П`ятниця, 2022-01-28, 10:48 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог статей


Аналіз уроку за "Абеткою директора"

ФОРМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ЗАНЯТТЯМ

Дата _________          Клас_____       ПІБ учителя ___________________________________________________     

 Кількість учнів____   Кількість учнів з ООП______        Предмет_____________________________________

Тема: ____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю):   __________ (так/ні)

Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

    №

Ключова компетентність

0-3

Примітка

 

Спілкування державною мовою

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

Математична грамотність

 

 

 

Компетентності у галузі природничих наук

 

 

 

Екологічна компетентність

 

 

 

Інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

 

Навчання впродовж життя

 

 

 

Громадянська компетентність

 

 

 

Культурна компетентність

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

Робота учнів під час проведення навчального заняття

Всі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікавленням, співпрацювали між собою. (3 бали)

Більшість учнів працювали під час заняття. (2 бали)

Усі учні були пасивними під час проведення НЗ, не залучалися до роботи. (1 бали)

Оцінювання діяльності учнів під час проведення навчального заняття.

Діяльність учителя

0-3

Примітка

 

Оцінює навчальні досягнення учнів, спираючись на розроблені критерії

 

 

 

Оприлюднює критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

 

 

Надає учням час на обдумування відповіді

 

 

 

Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями

 

 

 

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

 

 

 

Спрямовує оцінювання навчальних досягнень на індивідуальний поступ учня

 

 

 

Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

 

Відзначає досягнення учнів, підтримує у них бажання навчатися

 

 

 

Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

 

 

Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей

Діяльність учителя

0-3

Примітка

 

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів: патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону

 

 

 

Реалізує наскрізні змістові лінії

 

 

 

Розвиває в учнів громадянську активність і відповідальність

 

 

 

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

 

 

 

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру  командної роботи

 

 

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання:

Діяльність учителя

0-3

Примітка

 

Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють оволодінню учнями ключовими компетентностями

 

 

 

Використовує електронні освітні ресурси

 

 

 

Використовує медіаресурси з навчальною метою

 

 

 

Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо

 

 

 

Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

 

Комунікація з учнями

Діяльність учителя

0-3

Примітка

 

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

 

 

 

Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору

 

 

 

Застосовує особистісно орієнтований підхід

 

 

 

Дотримується принципів академічної доброчесності

 

 

Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (у разі їх наявності)

Діяльність учителя

0-3

Примітка

 

Планує роботу під час проведення начального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

 

 

 

Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з ООП

 

 

 

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП

 

 

 

Дотримується відповідного темпу уроку індивідуальним навчальним можливостям учнів з ООП

 

 

 

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу

 

 

 

Конструктивно співпрацює з асистентом вчителя/дитини

 

 

8 Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів навчального заняття, мотивація до навчання.

Діяльність учителя

0-3

Примітка

1

Мета чітко простежується протягом навчального заняття, заняття спрямоване на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду, вміння його застосовувати в різних ситуаціях, учні вмотивовані до навчально-пізнавальної діяльності

 

 

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ:

Високий рівень: 90-120 балів

Достатній рівень: 60-99 балів

Середній рівень:30-59 балів

Низький рівень: 1-29 балів

 

Аналіз уроку провела(ів):

__________________________                  ________________                     _____ __________

Ознайомлений (на) __________:   ___________________                   ____________________________________

Джерело: https://www.facebook.com/groups/643970080285263/?multi_permalinks=645411516807786&hoisted_section_header_type=recently_seen 

Категорія: Сучасні методики і технології навчання / Дистанційне навчання / Дія | Додав: mirgorodschoolseven (2021-12-06)
Переглядів: 23 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz