Вівторок, 2022-09-27, 11:39 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

У розділі матеріалів: 538
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 53 54 »

Сучасні методики і технології навчання / Дистанційне навчання / Дія | Переглядів: 27 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2022-08-23 | Коментарі (0)


Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно)

 

 ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 

2️⃣поточне,

3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше).

Вибір оцінювання здійснює заклад: 

1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством;

2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 

3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період,  упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

7️⃣Відмова від оцінювання.  За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання.

☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін,

 ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти.

 ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

 ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.

Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України

01 квітня 2022 р. No 289

о 


Наказом МОН bit.ly/3MPKQso затверджено заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року.

Серед основних складових виокремлено:

  • громадянсько-патріотичне,
  • духовно-моральне,
  • військово-патріотичне
  • екологічне виховання.

Метою визначено становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста та демократа, готового до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, виконання громадянських і конституційних обов’язків, формування активної позиції, утвердження національної ідентичності на основі духовно-моральних цінностей українського народу та самобутності.

Документ передбачає докладно прописані заходи до 2025 року для:

▪ удосконалення нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання (зокрема, розроблення законопроєкту «Про національно-патріотичне виховання»);

▪ створення соціально-педагогічних умов для реалізації національно-патріотичного виховання;

▪ зміни змісту та форми національно-патріотичного виховання;

▪ організації інформаційно-просвітницької роботи у сфері національно-патріотичного виховання;

▪ розвитку військово-патріотичного виховання.


Попередня добірка україномовних каналів для наймолодших стала корисним інструментом у скарбничці батьків.

Саме тому продовжуємо наповнювати колекцію україномовних каналів із пізнавальним контентом.

Сьогодні пропоную добірку носіїв пізнавальної інформації, яка буде цікавою для тих дітей, яких уже приваблюють не лише цифри, кольори, професії і транспорт. Перелік буде цікавим для старших дошкільнят та молодших школярів. Проте й дорослі зможуть отримати задоволення від їх перегляду)

1. Цікава наука.

На каналі доступна велика кількість науково-популярних та освітніх відео з біології, фізики, астрономії, географії, математики, які перекладені та озвучені українською мовою.

https://youtube.com/c/cikavanauka

2. Книга-мандрівка. Україна.

«Смачний» канал, контент якого побудований у стилі мультсеріалу, який заснований на реальних подіях. Прекрасний варіант знайомства з історією.

https://youtube.com/.../%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0...

 

 


Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (текст)Хочемо поговорити про переваги онлайн навчання, а їх чимало 

1️⃣Індивідуальний підхід.

При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити уваги всім учням. Дистанційні технології підходять для організації індивідуального підходу.

2️⃣Навчання у своєму темпі.

Можливість повернутися до вивчення складних питань, передивитися відео-лекції, перечитати переписку з учителем. Чи навпаки — пропустити відомі вже теми.

3️⃣Навчання в будь-якому місці.

Можливість вчитися, не виходячи з дому, перебуваючи у будь-якій точці планети. Зручно! Необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет.

4️⃣Доступність навчальних матеріалів.

Доступ до необхідної літератури відкривається після реєстрації. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників.

5️⃣Навчання у спокійній обстановці.

Проміжна атестація учнів проходить у формі on-line тестів. Тому менше причин для хвилювань. Виключається можливість суб'єктивної оцінки



Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz