до того, що процеси інтелектуальної діяльності теж сповільнюються. Учні повільно читають умову завдання, вправи, забувають їх зміст перш, ніж почнуть виконувати. Багато термінів і понять, про які вони повинні мати уявлення в цьому віці, їм просто невідомі та нецікаві.

       Стійкий інтерес до читання формується в сім’ї, основою його є звичка дитини читати. Аналіз відповідей анкет батьків нашої школи це підтверджує.

        У житті будь – якої сім’ї є багато можливостей для заміни усного спілкування на письмове, що сприятиме залученню дитини до письма, читання стане дійсно добровільним, отже, удосконалиться його техніка.

        Робота над технікою читання – процес достатньо тривалий і не завжди привабливий для дітей. Проте без нормальної техніки читання в старших класах буде значно ускладнено навчання.

        Існують різні думки з приводу необхідної швидкості читання в кінці початкового навчання. У програмі початкових класів вона складає 90 – 100 слів за хвилину. Деякі автори вважають, що до кінця навчання у початковій школі бажано, щоб учні читали 120 - 150 слів за хвилину.

        Педагоги дійшли висновку: якщо дитина на першому уроці навчання не навчилася нормально читати, то її інтерес до навчання значно знижується.

         Навчившись читати, дитина відкриває для себе світ великої літератури. Особливе місце у ньому посідають казки, що є першими сходинками до Країни знань, до світу культури. На думку К. Чуковського, «казка – найздоровіша їжа – не ласощі, а насущний і дуже живильний хліб».

          Казка приходить у домівку тоді, коли в ній з’являється малюк. Для того щоб казка принесла найбільшу користь дитині, з нею можна пограти, тим самим зробивши її своїм помічником у розвитку малюка. Є багато казок, що допоможуть дітям мислити логічно, розвинути уяву, мовлення тощо.

        ІІ. Презентація виставки малюнків учнів «Улюблені казки моїх батьків»

        ІІІ. Виступ батьків за темою заняття. Ігровий тренінг

        Батьки діляться одне з одним досвідом щодо формування культури читання у дітей.

Інтерактивна технологія навчання – робота в малих групах серед батьків (Проводить вчитель початкових класів Драгуцан С.О.)

Інтерактивна технологія навчання – технологія ситуативного моделювання:

розігрування ситуації за ролями серед дітей (Проводить вчитель початкових класів Драгуцан С.О.)

Інтерактивна технологія навчання – групова робота (розподіл ролей між батьками та учнями). Проводить вчитель початкових класів Драгуцан С.О.

        ІV. Виступ бібліотекаря школи за темою «Роль читання в житті дитини»

        Бібліотекар дає рекомендації батькам щодо вибору книг і творів для дітей.

        V. Аналіз анкетування

       VІ. Підбиття підсумків заняття

        Вчитель початкових класів Драгуцан С.О. відзначила, що педагогіка співробітництва школи і сім’ї дає позитивні результати у вирішенні проблеми навчання дитини читати швидко, правильно, свідомо. Світлана Олександрівна за матеріалами перевірки техніки читання свого класу склала діаграми, на яких добре видно, що учні її класу добре володіють навичками читання яких набули за чотири роки навчання в початкових класах.

         Нам, теперішнім учителям, доводиться працювати за нових часів в освіті, де пріоритетним є новий підхід як до ролі учня у навчальному процесі, так і до самої методики роботи вчителя. Вчителі нашого методичного об’єднання вже багато років працюють над темою: «Удосконалення читацьких навичок молодших школярів».

Таблиця техніки читання 2-4 клас (вчитель Драгуцан С.О.)

 

середній

достатній

високий

2 клас

6

9

8

3 клас

5

6

12

4 клас

2

3

18



 

Категорія: Методична робота МО | Додав: svitlanadrag (2018-04-06)
Переглядів: 164 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2019
uCoz