П`ятниця, 2020-04-03, 5:24 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний кейс » Метотдичні рекомендації

У категорії матеріалів: 63
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

OSVITA.UA  У МОН назвали основні тези серпневих конференцій

Відомство просить залучити максимальну кількість учителів до проведення серпневих конференцій

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 120 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-08-10 | Коментарі (0)

UKR.LIFE  СТРУКТУРА УРОКІВ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1-4 КЛАСИ  Етапи навчання позакласного читання * Підготовчий етап (1 клас). * Початковий етап (2 клас). * Основний етап (

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 115 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-26 | Коментарі (0)

Міністерство освіти та науки України запропонувало новий проект закону «Про загальну середню освіту», який пройшов громадське обговорення. EtCetera з’ясував, що зміниться для педагогів у разі його прийняття.

РОБОЧИЙ ЧАС педагога включає час, необхідний для виконання ним навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності, передбаченої трудовим договором та/або посадовими обов’язками.

ТРУДОВИЙ ДОГОВІР

1 Трудовий договір з педагогічним працівником при прийнятті його на роботу укладається в письмовій формі.

2 Конкретний перелік та обсяг видів робіт педагогічного працівника встановлюються трудовим договором та/або посадовими обов’язками.

3 Засновник або уповноважений ним орган, керівники закладів освіти та їх структурних підрозділів не мають права вимагати від педагогічних працівників виконання роботи, не передбаченої укладеним письмовим трудовим договором та/або посадовими обов’язками.

ПЕДАГОГІЧНЕ НАВАНТАЖЕННЯ вчителя включає:

1 18 навчальних годин протягом навчального тижня, що становлять тарифну ставку, але не більше 27 навчальних годин на тиждень (1,5 тарифної ставки з урахуванням сумісництва та суміщення посад).

2 Окремі види педагогічної діяльності (загальний обсяг яких не може перевищувати 18 годин на тиждень), за які встановлюються доплати.

3 Інші види педагогічної (зокрема, навчальної, виховної, методичної, організаційної) діяльності, передбачені Законом, трудовим договором та/або посадовими обов’язками, за які законодавством та/або засновником можуть встановлюватися доплати.

ДОПЛАТИ ЗА ОКРЕМІ ВИДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1 Класне керівництво у 1-11 (12) класах – 20-25%.

2 Перевірка навчальних робіт учнів – 10-20%.

3 Завідування:

– майстернями, спортивними залами (майданчиками), актовими залами – 15-20%;

– навчальними (методичними) кабінетами, ресурсними кімнатами, кабінетами інформатики – 10-15%;

– навчально-дослідними ділянками, лабораторіями, музеями – 10-15%.

Засновник має право встановлювати інші види доплат за власні та позабюджетні кошти.

РОБОЧИЙ ЧАС (скорочена тривалість робочого часу) вихователя закладу загальної середньої освіти становить 30 годин, вихователя спеціального закладу загальної середньої освіти та асистента вчителя інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти – 25 годин на тиждень.

РОЗПОДІЛ ПЕДАГОГІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ у закладі загальної середньої освіти затверджується його керівником. Його перерозподіл протягом навчального року допускається у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається навчальним планом закладу, або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства України про працю.

Навантаження обсягом менше тарифної ставки встановлюється тільки за згодою педагога.

ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ГОДИНИ. При обчисленні заробітної плати тривалість навчальної години становить:

1  у перших класах – 35 хвилин;

2  других – четвертих класах – 40 хвилин;

3  п’ятих – дванадцятих класах – 45 хвилин.

РОБОТА ПЕДАГОГІВ ПЕНСІЙНОГО ВІКУ

Педагогічні працівники, які досягли пенсійного віку, можуть продовжити викладати у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти виключно на основі строкових трудових договорів (контрактів). Вони укладаються строком не більше ніж на 1 рік із можливим щорічним укладанням нових контрактів на той же строк.

Читайте також: ОФІЦІЙНО ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ ПЕДАГОГІВ: КОЛИ І ЯК?

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 106 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-19 | Коментарі (0)

Порада 1. Створіть на уроці умови для виконання завдання різними шляхами. Дайте можливість використати малюнок, оповідь, тести, розрахункові задачі, практичну роботу, ігрові моменти тощо.
Порада 2. Створіть психологічний клімат, за якого діти не бояться висловити помилку думку, знаючи, що то – пошук істини. Переконуючи учня, доводячи істину, не ображайте його, не зачіпайте його гідність, самолюбство. Будьте щедрі на похвалу.
Порада 3. Система контролю знань також має враховувати індивідуальні властивості учнів.
Порада 4. Добираючи методи навчання, не забувайте про їхню різноманітність. Запроваджуючи нові методи, пам’ятайте і про класичну дидактику.
Порада 5. Інтелігентність – це вміння зважати на інших. Успіх, хай і не одразу, прийде до вас, якщо ви поважатимете гідність учнів, якщо не вдаватиметься до крику, гримання, якщо не „стоятимете над ними”, а йтимете поруч на шляху до знань і моральної досконалості.
Порада 6. Помітивши в учневі щось властиве лише йому, учитель дістає точку опори для контакту. Завжди і в усьому ставтеся до учня як до особистості. Найнебезпечніше – це вчителева зарозумілість, ілюзія власного всевладдя.
Порада 7. Пояснюючи матеріал і контролюючи знання, використовуєте і поєднуєте різні форми навчання. Нехай учні самі обирають шлях розв’язування домашнього завдання.
Порада 8. Намагайтеся за будь – якої можливості використати завдання для формування особистості учня. Спрямуйте його інтерес до самого себе, на поліпшення результатів навчання.
Порада 9. Орієнтуйте школярів, особливо старшокласників, на високий рівень самостійної роботи. Недарма Чарльз Дарвін казав, що всім, хоч трохи цінним, чого він навчився, він завдячує самоосвіті.
Порада 10. Пам’ятаючи, що безталанних людей немає, а є зайняті не своєю справою, дайте можливість не лише сильним, а й слабшим учням реалізувати свої здібності.
Порада 11. Хай учень побачить ваше поважне ставлення до його найпершого у житті відкриття. Переконайте його, що помилки під час творчого пошуку неминучі, отже, не слід їх боятися.
Порада 12. Давайте учням невеличкі цікаві завдання на літо – такі, що згодом сприятимуть успішному навчанню.
Порада 13. Відвідуйте уроки колег для вивчення психологічного клімату, взаємодії вчителя і учнів – особливо у класі, де у вас іще не все гаразд.
Порада 14. Спершу поставте дитині реальні вимоги, а вже потім поступово „підносьте планку”. Розвиток можливостей лише якщо вимоги відповідають рівневі розвитку учня.
Порада 15. Навчіть учнів звертатися до довідкових матеріалів і працювати з ними, пояснивши, що це допомагатиме їм у навчанні.
Порада 16. Уміння працювати Езоп називав справжнім скарбом. Привчіть учнів до системи у роботі – це допоможе не лише їм, а й вам.
Порада 17. Під час тематичного контролю уникайте запитань, що надміру деталізують навчальний матеріал. Перевіряйте не лише теоретичні знання, а й уміння та загально навчальні навички.
Порада 18. Оцінюючи знання за всією темою, враховуйте не тільки перевірю вальні роботи, а усі види навчальної діяльності (творі, домашні завдання, повідомлення, лабораторні роботи тощо), щоб не зневажати їхнє виховне та освітнє значення.
Порада 19. Плануючи навчальний матеріал, не забувайте про системний підхід. Будь-який курс ґрунтується на системі, в якій поступово розкриваються поняття і закономірності.

Методичні рекомендації до проведення консультацій з підготовки домашніх завдань:

– Нічого не можна примушувати заучувати, крім того, що добре зрозуміле.
– Нічого не можна вимагати від пам’яті дитини, Крім того, що вона засвоїла.
– Нічого не слід пропонувати до виконання, крім того, форма і спосіб виконання чого в достатній мірі пояснені.

kshg.pp.ua

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 103 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-18 | Коментарі (0)

Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки, як і в усі часи, являє собою досить складну систему і механізм, головним завданням і метою якої є встановити рівень професіоналізму педагогів через результати їх роботи і професійної діяльності.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Зміни
Якщо відразу говорити про зміни, то тут можна відзначити і назвати наступну дуже важливу і корисну для багатьох інформацію. Про що ж ідеться?
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
По-перше, завдяки змінам в атестації педагогічних працівників у 2018 році скоротиться дистанція, пов’язана зі стажем, між початківцям вчителем і вчителем більш досвідченим. При цьому заслуги вчителів старшого покоління ніхто не применшує.

По-друге, молодим вчителям можна буде раніше вийти на атестацію, якщо педагог бачить себе професіоналом нової якості.

По-третє, істотні зміни в атестації педагогічних працівників в цьому році стосуються змісту перевірки. Контрольні вимірювальні матеріали будуть містити три блоки: Поступово за цими трьома напрямками розширять професійну оцінку вчителя. Важливо пам’ятати, що об’єктивну оцінку досягнень учня можна дати тільки в динаміці, в порівнянні – «сьогодні» потрібно порівнювати з тим, що він міг «вчора», а не брати пікові результати учнів.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
По-четверте, методика розрахунку рейтингу вчителя дозволить оцінити результативність навчальної та позакласної роботи педагога по предмету, його науково-методичної діяльності та своєчасність виконання доручень.

По-п’яте, для оцінки досвіду роботи педагога, який атестується на кваліфікаційну категорію, пропонується взяти критерії оцінки конкурсного випробування «Методичний семінар» Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Учитель викладає концептуальні методичні підходи, засновані на досвіді роботи, розповідає про технології.

Як і яким чином буде здійснюватися атестація?

Погодьтеся це другий дуже значимий і важливий для багатьох питань. Що і яку важливу інформацію можна відзначити в цьому напрямку? Проходження обов’язкової атестації в 2017 році контролює спеціальна атестаційна комісія, що складається з уповноважених членів організації сфери освіти. Хто в неї входить, вирішує керівна особа, що підтверджувало наказ про її формування та склад. Керівник обов’язково подає список працівників, які піддаються контролю.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
У разі виявлення бажання проходження необов’язковою оціночної процедури заява пишеться самим співробітником. Йому слід вказати займану посаду і наявність (відсутність) категорії. Протягом місяця буде відбуватися перевірка заяви, після чого визначитися дата випробування досвідченості педагога. Тривалість самої процедури (з урахуванням моменту винесення рішення) – до 60 днів. Бувають випадки, що працівник не згоден з оголошеним результатом. Він має шанс оскаржити його протягом 90 днів одним з двох способів: звернутися до суду; сформувати спеціальну раду, вирішальний трудові спори. Отримавши задовільні заключний відповідь, викладач, приступивши до виконання обов’язків, має законне право вимагати додавання до своєї заробітної плати.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Якщо говорити про атестацію на відповідність займаній посаді, то тут варто відзначити і назвати наступну дуже важливу й значиму інформацію. При перевірці відповідності займаним робочого місця піддається кожен співробітник освітньої сфери. Чи не торкнеться вона тих, хто потрапляє під наступні твердження: «новоспечених», які пропрацювали на своєму місці не більш як 2 років; перебувають в декреті (вийшовши з якого треба попрацювати мінімум 2 роки, щоб отримати можливість піддадуться атестаційним кроків); які не працювали на своєму місці більше 4 місяців (вони допускаються до «ревізії» знань тільки через рік повернення на робоче місце); вагітних. При необхідності перераховані вище суб’єкти мають право написати заяву на проходження необов’язковою, якщо це збігається з їх кар’єрними інтересами і вигодами. Оновлені правила перевірочних дій переслідують завдання оцінити відповідність займаній робочої позиції конкретного фахівця. У разі непідтвердження компетентності він заміщається відповідним кандидатом.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Це, мабуть, основні моменти, на які варто і слід звернути увагу в першу чергу. Але більш детальну і точну інформацію завжди можна знайти на освітніх сайтах.

2019.pp.ua

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 114 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-18 | Коментарі (0)

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних,Київської міської
державних адміністрацій
Обласні заклади післядипломної
педагогічної освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Просимо довести їх до відома вчителів закладів загальної середньої освіти.

З повагою заступник Міністра Павло Хобзей

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання мови та літератури в закладах загальної середньої освіти із навчанням або вивченням мов національних меншин у 2018/2019 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 133 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-09 | Коментарі (0)

НАВ

Структуру нового 2018/2019 навчального року ще не визначено. Але що в ній може бути нового? Новації — в організації освітнього процесу. Окреслимо головне у 2018/2019 навчальному році

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 92 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-05 | Коментарі (0)

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 94 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-05-04 | Коментарі (0)

Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz