Четвер, 2022-09-29, 5:31 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

У категорії матеріалів: 92
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 »



Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно)

 

 ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 

2️⃣поточне,

3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше).

Вибір оцінювання здійснює заклад: 

1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством;

2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 

3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період,  упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

7️⃣Відмова від оцінювання.  За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання.

☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін,

 ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти.

 ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

 ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.

Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України

01 квітня 2022 р. No 289

о 

Сучасні методики і технології навчання / Дистанційне навчання / Дія | Переглядів: 30 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2022-07-15 | Коментарі (0)

Найчастіше під час дистанційного навчання в Україні використовують такі застосунки – Skype, Hangouts i Zoom. Пропонуємо вчителям прості правила, як безпечно використовувати відеодзвінки.

1⃣ Користуйтеся перевіреними вебресурсами.
Для дистанційних уроків варто використовувати тільки перевірені ресурси за рекомендаціями закладів освіти або колег, які мали позитивний досвід використання.

2⃣ Слідкуйте за власним зовнішнім виглядом.
Зовнішній вигляд не менш важливий як під час онлайн-уроків, так і під час офлайн-навчання. Тому обирайте звичне вбрання для роботи в онлайн-форматі.

3⃣ Обирайте відповідний фон для навчання.
Слідкуйте за фоном під час відеодзвінків. На фоні не має бути сторонніх предметів, що надавали б особисту інформацію (ім’я, прізвище, особисті фото, сертифікати та інше).

4⃣ Дотримуйтеся правил ефективної комунікації.
Навчання онлайн – це точно про нові технології та здобуття знань у новому форматі. Намагайтеся прислухатися до учнів та отримувати зворотній зв’язок щодо уроків. У такий спосіб ви зможете «чути» один одного та краще працювати над матеріалами.

5⃣ Встановлюйте власні правила під час онлайн-уроків.
Під час онлайн-навчання має бути дисципліна така ж, як і під час уроків оффлайн. Тому рекомендуємо створити власні правила для уроків: підключатися до уроків без запізнення, вмикати камеру, активно обговорювати завдання, вдягатися, як і на навчання офлайн, тощо.

Нагадаємо, для дистанційного та змішаного навчання школярів 5-11 класів розроблена платформа Всеукраїнська школа онлайн http://E-SCHOOL.net.ua.

Джерело: 


Джерело:  Шановні колеги,  серйозна тема. Останнім часом зросла кількість вчительських дописів з прикріпленими фото, де ми бачимо результати роботи - фрагменти уроків, творчі роботи дітей, поетичні читання тощо. Звісно, професійна майстерність зростає! Наша група, я впевнена, сприяє удосконаленню форм і методів роботи, надихає на творчість, відкриває нові можливості у професійній діяльності. «Родзинки» є потужним методичним ресурсом, тому нам всім так хочеться показати свої результати, отримати підтримку, схвалення, пропозиції від колег.
Ми працюємо в закладах освіти, працюємо з дітьми. Викладаючи фото і відео в соціальну мережу ми маємо пам’ятати, що фото-, відеозйомка учасників освітнього процесу має відбуватися лише за наявності письмової згоди батьків чи опікунів. Без цього дозволу ми не маємо права розмістити фото з уроків, позаурочних заходів навіть на офіційному сайті школи. Батьківська згода на розміщення персональних даних, яка надається безстроково, «може бути відкликана в будь-який час шляхом подання письмової заяви» (Додаток 2 до листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 04.06.2020 № 22.1/10-1154: завантажити за посиланням https://betterinternetcentre.org/.../BetterInternetCentre...)
Чи маємо право ми, вчителі, розміщувати фото учнів у соцмережах, адже вони є учасниками освітнього процесу конкретної школи? У статті 307 Цивільного кодексу України зазначено, що фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Особа, в нашому випадку дитина, може надати згоду, але, пам’ятаймо, що до 18 років правомірним буде лише дозвіл батьків.
Наведу приклад. Нещодавно багато ЗЗСО долучилися до участі у прроєкті #Stop_sexтинг і провели корисні уроки про безпеку дітей в Інтернеті. Методичні рекомендації для кожної вікової групи мали застереження: «Увага: для дотримання чинного законодавства, ми просимо Вас не робити фотографії, на яких видно обличчя дітей.»
Гадаю, що вчитель має бути не лише доброчесним, а й надавати приклад поваги до прав дитини. Найкращий вихід у нашій ситуації – розміщення фото робіт без облич та імен дітей. У такому випадку не буде жодних претензій ні до вчителя, що розмістив роботу у соцмережі, ні до навчального закладу, представниками якого є вчитель і учні.
Група «Методичні родзинки уроків ЗЛ» не несе відповідальності за розміщений фото- і відеоматеріал. Вся відповідальність лягає на автора допису.
Додатково раджу прочитати статтю «ФОТОГРАФІЇ ДІТЕЙ – ПУБЛІКУВАТИ ЧИ НІ?», де є пояснення і приклад судового рішення: https://imi.org.ua/.../fotohrafii-ditey-publikuvaty-chy...

***Додаю шаблон ЗГОДИ.

 


https://integrity.nus.org.ua/

Уроки доброчесності для 3-4 класів – простий інструмент для впровадження ідей, закладених у концепції Нової української школи.
Ми пропонуємо навчати через дослідження цінностей, розуміння необхідності дотримуватися правил та антикорупційний урок
Матеріали складаються з Путівника для вчителя з докладним конспектом, Путівника для учня (тут дитина може писати свої роздуми, проходити самооцінювання та вирізати щось для поробки) та рамкового документа.

Розгорнути блок

Український інституту розвитку освіти рекомендує “Уроки доброчесності”

Вадим Карандій, директор УІРО
 

Навряд чи хтось заперечить: якщо йдеться про формування такої суспільної свідомості, де доброчесність є аксіомою, треба починати змалечку – формувати таку свідомість, як кажуть, зі шкільної лави.
Реформа “Нова українська школа” якраз на це і спрямована. Адже портрет випускника НУШ – це патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний ухвалювати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.

Розгорнути блок

Що таке доброчесність

Олександр Елькін, голова Ради ГО “ЕдКемп Україна”
 

Англійське слово «integrity» – доброчесність – походить від латинського «integer», що означає «цілий», «довершений». У нашому випадку це означає, що слова і вчинки є складовими одного цілого.
Бути доброчесними – це бути послідовними: не лише говорити, як правильно, а й діяти відповідно до переконань та етичних принципів. Навіть коли ніхто не бачить.
У своєму рамковому документі Організація економічного співробітництва та розвитку наводить визначення суспільної доброчесності – це послідовне дотримання та відданість загальновизнаним етичним цінностям, принципам і нормам задля обстоювання і виведення суспільних інтересів у пріоритет відносно приватних у суспільному житті.

Розгорнути блок

Як навчати дітей доброчесності – психологічні аспекти

Світлана Ройз, сімейна й дитяча психологиня
 

Пам’ятаймо, що ми, дорослі, створюємо простір для навчання, простір контакту зі світом і цінностями. І діти або вчаться об нас, або не вчаться.
Коли ми починаємо розмову на будь-яку тему, нам дуже важливо бути в стані стійкості.
Усі теми нашого курсу побудовані за схемою “стабілізація, конфронтація, інтеграція”:
налаштування, синхронізація, накопичення ресурсу, фіксація в теперішньому моменті, у безпеці
безпосередньо тема – конфронтація з, можливо, складною темою
інтеграція – висновки, що запам’ятали, що із собою беремо з нових знань

Розгорнути блок

Огляд курсу та методичні рекомендації

Інна Большакова, експертка і тренерка з критичного мислення та інтегрованого навчання, методистка, дитяча психологиня
 

Мета курсу – ознайомити дітей із морально-етичними поняттями. А саме: відповідальність і гідність, людяність і проактивність, рівність і чесність, лідерство і служіння. Це цінності, на яких ґрунтується суспільна доброчесність.
Зміст курсу відповідає Державному стандарту початкової освіти та Типовим освітнім програмам НУШ 1 і НУШ 2. У Путівнику для вчителя зазначені до кожної теми курсу обов’язкові результати навчання з громадянської, історичної, соціальної, здоров’язбережувальної, мовно-літературної, технологічної, інформатичної та мистецької освітніх галузей за Державним стандартом.

Розгорнути блок

Родзинки курсу

Наталія Єфремова, заступниця директорки школи №5 м. Києва, вчителька молодших класів
 

Ми створили уроки доброчесності так, щоби вони були емоційними та наповненими активностями. На створення цієї атмосфери працює також головний герой уроків – Інт’ОК, ім’я якого складається з двох частин:
«Інт» – скорочення від англійського слова «integrity», яке українською ми перекладаємо як доброчесність.
«ОК» – англійське слово, яке говорять на знак згоди. Українською його можна перекласти як “гаразд”, “добре”. Таким чином ми ніби кажемо “так” доброчесності.
Знайомство з ним – сюрпризний момент, який варто супроводжувати поясненням та написом на дошці “integrity”, суспільна доброчесність, цінність, яку ми розуміємо та підтримуємо.

Розгорнути блок

Путівник для вчителя

Світлана Олексюк, директорка школи №5 м. Києва, вчителька
 

Путівник для вчителя містить усі необхідні матеріали для проведення кожного уроку, додаткові матеріали та синхронізується з Путівником для учня. Він створений для вас, учителі початкових класів, щоб ознайомити дітей із цінностями, важливими для суспільної доброчесності.
Завдання, передбачені для першого року навчання за програмою, можна використовувати і в третьому, і в четвертому класах.

Розгорнути блок

Путівник для учня

Ольга Мірошникова, вчителька вищої категорії пілотного класу НУШ школи І-ІІІ ступенів №294 Деснянського району Києва, методистка міського науково-методичного центру
 

Путівник містить завдання, що передбачають різну діяльність учнів. Важливо, що цей посібник – індивідуальний. Тобто дитина може в ньому малювати, креслити й вирізати елементи для поробок.
До деяких тем є додаткові сторінки. Ці матеріали можуть доповнити запропоновані розробки модулів. Матеріали цих сторінок також доречно використати під час другого року навчання за програмою, оскільки діти вже матимуть обізнаність із теми.

Розгорнути блок

Як не лише розповісти про цінності, а й сформувати їх

Ганна Остапенко, головна редакторка журналу «Джміль», авторка підручників НУШ, очільниця альтернативної школи «Соняшник», тьюторка, ведуча міжнародних сімейних проєктів
 

У розробках для кожного уроку ви знайдете життєві ситуації, знайомі дітям 9–10-річного віку. Учні обговорюють їх у парах, групах або разом з учителем та роблять власні висновки про наслідки, які матиме та чи інша поведінка в певній ситуації. Це відкриті діалоги, де вчитель не декларує, що правильно, а що – ні, а підводить дітей до самостійних висновків.



Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz