Середа, 2020-08-12, 4:17 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні методики і технології навчання. Дистанційне навчання

Робота в сервісі Learningapps.org

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індиві...

NAUROK.COM.UA LearningApps.Org — тепер українською! LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індиві...


 Робота в сервісі Learningapps.org 17 видео455 просмотровОбновлен 16 окт. 2018 г.

  Arthur Chastakov ПОДПИСАТЬСЯ 1  

Створення облікового запису в сервісі Learningapps.org Arthur Chastakov

  Зміна мови інтерфейсу в сервісі Learningapps.org

Arthur Chastakov 

  Перегляд вправ в сервісі Learningapps.org

Arthur Chastakov

  Створення вправи, на основі готової в сервісі Learningapps.org

Arthur Chastakov

5    Робота з зображеннями в сервісі Learningapps.org

Arthur Chastakov

  Створення посилань та вбудування вправи в сервісі Learningapps.org ...

 Робота в сервісі Learningapps.org 17 видео455 просмотровОбновлен 16 окт. 2018 г.


 

На допомогу вчителю. Навчальний сервіс LearningApps

За сучасних умов інформаційні ресурси зазнають значної еволюції. Виходячи з цього, змінюється саме ставлення до інформації як соціального явища. Web 2.0 – Інтернет другого покоління, який характеризується  інтерактивністю, можливістю взаємодії користувачів та спрощеним використанням ресурсів. Розвиток соціальних мереж і технологій Інтернет відкриває необмежені горизонти для застосування їх в освітній  діяльності,  оскільки  ставить  у  центр  навчального  процесу взаємодію учнів між собою та викладачами на основі  інструментів  соціального  програмного  забезпечення. Сучасні інформаційні технології навчання забезпечують високий темп уроку, наочність подання матеріалу, можливість оперативного повернення до раніше вивченого.

Комп’ютерна підтримка уроків має позитивні наслідки, тому що реалізується особистісно-зорієнтований підхід до навчання; формуються уміння учнів самостійно здобувати знання, обирати необхідний матеріал, аналізувати, співставляти, обирати головне; розвиваються навички комп’ютерної грамотності.

Ця технологія розвиває не тільки учнів, а й учителя, робить його роботу приємною, успішною, результативною, полегшує працю, забезпечує професійне зростання.

Завданням сучасного вчителя є навчити учнів виявляти та використовувати  можливості соціальних освітніх мереж для підвищення якості навчання та розвитку інформаційної компетентності.

Що таке LearningApps.org?

LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створення загальнодоступної бібліотеки незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії. Це конструктор для розробки інтерактивних завдань за різними предметними дисциплінами для застосування на уроках і в позакласній роботі. LearningApps.org розробляється як науково-дослідний проект Центру Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Берн у співпраці з університетом м.Майнц та Університетом міста Циттау / Герліц (Німеччина).

На сервісі представлено багато інтерактивних  вправ, які були розроблені для різноманітних форм навчального процесу. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Є україномовна версія сайту, для цього необхідно обрати відповідний  прапорець у правому верхньому куті. Для роботи на сайті треба зареєструватись, створити свій аккаунт та розпочати творчий процес. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати чи створювати в оперативному режимі. Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів). Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:

  • вибір;
  • розподіл;
  • послідовність;
  • заповнення;
  • онлайн-ігри;
  • інструменти.

У кожній групі доступно кілька шаблонів вправ, опис та зразки яких можна попередньо переглянути перед тим, як створити власний навчальний ресурс.

Дуже важливо, що користуватися створеними продуктами може кожний. Є можливість співпрацювати з колегами не тільки свого навчального закладу, але і всього світу, використовуючи Інтернет. Вчитель може працювати з групами учнів, швидко створювати вправи на уроці, задавати домашнє завдання, отримувати гіперпосилання від учнів та перевіряти виконання завдань. Також є можливість вбудовувати завдання на html сторінку. Процес створення вправ дуже простий та цікавий. Сервіс відкриває великі можливості для різноманітності дидактичних завдань. Кожний учасник процесу може використовувати розробки своїх колег, використовуючи величезний банк розробок користувачів сервісу та ділитися своїми авторськими продуктами. Є також можливість використовувати ілюстративні, відео- та аудіоматеріали. Створені завдання образні, барвисті і легко запам’ятовуються. Автори завжди мають можливість використовувати функцію «повернутись та виправити». Є можливість виправлення помилок.

 

Як застосувати LearningApps на уроках?  

Використовувати додаток  просто і доступно. Адреса сайту – http://learningapps.org/ – співпадає з назвою сервісу LearningApps.org.

Користувач може одразу переглянути довідку про сервіс LearningApps.org та його розробників.

Сайт мультирегіональний тому, якщо відкриється не українською мовою,  необхідно обрати українську із запропонованих у програмі.

Даний ресурс можна спробувати без реєстрації, але для збереження результатів та їх публікації потрібно зареєструватися. Заповнивши відповідні поля, натискаємо «Створити обліковий запис».

Після реєстрації на сайті, користувачеві стають доступні наступні закладки:

Налаштування аккаунта  (додавання або зміна інформації про себе)
На цій сторінці також можна переглянути листи, які надходять вам особисто.

Пошук (для знаходження категорії за назвою)
Перегляд вправ (каталог всіх вправ на сайті, розбитих на категорії)
Створити вправу (можливість вибрати вид створюваної вправи зі списку)
Тут розміщено шаблони для створення нових вправ шляхом заповнення простих веб-форм. Усі вправи поділено на категорії: «Вибір», «Розподіл», «Послідовність», «Заповнення», «Онлайн-ігри» та «Інструменти». Вибираємо в категорії «Розподіл» вид вправи «Знайти пару». Нам пропонується переглянути приклад такого завдання із бібліотеки вправ або одразу можна перейти до опції «Створити».

У технології створення в додатку LearningApps.org інтерактивних завдань різних рівнів складності – вікторин, кросвордів, пазлів чи ігор – використовується майже однаковий алгоритм дій, які потрібно виконати:

Вводимо назву вправи.
Пишемо опис завдання цієї вправи, який показуватиметься при її запуску.
Створюємо пари: потрібно вказати два об’єкти, які відповідають одне одному – це може бути поєднання текстів, зображень, аудіо та відео роликів. За допомогою елементів шаблону копіюємо заздалегідь підготовлений текст. Зображення завантажуємо з комп’ютера або із запропонованої бібліотеки Wikipedia та Flickr, можна скопіювати і вставити у поле завантаження й веб-адресу зображення. Також пропонуються опції для редагування зображень і відео безпосередньо у додатку.
Кожна нова пара об’єктів додається опцією «Додати ще один елемент».
Для того, щоб ускладнити завдання, можна «Додати зайві елементи», які не належать до рішення.
Ставимо галочку біля опції «Складені пари зникають». Складені пари автоматично зникають, інакше потрібно складати пари до того моменту, поки не знайдено всі правильні відповіді.
Пишемо текст зворотнього зв’язку, який з’явиться, коли правильне рішення буде знайдено. Наприклад, «Це правильна відповідь!».
Якщо потрібно, пишемо підказки про виконання вправи. Їх можна буде переглянути, клацнувши невеличкий значок у верхньому лівому куті. Це поле можна залишити порожнім.
Завершальний етап. Попередній перегляд. Для зручності можна перейти в повноекранний режим (кнопка в правому верхньому куті). Щоб вийти з повноекранного режиму, натискаємо на клавіатурі клавішу Esc.
Після перегляду вправи, можемо повернутися до редагування або зберегти вікторину.
Тепер ресурс створено і автоматично він має приватний доступ. Результат своєї роботи можна запропонувати іншим користувачам за допомогою опції «Публічні вправи». Потрібно  заповнити запропоновану форму та, після відправки вправи, дочекатися відповіді розробника сервісу. Після перевірки прийде відповідь про можливість публікації, наприклад така: «Вашу вправу «Рівняння» успішно опубліковано! Вона стане доступною в каталозі для всіх користувачів, починаючи із завтрашнього дня».

Крім того, кожний ресурс, створений за допомогою сервісу LearningApps.org, має наступні атрибути:

  • Про вправу (ім’я автора, категорія, оцінка Інтренет-користувачів, кількість переглядів)
  • Використати вправу (пряме посилання на ресурс, посилання на повноекранний перегляд, HTML-код для інтеграції на веб-сторінку, QR код)
  • Можливість зберегти виконану роботу для подальшого автономного користування (посилання «SCORM»).

Використовувати інтерактивний ресурс можна декількома способами. Для створення посилання потрібно скопіювати адресу ресурсу в рядку «Веб-посилання» чи «Повноекранний перегляд». При необхідності вставити інтерактивний модуль на веб-сайт користувача, потрібно скопіювати HTML-код, який знаходиться поряд з опцією «Вбудувати» та просто вставити його на сторінку в редакторі сайту, якщо сайт має функцію додавання HTML-коду, або через HTML-додаток.

Крім створення вправ є можливість користуватись   наступними інструментами:

Дошка оголошень — проста дошка оголошень для спільного додавання нотаток різного типу: як текстових, так і графічних, аудіо та відео-ресурсів. Цей інструмент зручно використовувати як спільний електронний конспект уроку – в такому разі учень отримує доступ до всіх мультимедійних об’єктів уроку.
Календар — календар-розклад з можливістю спільного одночасного заповнення різними користувачами. Так, наприклад, можна формувати графік роботи у певному проекті.
Колекція вправ – дозволяє створити колекцію інтерактивних вправ, та легко поділитись нею з іншими користувачами. У цю колекцію можна додавати як власні вправи, так і завдання із загальної бібліотеки ресурсів LearningApps.Org.
Нотатки – створений цим інструментом записник працює схоже до інтернет-форуму. На лівій сторінці створюються різні теми обговорення. Праворуч розміщуються окремі дописи на вибрану  тему. При додаванні нових повідомлень чи тем відбувається автоматичне оновлення вмісту нотатника на екрані у всіх користувачів. Можна задати пароль адміністратора цього нотатника, що унеможливить несанкціоноване видалення та редагування дописів.

Продовжуємо знайомство із наступними закладками.

Мої вправи
У цій закладці зберігаються вправи, які виконав користувач (вчитель), а також вправи, які виконали учні і які були опубліковані вчителем для загального користування (по класам).  Клацнувши мишкою на папці ми маємо можливість «керувати» папкою:

перейменувати
копіювати
перенести в іншу категорію
видалити
Відкривши безпосередньо папку ми бачимо запропоновані вправи, з якими можна виконувати певні дії:

редагувати вправу
змінити зображення попереднього перегляду
перенести в іншу категорію
статистика виконання вправи учнями
видалення вправи
кількість переглядів
Мої класи
Web 2.0 – це той «інструмент», який дає вчителю простір для творчості. Працюючи  з інтернет-ресурсами з метою більш детального ознайомлення з принципами роботи з LearningApps.org, я звернула увагу на те, що більшість моїх колег самостійно створюють вправи, не залучаючи до цього своїх учнів. Але на мою думку, це не зовсім правильно так як сьогодні  на будь-якому уроці вчитель, оперуючи різноманітними цифровими навчальними ресурсами, може організувати дослідницьку діяльність учнів, зорієнтувати в індивідуальному пошуку інформації, навчити оцінювати надійність різних інформаційних джерел, створювати власні електронні продукти (малюнки, мультимедійні презентації, електронні моделі).

Замість насичення пам’яті дитини значним обсягом знань, набагато важливіше навчити її знаходити, користуватися та застосовувати їх на практиці, ось чому я запропонувала учням долучитись до створення власних вправ з подальшою демонстрацією їх своїм однокласникам та усім користувачам сервісу. Структура LearningApps.org дозволяє залучати учнів до самостійної роботи з ресурсом. Тут передбачено посилання «Мої класи».

Вчителю необхідно зареєструвати бажаючих, а система автоматично надає пароль і логін кожному учню. Посилання Class Folder відкриє папку вчительських і учнівських робіт цього класу.

Після цього учні мають доступ до своїх власних сторінок. Створену вправу учень надсилає  мені. Я її переглядаю, редагую і відправляю  в папку «Вправи мого класу».

Тепер уже всі учні цього класу можуть ознайомитись і попрацювати з вправою. Крім того я можу розмістити оголошення для усього класу, або вести приватну переписку з учнями, де рекомендую виправити помилки і неточності.

Посилання «статистика» дає можливість переглянути в загальному кількість виконаних і опублікованих учнями вправ.

Мета вчителя завжди одна – зробити навчання якіснішим, цікавим, доступним для дітей. Широкі можливості для цього дають нові технології. На сьогодні інтерес до комп`ютеризації зріс, є комп’ютерні карти, атласи, підручники, посібники. Мета – використати ці технології на всіх етапах навчального процесу: засвоєння нового матеріалу, формування практичних знань і навичок, закріплення, поточного і тематичного оцінювання навчальних досягнень.

Тривалий термін роботи з сервісом довів про доцільність його використання в освітньому процесі. Створення власних  вправ вчителем та залучення учнів до цього виду діяльності  є доказом творчої співпраці вчителя і дитини для досягнення спільної мети – володіння ґрунтовними знаннями.

Робота з підготовки велика, але відгуки учнів позитивні.  Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі є вимогою часу, оскільки вони підвищують пізнавальну цікавість, розвивають творчість учня.

 

Категорія: Сучасні методики і технології навчання. Дистанційне навчання | Додав: mirgorodschoolseven (2020-03-28)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz