Monday, 2022-05-23, 8:01 PM
Вітаю Вас Guest | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Total online: 3
Guests: 3
Users: 0

Каталог статей

У категорії матеріалів: 368
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 36 37 »

Сортувати за: Date · Name · Rating · Comments · Views

СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

http://www.ukr.life/uk/osvita/shema-samoanalizu-uroku-v-pochatkovih-klasah/?fbclid=IwAR0OwOBxgFrA8v5Dy4etWWeeWLbMm9LYefm0tY7C4BvgZcUU6PEAxkNjYK8

1Загальна структура уроку.

Основна дидактична мета уроку: його місце в системі уроків з теми, основні моменти уроку, дозування часу, дотримання основних вимог до оформлення уроку, використання часу на уроці.

2. Реалізація основної дидактичної мети уроку.

Виконання вимог програми, співвідношення матеріалу, поясненого на уроці і даного на самостійну роботу, організація сприйняття, уваги, пізнавального інтересу, організація первинного закріплення матеріалу, перевірка якості знань, використання розділу і програм, вимоги до знань, опитування учнів.

3. Розвивальний аспект уроку.

Залучення учнів до здійснення основних розумових операцій, подолання посильних труднощів, розвиток пізнавальної самостійності й послідовності, науковості, міцність знань.

4. Дотримання основних принципів дидактики.

Принцип наочності, свідомості і активності в роботі вчителя і учнів, доступності і посильності, систематичності і послідовності, науковості, зв’язку теорії з практикою, міцності знань.

5. Методи навчання.

Методи введення нового матеріалу, закріплення і вироблення вмінь і навичок, контролю; відповідність методів загальної спрямованості навчання дидактичній меті; залежність вибору методів навчання від матеріального забезпечення навчального процесу.

6. Виховний аспект уроку.

Використання виховних можливостей змісту навчального матеріалу, формування світогляду, зв’язок із життям, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання, використання виховної можливості оцінки, виховний вплив особистості вчителя.

7. Вчитель на уроці.

Підготовка до уроку, роль конспекту, види діяльності на уроці, контакт із класом, індивідуальний підхід до учнів, значення предмета, захопленість ним, зовнішній вигляд учителя.

8. Робота учнів на уроці.

Підготовка учнів до уроку, активність на різних етапах уроку, види діяльності, культура мови, дисципліна, ставлення до предмета, динаміка працездатності, моменти найвищої активності, зниження працездатності, їхні причини, рівень сформованості вміння вчитися.

9. Гігієнічні умови уроку.

Приміщення, його основна оснащеність, меблі, дотримання принципу розташування, розклад на день, вплив гігієнічних умов на динаміку працездатності на уроці.

Самоаналіз уроку

1. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов’язаний з попереднім, на що в них спирається? Як цей урок працює на наступні уроки, теми, розділи? В чому специфіка цього уроку? Який його тип: – урок подачі нового матеріалу; – урок закріплення знань, умінь та навичок; – урок перевірки знань, умінь та навичок; – комбінований урок

2. Дайте характеристику реальних можливостей учнів . Які особливості були враховані при плануванні уроку?

3. Які завдання розв’язувались на уроці: – навчальні; – виховні, – розвиваючі. Чи був забезпечений їх комплекс, взаємозв’язок? Які завдання були головними, стержневими? Як враховані в завданнях класу його особливості, особливості окремих груп школярів?

4. Чому вибрана структура уроку була раціональною для розв’язання цих завдань? Чи раціонально виділене місце на уроці для опитування , вивчення нового матеріалу, закріплення вивченого тощо? Чи раціонально розподілено час, відведений на всі етапи уроку? Чи були логічними зв’язки між етапами уроку?

5. На чому (на яких поняттях, питаннях, фактах) акцентувалася увага і чому виділено головне, суттєве?

6. Чи здійснювався диференційований (особистісно зорієнтований) підхід до учнів? Як він здійснювався, чому саме так?

7. Яке поєднання методів, принципів навчання вибрано для розкриття нового матеріалу? Обґрунтуйте вибір

методів навчання:

– монологічний,

– демонстративний,

– діалогічний,

– евристичний,

– пошуковий,

– алгоритмічний,

– програмовий

методів викладання

– інформаційно-повідомляючий

– пояснювальний

– спонукаючий

– інструктивний

методів роботи учнів

– виконавський

– реконструктивний

– частково-пошуковий

– пошуковий

– творчий

принципів навчання

– науковість

– доступність

– наочність

– проблемність

– самостійність і активність учнів

– системність і послідовність

– врахування індивідуальних особливостей учнів

– диференціація

– інтеграція

– стійкість засвоєння знань, умінь і навичок

– зв’язок навчання з життям

– єдність освітніх, розвиваючих, виховних функцій навчання

методи опитування учнів

– біля дошки

– з місця

– за картками

– розв’язування задач

– виконання вправ

форми опитування учнів:

– індивідуальні

– групові

– фронтальні

– письмові

– усні

8. Як було організовано контроль за засвоєнням знань, умінь, навичок? У яких формах і якими методами здійснювався? Чому?

9. Як використовувався навчальний кабінет? Які засоби навчання:

– об’єкти навколишнього середовища,

– таблиці,

– картки,

– ілюстрації,

– ТЗН,

– комп’ютерні презентації,

– мультимедійні засоби мавчання,

– книги,

– підручники,

– записи на дошці,

– інше.

10. За рахунок чого забезпечувалась висока (низька) працездатність школярів протягом уроку?

11. За рахунок чого на уроці підтримувалась хороша психологічна атмосфера спілкування? Як було реалізовано виховний вплив особи вчителя?

12. Як і за рахунок чого забезпечувалось на уроці (і в домашній роботі школярів ) раціональне використання часу, попередження перевтоми учнів?

13. Які були продумані «запасні методичні ходи» на випадок непередбачуваної ситуації?

14. Чи вдалося повністю реалізувати всі поставлені завдання? Якщо не вдалося, то які і чому? Коли вчитель планує виконати нереалізоване?

15.Чи мала місце мотивація оцінок за роботу на уроці.

16. Місце домашнього завдання в реалізації мети уроку. Обґрунтування і пояснення домашнього завдання.

17. Чи вдалося організувати роботу дітей з оцінки власної діяльності на уроці з позицій досягнення цільової установки.

18. Рівень досягнення мети уроку.

УРОК

Сучасні методики і технології навчання / Дистанційне навчання / Дія | Views: 26 | Added by: mirgorodschoolseven | Date: 2021-12-26 | Comments (0)

Сервіс, який сьогодні дуже поширено використовується, об’єднує в собі всі інструменти Office 365 та є безкоштовним для навчальних закладів, що вкрай важливо. На вебінарі ми розглянемо багато питань - як створювати команди, завдання, спілкуватися в чаті, покажемо способи систематизації домашніх завдань тощо Ми розкажемо, як з Microsoft Teams організувати дистанційне навчання та легко користуватися надалі в звичайному освітньому процесі. Якщо Ви бажаєте бути в тренді та «літати в хмарах», тоді Вам до нас!

Програма вебінару:
0:28 Вітання та вступне слово
Які можливості для спілкування викладача з учнями передбачені в Teams?
08:36 дописи та оголошення в команді
20:42 додаткові можливості для обміну повідомленнями із застосуванням розширень
24:28 робота з файлами в команді та бібліотека класу
Як викладач може використовувати в своїй роботі блокнот для класу?
26:27 інтерфейс блокноту та його можливості
28:32 спільне використання блокноту з учнями
42:20 домашні завдання та тести у блокноті
Які можливості передбачені у Teams для домашніх завдань та тестувань?
49:48 попередня підготовка завдань та тестів
01:06:35 надсилання домашніх завдань учням
01:14:30 перевірка домашнього завдання та його оцінювання
01:16:10 Microsoft Forms для тестувань та контрольних робіт
01:23:39 Заключна частина та відповіді на питання


Попередня добірка україномовних каналів для наймолодших стала корисним інструментом у скарбничці батьків.

Саме тому продовжуємо наповнювати колекцію україномовних каналів із пізнавальним контентом.

Сьогодні пропоную добірку носіїв пізнавальної інформації, яка буде цікавою для тих дітей, яких уже приваблюють не лише цифри, кольори, професії і транспорт. Перелік буде цікавим для старших дошкільнят та молодших школярів. Проте й дорослі зможуть отримати задоволення від їх перегляду)

1. Цікава наука.

На каналі доступна велика кількість науково-популярних та освітніх відео з біології, фізики, астрономії, географії, математики, які перекладені та озвучені українською мовою.

https://youtube.com/c/cikavanauka

2. Книга-мандрівка. Україна.

«Смачний» канал, контент якого побудований у стилі мультсеріалу, який заснований на реальних подіях. Прекрасний варіант знайомства з історією.

https://youtube.com/.../%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0...

 

 


Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (текст)Хочемо поговорити про переваги онлайн навчання, а їх чимало 

1️⃣Індивідуальний підхід.

При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити уваги всім учням. Дистанційні технології підходять для організації індивідуального підходу.

2️⃣Навчання у своєму темпі.

Можливість повернутися до вивчення складних питань, передивитися відео-лекції, перечитати переписку з учителем. Чи навпаки — пропустити відомі вже теми.

3️⃣Навчання в будь-якому місці.

Можливість вчитися, не виходячи з дому, перебуваючи у будь-якій точці планети. Зручно! Необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет.

4️⃣Доступність навчальних матеріалів.

Доступ до необхідної літератури відкривається після реєстрації. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників.

5️⃣Навчання у спокійній обстановці.

Проміжна атестація учнів проходить у формі on-line тестів. Тому менше причин для хвилювань. Виключається можливість суб'єктивної оцінки


Найчастіше під час дистанційного навчання в Україні використовують такі застосунки – Skype, Hangouts i Zoom. Пропонуємо вчителям прості правила, як безпечно використовувати відеодзвінки.

1⃣ Користуйтеся перевіреними вебресурсами.
Для дистанційних уроків варто використовувати тільки перевірені ресурси за рекомендаціями закладів освіти або колег, які мали позитивний досвід використання.

2⃣ Слідкуйте за власним зовнішнім виглядом.
Зовнішній вигляд не менш важливий як під час онлайн-уроків, так і під час офлайн-навчання. Тому обирайте звичне вбрання для роботи в онлайн-форматі.

3⃣ Обирайте відповідний фон для навчання.
Слідкуйте за фоном під час відеодзвінків. На фоні не має бути сторонніх предметів, що надавали б особисту інформацію (ім’я, прізвище, особисті фото, сертифікати та інше).

4⃣ Дотримуйтеся правил ефективної комунікації.
Навчання онлайн – це точно про нові технології та здобуття знань у новому форматі. Намагайтеся прислухатися до учнів та отримувати зворотній зв’язок щодо уроків. У такий спосіб ви зможете «чути» один одного та краще працювати над матеріалами.

5⃣ Встановлюйте власні правила під час онлайн-уроків.
Під час онлайн-навчання має бути дисципліна така ж, як і під час уроків оффлайн. Тому рекомендуємо створити власні правила для уроків: підключатися до уроків без запізнення, вмикати камеру, активно обговорювати завдання, вдягатися, як і на навчання офлайн, тощо.

Нагадаємо, для дистанційного та змішаного навчання школярів 5-11 класів розроблена платформа Всеукраїнська школа онлайн http://E-SCHOOL.net.ua.

Джерело: 



Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz