Неділя, 2022-01-23, 4:54 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »


Сучасні методики і технології навчання / Дистанційне навчання / Дія | Переглядів: 1 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2022-01-21 | Коментарі (0)

https://integrity.nus.org.ua/

Уроки доброчесності для 3-4 класів – простий інструмент для впровадження ідей, закладених у концепції Нової української школи.
Ми пропонуємо навчати через дослідження цінностей, розуміння необхідності дотримуватися правил та антикорупційний урок
Матеріали складаються з Путівника для вчителя з докладним конспектом, Путівника для учня (тут дитина може писати свої роздуми, проходити самооцінювання та вирізати щось для поробки) та рамкового документа.

Розгорнути блок

Український інституту розвитку освіти рекомендує “Уроки доброчесності”

Вадим Карандій, директор УІРО
 

Навряд чи хтось заперечить: якщо йдеться про формування такої суспільної свідомості, де доброчесність є аксіомою, треба починати змалечку – формувати таку свідомість, як кажуть, зі шкільної лави.
Реформа “Нова українська школа” якраз на це і спрямована. Адже портрет випускника НУШ – це патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний ухвалювати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.

Розгорнути блок

Що таке доброчесність

Олександр Елькін, голова Ради ГО “ЕдКемп Україна”
 

Англійське слово «integrity» – доброчесність – походить від латинського «integer», що означає «цілий», «довершений». У нашому випадку це означає, що слова і вчинки є складовими одного цілого.
Бути доброчесними – це бути послідовними: не лише говорити, як правильно, а й діяти відповідно до переконань та етичних принципів. Навіть коли ніхто не бачить.
У своєму рамковому документі Організація економічного співробітництва та розвитку наводить визначення суспільної доброчесності – це послідовне дотримання та відданість загальновизнаним етичним цінностям, принципам і нормам задля обстоювання і виведення суспільних інтересів у пріоритет відносно приватних у суспільному житті.

Розгорнути блок

Як навчати дітей доброчесності – психологічні аспекти

Світлана Ройз, сімейна й дитяча психологиня
 

Пам’ятаймо, що ми, дорослі, створюємо простір для навчання, простір контакту зі світом і цінностями. І діти або вчаться об нас, або не вчаться.
Коли ми починаємо розмову на будь-яку тему, нам дуже важливо бути в стані стійкості.
Усі теми нашого курсу побудовані за схемою “стабілізація, конфронтація, інтеграція”:
налаштування, синхронізація, накопичення ресурсу, фіксація в теперішньому моменті, у безпеці
безпосередньо тема – конфронтація з, можливо, складною темою
інтеграція – висновки, що запам’ятали, що із собою беремо з нових знань

Розгорнути блок

Огляд курсу та методичні рекомендації

Інна Большакова, експертка і тренерка з критичного мислення та інтегрованого навчання, методистка, дитяча психологиня
 

Мета курсу – ознайомити дітей із морально-етичними поняттями. А саме: відповідальність і гідність, людяність і проактивність, рівність і чесність, лідерство і служіння. Це цінності, на яких ґрунтується суспільна доброчесність.
Зміст курсу відповідає Державному стандарту початкової освіти та Типовим освітнім програмам НУШ 1 і НУШ 2. У Путівнику для вчителя зазначені до кожної теми курсу обов’язкові результати навчання з громадянської, історичної, соціальної, здоров’язбережувальної, мовно-літературної, технологічної, інформатичної та мистецької освітніх галузей за Державним стандартом.

Розгорнути блок

Родзинки курсу

Наталія Єфремова, заступниця директорки школи №5 м. Києва, вчителька молодших класів
 

Ми створили уроки доброчесності так, щоби вони були емоційними та наповненими активностями. На створення цієї атмосфери працює також головний герой уроків – Інт’ОК, ім’я якого складається з двох частин:
«Інт» – скорочення від англійського слова «integrity», яке українською ми перекладаємо як доброчесність.
«ОК» – англійське слово, яке говорять на знак згоди. Українською його можна перекласти як “гаразд”, “добре”. Таким чином ми ніби кажемо “так” доброчесності.
Знайомство з ним – сюрпризний момент, який варто супроводжувати поясненням та написом на дошці “integrity”, суспільна доброчесність, цінність, яку ми розуміємо та підтримуємо.

Розгорнути блок

Путівник для вчителя

Світлана Олексюк, директорка школи №5 м. Києва, вчителька
 

Путівник для вчителя містить усі необхідні матеріали для проведення кожного уроку, додаткові матеріали та синхронізується з Путівником для учня. Він створений для вас, учителі початкових класів, щоб ознайомити дітей із цінностями, важливими для суспільної доброчесності.
Завдання, передбачені для першого року навчання за програмою, можна використовувати і в третьому, і в четвертому класах.

Розгорнути блок

Путівник для учня

Ольга Мірошникова, вчителька вищої категорії пілотного класу НУШ школи І-ІІІ ступенів №294 Деснянського району Києва, методистка міського науково-методичного центру
 

Путівник містить завдання, що передбачають різну діяльність учнів. Важливо, що цей посібник – індивідуальний. Тобто дитина може в ньому малювати, креслити й вирізати елементи для поробок.
До деяких тем є додаткові сторінки. Ці матеріали можуть доповнити запропоновані розробки модулів. Матеріали цих сторінок також доречно використати під час другого року навчання за програмою, оскільки діти вже матимуть обізнаність із теми.

Розгорнути блок

Як не лише розповісти про цінності, а й сформувати їх

Ганна Остапенко, головна редакторка журналу «Джміль», авторка підручників НУШ, очільниця альтернативної школи «Соняшник», тьюторка, ведуча міжнародних сімейних проєктів
 

У розробках для кожного уроку ви знайдете життєві ситуації, знайомі дітям 9–10-річного віку. Учні обговорюють їх у парах, групах або разом з учителем та роблять власні висновки про наслідки, які матиме та чи інша поведінка в певній ситуації. Це відкриті діалоги, де вчитель не декларує, що правильно, а що – ні, а підводить дітей до самостійних висновків.


ФОРМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ЗАНЯТТЯМ

Дата _________          Клас_____       ПІБ учителя _________________________________________________     

 Кількість учнів____   Кількість учнів з ООП______        Предмет_____________________________________

Тема: ____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю):   __________ (так/ні)

Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

Читати далі ...


Не всі знають про позаурочні повсякденні обов’язки вчителів, які заповнюють їх життя. Продовження читайте тут:

100M.IF.UA 20 речей, які вчителі роблять щодня, але ніхто не визнає це за роботу - Стометрівка   /   Не всі знають про позаурочні повсякденні ...

Цікаві статті | Переглядів: 18 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-11-01 | Коментарі (0)

Похвала - дуже дієвий і тонкий педагогічний інструмент. На жаль, вчителі не завжди знають, як правильно і ефективно похвалити учня. Сподіваємося, що їм допоможуть 10 золотих правил учительської похвали, ознайомитися з якими можна в цьому матеріалі.

«Якщо ви не знаєте, за що похвалити дитину, придумайте це!» - такою нехитрою рекомендацією психіатра і психотерапевта В.Леві повинен озброїтися кожен педагог. Як правильно похвалити учня? Пропонуємо разом розібратися в цьому питанні.

Цінність учительської похвали

Почнемо з того, що хвалити учня потрібно обов'язково! Чому? Щоб оцінити старання школяра, підтримати його, підвищити самооцінку і посилити мотивацію до вивчення предмета. Схвалення вчителя здатне творити чудеса! Вода, що потрапила на квітку, яка в'яне, діє так само, як і добре вчительське слово на дитину, яка потребує підтримки та уваги.

Головна функція похвали - передати щиру віру педагога в можливості свого учня. Але ж кожен школяр має потребу в позитивній оцінці і схваленні своєї діяльності і досягнень. Тільки так можна переконати дитину вчитися, і вчитися із задоволенням. Завдання вчителя - постійно знаходити хороші приводи для словесного заохочення своїх вихованців.

Золоті правила учительської похвали

Як похвалити учня на уроці і не надати йому тим самим «ведмежу послугу»? Для цього педагогу важливо дотримуватися таких правил.

1. Хваліть за старанність!

Хвалити учня потрібно за ті зусилля і старання, які він доклав при виконанні завдання або доручення, а не за гарні здібності та інтелект, дані йому природою. Наприклад, похвалити учня на уроці української мови за відмінний диктант можна так: «Молодець! Ти багато читаєш, старанно підготувався до роботи, повторив усі правила!» Не зовсім вірно в цьому випадку говорити:«Ти не допустив в диктанті жодної помилки! У тебе вроджена грамотність!» А на уроці англійської мови хорошою мотивацією стане похвала англійською.

2. Хваліть дії, а не особистість!

У похвалі дуже важливо висловити схвалення дій і досягнень учня, а не оцінити його особистість. В іншому випадку у школяра може сформуватися необ'єктивно завищена самооцінка і зарозумілість.

3. Чітко позначайте, за що хвалите!

Важливо, щоб школяр розумів, за що конкретно його похвалили, що саме йому вдалося зробити добре. Загальна похвала має невисоку ефективність, викликає сумніви в її щирості. Наприклад, при бажанні похвалити учня на уроці малювання можна звернути увагу на деталі малюнка: «Яку красиву вазу з фруктами тобі вдалося зобразити!». При цьому рекомендується уникати загальних фраз: «Ти розумниця! Справжній художник!» Якщо це доречно, намагайтеся підкреслити складність завдання, успішно виконаної учнем.

4. Хваліть в міру і по ділу!

Учительська похвала повинна бути щирою, заслуженою, помірної і обґрунтованою, щоб не викликати заздрість з боку інших учнів. Безмірна похвала втрачає будь-яку цінність і сенс, привчає дитину до дешевого успіху. Школяр, якого хвалять за кожну дрібницю, підсвідомо очікує схвалення практично кожної своєї дії. А коли не отримує його, щиро дивується. До того ж похвала без міри - прямий шлях до зазнайства, причина виникнення лінощів і байдужості до інших предметів.

5. Хваліть не тільки «любимчиків»!

У кожному класі не обходиться без неформальній ієрархії, на підставі якої вважається, що одні учні гідні похвали більшою мірою, ніж інші. Як же хвалити своїх вихованців, які не користуються популярністю у однокласників? Наполеглива похвала на їхню адресу може тільки погіршити до них ставлення класу. Важливо таких учнів обґрунтовано підтримувати, звертати увагу на їх успіхи в навчальній і позаурочної діяльності. Для похвали своїх «улюбленців» педагогу бажано вибирати момент, який найкраще для цього підходить.

6. Зупиняйтеся на хорошому!

Як легко за допомогою словесного схвалення педагогу вдається підвищити самооцінку учня! Але лише одне зайве речення здатне усе зруйнувати. Наприклад, якщо вчитель захотів похвалити школяра на уроці математики за цікаве розв'язання однієї задачі, він не повинен вказувати на те, що інша частина роботи йому не вдалася. Невдалий приклад похвали: «Молодець! Ти розв'язав цю задачу незвичайним способом! А на інші приклади навіть дивитися не хочеться!» В даному контексті останнє речення не повинно було прозвучати з вуст педагога.

Учительська похвала не повинна містити докорів, умов і уточнень, її потрібно закінчити на хорошій ноті. Похваливши учня, не варто через деякий час переконувати його в значущості цього особистого досягнення.

До речі, не менш важливо вчити батьків правильно хвалити своїх дітей.

7. Не протиставляйте одного учня всьому класу!

Не можна хвалити одного учня, якщо його не підтримує група. Навіть якщо він вчинив правильно. Наприклад, як похвалити учня на уроці хімії, якщо лише він виконав домашнє завдання? Найкраще зробити це наодинці з дитиною. Адже похвала перед усім класом (хоч і цілком заслужена) в цьому випадку здатна породити у однокласників не так заздрість, скільки агресію. Але ж цей учень ні в чому не винен!

8. Хваліть без порівнянь!

Важливо, щоб вчительська похвала була безумовною, не містила порівнянь. Не порівнюйте успіхи, результати і особистісні якості учня з досягненнями однолітків. Не кажіть, що Петрик молодець, тому що він впорався із завданням краще, ніж його однокласник Іванко або Миколка.

9. Підкріплюйте похвалу!

Похвала, підкріплена схвалюючими невербальними компонентами (посмішкою, мімікою, відкритими жестами) має більшу силу і ефективність.

10. Запасіться «Я-посланнями»!

Більш дієвою є та похвала, при вираженні якої вчитель використовує «Я-послання». Наприклад, похвалити учня на уроці літератури можна так: «Я дуже рада, що тобі вдалося вивчити і виразно розповісти цей непростий вірш». Така похвала сприяє зближенню вчителя і його вихованців.

 

Похвала - дуже дієвий, важливий і тонкий інструмент в правильному вихованні дітей. Розумна вчительська і батьківська похвала пов'язана з розумними очікуваннями, і більшості учнів вдасться їх виправдати. Вчителю важливо пам'ятати, що найцінніша і найефективніша похвала для школяра - заслужена і помірна. Шукайте привід похвалити своїх вихованців, і ви обов'язково його знайдете!

Джерело: http://pedsovet.su/

Цікаві статті | Переглядів: 49 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-04-10 | Коментарі (0)


Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz