Вівторок, 2020-08-04, 11:38 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Моя школа
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 3
Користувачів: 1
mirgorodschoolseven

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний кейс

У розділі матеріалів: 385
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 38 39 »

Метотдичні рекомендації | Переглядів: 3 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2020-07-26 | Коментарі (0)

Отже, з вересня почнеться епоха змішаного навчання. А це означає, що дистанційка покине нас ще не скоро. Добре це чи погано? Відповідь на це запитання буде у кожного своя, але якою б вона не була, ми маємо ретельно підготуватися до нового навчального року. Не дамо змішаному навчанню заскочити нас зненацька!

Є базові речі, без яких не впорається жоден учитель, вимушений працювати дистанційно. Про них і поговоримо!

Інструменти для дистанційної співпраці:

Робота вчителя – це постійне спілкування з учнями. Чудово, що людство винайшло інтернет і створило безліч корисних програм. Погано, що доступ до Всесвітньої мережі є не у всіх, а комп'ютерна грамотність населення не така висока, як хотілося б. Утім, наші неймовірні вчителі вже продемонстрували, що можна зробити, якщо є ентузіазм і бажання навчати! 

Тож поки що є час пригадати нюанси користування ресурсами та платформами для дистанціїної роботи з учнями, які стануть у пригоді і під час змішаного навчання. Пригадайте, як:

збирали учнів у Google Classroom;

організовували віддалене навчання за допомогою сервісів Google;

налагоджували командну роботу у Trello;

опановували Class Notebook;

проводили уроки у Zoom.

У березні ми переналаштовувалися дуже швидко, часу на роздуми не було, тому й обирали для роботи часто не найзручніші особисто для себе варіанти. Тож зараз є час подумати над тим, якими платформами хочеться та зручно користуватися вам, що більше подобалося учням. Це дозволить зробити роботу значно продуктивнішою і результативнішою.

Знання:

Звісно, ми знаємо не все. Навіть більше – ми й не мусимо знати все! А карантин змусив чи не кожного педагога перетворитися на вчителя інформатики. Адже довелося не лише опановувати нові технології, а ще й допомагати учням, які теж далеко не всі з легкістю впоралися з комп'ютером. Онлайн-інструментів, які допоможуть організувати дистанційне та змішане навчання дуже багато, і кожен із них цікавий, і чи не щодня з'являються нові. Але опанувати їх самостійно не завжди просто. 

А щоб дізнатися, як працювати з новими ресурсами та у нових умовах, які методи використати, варто постійно працювати над підвищенням кваліфікації. Зараз якраз є час! 

Зв'язок із учнями:

...


Об этом сайте

NUS.ORG.UA

Посібник для шкіл про організацію дистанційного навчання отримав схвалення МОН для використання в школах

Посібник від ГО “Смарт освіта” із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання отримав схвалення Міністерств...


OSVITA.DIIA.GOV.UA

Дія.Цифрова освіта

Освітній серіал «Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків» — це спільний проєкт Міністерства цифрової трансформації України, АСБІС-Ук...


Світлина від Григорія Громка.

Загальні вимоги:

  • доступ до системи з будь-якого пристрою у будь-який час;
  • наявність мобільних застосунків для навчання;
  • можливість швидко зв'язатися і обговорити питання, у тому числі з вчителями, учнями, їх батьками, адміністрацією;
  • зручні інтерфейси курсів, уроків, тестів;
  • підтримка відтворення мультимедійного контенту;
  • зручний і зрозумілий інтерфейс спілкування учасників навчального процесу;
  • можливість швидко знаходити інформацію щодо завдань, які потрібно виконати;
  • lсповіщення про необхідність виконати завдання та його терміни.

Створення та публікація навчального контенту:

  • зручні інтерфейси створення та публікації навчальних матеріалів, тестів;
  • публікація завдань за розкладом (за вказаним часом публікації);
  • блокування завдань після закінчення терміну їх виконання;
  • можливість збереження створених матеріалів та їх повторного використання;

Контроль знань та збереження результатів оцінювання

  • зрозуміла система оцінювання, можливість бачити свій прогрес;
  • можливість перевіряти матеріали, що надсилаються від учнів та виставляти оцінки;
  • збереження оцінок у “електронному журналі”;
  • наявність автоматизованої перевірки тестових завдань;

Авторизація та безпека:

  • можливість створювати облікові записи для вчителів та адміністрації закладу;
  • можливість створювати облікові записи для учнів (їх батьків)за списком;
  • унеможливлення доступу сторонніх осіб;
  • захист персональних даних користувачів;
  • розмежування прав користувачів (адміністрації, вчителів, учнів, їх батьків)

Статистика та звіти:

  • доступ до даних активності вчителів та учнів;
  • доступ до оцінок і статистики по кожному класу;
  • формування звітів щодо успішності учнів та активності вчителів та учнів.

 

 

Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz