Природничо-наукова освіта дошкільників: блоково-тематичне планування на засадах інтеґрації та методичні поради
У
видавництві ЛІПС вийшла книга, яка поєднує теорію та практику, планування та методичні рекомендації. Це моя вже друга спроба зробити книгу для дітей одразу всіх груп дитячого садочка — від раннього віку до старшої групи. Це моя друга книга з Катериною Леонідівною Крутій. Це моя вже друга книга з планування уSTREAM-освіті.
Тепер детальніше. У книзі такі розділи:
· Освітня подорож дітей дошкільного віку — це педагогічна технологія (К. Крутій, І. Стеценко)
· Організація безпечних умов життєдіяльності дошкільників у процесі туристсько-краєзнавчої роботи (Т. Грицишина)
· Блоково-тематичне планування. Літо-грайлик (І. Стеценко, Т. Грицишина).
· Методична скарбничка до блоково-тематичного планування. Літо-грайлик (І. Стеценко).
Пропонований авторами інтеґрований підхід до реалізації STREAM-освіти дошкільників суттєво відрізняється від традиційного комплексно-тематичного підходу в розподілі змісту освіти і не має європейських аналогів.
Літо — третя наскрізна тема, яка три місяці проходить червоною стрічкою через всю роботу з малятами.
Матеріали адресовано педагогам закладів дошкільної освіти, вихователям, які працюють у Центрах розвитку дитини, закладах інтернатного типу тощо; вчи-телям початкових класів, студентам педагогічних університетів та коледжів, які навчаються за напрямом “Дошкільна освіта”; батькам.
Чим для мене особлива ця книга?