Вівторок, 2020-08-04, 12:25 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Моя школа
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний кейс

У розділі матеріалів: 385
Показано матеріалів: 321-330
Сторінки: « 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 38 39 »

Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки, як і в усі часи, являє собою досить складну систему і механізм, головним завданням і метою якої є встановити рівень професіоналізму педагогів через результати їх роботи і професійної діяльності.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Зміни
Якщо відразу говорити про зміни, то тут можна відзначити і назвати наступну дуже важливу і корисну для багатьох інформацію. Про що ж ідеться?
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
По-перше, завдяки змінам в атестації педагогічних працівників у 2018 році скоротиться дистанція, пов’язана зі стажем, між початківцям вчителем і вчителем більш досвідченим. При цьому заслуги вчителів старшого покоління ніхто не применшує.

По-друге, молодим вчителям можна буде раніше вийти на атестацію, якщо педагог бачить себе професіоналом нової якості.

По-третє, істотні зміни в атестації педагогічних працівників в цьому році стосуються змісту перевірки. Контрольні вимірювальні матеріали будуть містити три блоки: Поступово за цими трьома напрямками розширять професійну оцінку вчителя. Важливо пам’ятати, що об’єктивну оцінку досягнень учня можна дати тільки в динаміці, в порівнянні – «сьогодні» потрібно порівнювати з тим, що він міг «вчора», а не брати пікові результати учнів.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
По-четверте, методика розрахунку рейтингу вчителя дозволить оцінити результативність навчальної та позакласної роботи педагога по предмету, його науково-методичної діяльності та своєчасність виконання доручень.

По-п’яте, для оцінки досвіду роботи педагога, який атестується на кваліфікаційну категорію, пропонується взяти критерії оцінки конкурсного випробування «Методичний семінар» Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Учитель викладає концептуальні методичні підходи, засновані на досвіді роботи, розповідає про технології.

Як і яким чином буде здійснюватися атестація?

Погодьтеся це другий дуже значимий і важливий для багатьох питань. Що і яку важливу інформацію можна відзначити в цьому напрямку? Проходження обов’язкової атестації в 2017 році контролює спеціальна атестаційна комісія, що складається з уповноважених членів організації сфери освіти. Хто в неї входить, вирішує керівна особа, що підтверджувало наказ про її формування та склад. Керівник обов’язково подає список працівників, які піддаються контролю.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
У разі виявлення бажання проходження необов’язковою оціночної процедури заява пишеться самим співробітником. Йому слід вказати займану посаду і наявність (відсутність) категорії. Протягом місяця буде відбуватися перевірка заяви, після чого визначитися дата випробування досвідченості педагога. Тривалість самої процедури (з урахуванням моменту винесення рішення) – до 60 днів. Бувають випадки, що працівник не згоден з оголошеним результатом. Він має шанс оскаржити його протягом 90 днів одним з двох способів: звернутися до суду; сформувати спеціальну раду, вирішальний трудові спори. Отримавши задовільні заключний відповідь, викладач, приступивши до виконання обов’язків, має законне право вимагати додавання до своєї заробітної плати.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Якщо говорити про атестацію на відповідність займаній посаді, то тут варто відзначити і назвати наступну дуже важливу й значиму інформацію. При перевірці відповідності займаним робочого місця піддається кожен співробітник освітньої сфери. Чи не торкнеться вона тих, хто потрапляє під наступні твердження: «новоспечених», які пропрацювали на своєму місці не більш як 2 років; перебувають в декреті (вийшовши з якого треба попрацювати мінімум 2 роки, щоб отримати можливість піддадуться атестаційним кроків); які не працювали на своєму місці більше 4 місяців (вони допускаються до «ревізії» знань тільки через рік повернення на робоче місце); вагітних. При необхідності перераховані вище суб’єкти мають право написати заяву на проходження необов’язковою, якщо це збігається з їх кар’єрними інтересами і вигодами. Оновлені правила перевірочних дій переслідують завдання оцінити відповідність займаній робочої позиції конкретного фахівця. У разі непідтвердження компетентності він заміщається відповідним кандидатом.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни
Це, мабуть, основні моменти, на які варто і слід звернути увагу в першу чергу. Але більш детальну і точну інформацію завжди можна знайти на освітніх сайтах.

2019.pp.ua

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 143 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-18 | Коментарі (0)

Як за 7–10 хвилин активізувати клас для створення нового? Як організувати перепочинок від навчального матеріалу з користю для учнів?

Використовуйте чотири гри-енерджайзери для старшої школи 


Що спонукає вчителів та учительок на підвищення кваліфікації та що не дозволяє це зробити якнайшвидше? Найсвіжіша інформація від EdCamp-івців. Про освітян та для освітян - у матеріалі "Всеосвіти".
https://vseosvita.ua/…/navcati-j-navcatisa-rezultati-doslid…

VSEOSVITA.UA

Навчати й навчатися: результати дослідження EdCamp, спільно з МОН

Дізнатися більше


Департаменти (управління) освіти і науки
обласних,Київської міської
державних адміністрацій
Обласні заклади післядипломної
педагогічної освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Просимо довести їх до відома вчителів закладів загальної середньої освіти.

З повагою заступник Міністра Павло Хобзей

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання мови та літератури в закладах загальної середньої освіти із навчанням або вивченням мов національних меншин у 2018/2019 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 164 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-09 | Коментарі (0)

Про матеріал

Ефективний урок повинен бути зорієнтованим на створення ситуації успіху учасників уроку, тому що сучасний урок сьогодні –це активна (самостійна) діяльність. Ефективний урок формує в його учасників креативність, комунікабельність, різного роду компетентності, коли учасники уроку максимально розкривають свої здібності, толерантні один до одного.
 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Підпишіться на розсилку
Ми надсилатимемо наші цікаві та дуже корисні статті щоп’ятниці

 

Перегляд файлу

Яким має бути ефективний урок?

вчитель української мови та літератури

спеціалізованої школи №200 ім.В.Стуса

                 м.Києва

                                                   Хоменко Тамара Миколаївна

 

   Справжній педагог ніколи не припиняє навчатися та самовдосконалюватися. З'являються нові способи підвищення ефективності уроків, нові технології навчання. Треба вміти реагувати на всілякі зміни в будь-якій сфері життя, так як учні на все реагують миттєво, від них не можна відставати.

   Можна виділити наступні критерії оцінки ефективності і якості уроку:

• засвоєння учнями певних знань;

• розвиток загальнонавчальних умінь і навичок;

 • включеність учнів у навчальну діяльність;

 • розвиток в учнів пізнавальних процесів;

 • розвиток рефлексії і оціночної діяльності;

• зв'язок навчального матеріалу з життєвим досвідом учнів;

• індивідуалізація і диференціація завдань;

• ступінь стомлюваності учнів під час навчальної діяльності;

• позиція педагога у навчальному процесі (керівник, організатор пізнавальної діяльності, ігрової діяльності, керуючий груповою взаємодією);

 • характеристика діяльності учнів на уроці (інтерес, активність, розуміння матеріалу і його значення);

 • рівень підготовленості вчителя.

   Народження будь-якого уроку починається з усвідомлення і правильного, чіткого визначення його кінцевої мети - чого учитель хоче досягти; потім встановлення засобів - що допоможе учителю в досягненні мети, а вже потім визначення способу - як учитель буде діяти, щоби мета була досягнута.

Підготувати і провести такий урок дуже непросто. Для цього треба і багато знати, і багато вміти, дуже хотіти, відповідально ставитися до своїх учительських обов'язків, а найбільше – вийти на новий рівень педагогічного мислення.Тому сучасний ефективний урок має безліч складових.

Сучасний урок, його складові:

1. Організаційний аспект.

1.1 Ступінь організаційної підготовленості учнів до уроку;
1.2 включення учнів до роботи на уроці;
1.3 раціональне використання часу уроку; відповідність часу, відведеного на різні види й форми роботи, нормативним вимогам;
1.4 виконання санітарно-гігієнічних норм уроку, правил техніки безпеки, охорони праці;
1.5 ступінь забезпечення уроку наочними приладами, технічними засобами навчання, ефективність їх використання;
1.6 ведення документації учителем;
1.7 організаційна завершеність уроку, запис домашніх завдань (об'єм, ступінь складності, диференціація, коментар).
 

2. Методично-дидактичний аспект

2.1Ппостановка цілей та завдань уроку;
2.2 дотримання дидактичних принципів (науковості, наочності, міцності, доступності та ін.).
2.3 використання різних форм, засобів і методів навчання;
2.4 активізація пізнавальної діяльності учнів;
2.5 відповідність ходу й результату уроку вимогам, що пред'являються до уроку, загальній дидактичній меті;
2.6 забезпечення високого рівня пізнавальної активності учнів; 
2.7 реалізація принципів диференціації та індивідуалізації на уроці; 
2.8 діяльність учителя і учнів в основних структурних компонентах уроку;
2.9 оптимальність поєднання методів і форм перевірки знань учнів;
2.10 види та місце самостійної роботи учнів на різних етапах уроку;
2.11 керівна роль учителя в процесі роботи учнів.

3. Психологічний аспект.

3.1 Рівень психологічної взаємодії учителя й учнів, ступінь впливу учителя;
3.2 ступінь відповідності змісту й структури уроку принципам розвиваючого навчання;
3.3 врахування вікових особливостей учнів;
3.4 виконання психологічних та гігієнічних вимог до організації уроку;
3.5 ступінь активності учнів.

4. Виховний аспект.

4.1 Вивчення ступеню та прийомів виховного впливу уроку на учнів;
4.2 ступінь естетичного впливу уроку на учнів;
4.3 рівень культури праці, організованості, дисциплінованості учнів, стиль відносин один до одного та до учителя.

  Ефективний урок повинен бути зорієнтованим на створення ситуації успіху учасників уроку, тому що сучасний урок сьогодні –це активна (самостійна) діяльність. Ефективний урок формує в його учасників креативність, комунікабельність, різного роду компетентності, коли учасники уроку максимально розкривають свої здібності, толерантні один до одного.


НАВ

Структуру нового 2018/2019 навчального року ще не визначено. Але що в ній може бути нового? Новації — в організації освітнього процесу. Окреслимо головне у 2018/2019 навчальному році

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 132 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-07-05 | Коментарі (0)

Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz