Четвер, 2021-12-09, 4:21 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


4:32 PM
Навчання для вчителів, які у 2022-2023 навчальному році працюватимуть у 5 класах

Про навчання вчителів (4 група). Перегляд з 06:30 хв - 13.30


06 листопада 2021 року у Гончаренко центрі розпочалася робота 3-ої групи педагогів, які  у 2022-2023 навчальному році будуть працювати з учнями 5-ого класу. Тренер-педагог Рассаднєва К.Р., учитель математики гімназії імені Т.Г.Шевченка, навчає своїх колег базовим поняттям НУШ, методиці роботи та адаптації до нових вимог сьогодення. Група вчителів буде інтенсивно працювати впродовж двох тижнів. Успіхів нашим колегам!!!  Джерело:

    


2 група  Ось і завершилося навчання... 

Результати навчання вчителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового  Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» у 2022-2023 н.р.  1 група   2 група

Про навчання з 03:50 хв


Група 1  Відео

Завершилося навчання першої групи та активно працює друга  група за програмою підвищення кваліфікації учителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» у 2022-2023 навчальному році. Джерело: + Відео

Про навчання з 7:45 хв

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Розділ 1

Розділ 2


Розділ 3

Розділ 4

Розділ 5

 

Розділ 6

 Розділ 7

Розділ 8

 Розділ 9

 

Навчально-методичний посібник “Порадник для вчителя”

Розділ 1 завантажити   Розділ 2 завантажити   Розділ 3 завантажити   Розділ 4 завантажити   Розділ 5 завантажити   Розділ 6 завантажити   Розділ 7 завантажити
Розділ 8 завантажити   Розділ 9 завантажити

Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, пояснює вимоги до обов’язкових результатів навчання та орієнтири для їхнього оцінювання. Документ було затверджено 30 вересня 2020 року. Державний стандарт базової середньої освіти оприлюднено на сайті Кабінету Міністрів.

Перелік ключових компетентностей та наскрізних умінь, закладений в Державний стандарт, базується на «Рекомендаціях Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя». Завдяки підтримці Європейського фонду освіти, за безпосередньої участі провідних європейських експертів,  ці рекомендації та пов'язані з ними європейські документи (так звані “Рамки компетентностей”) ретельно опрацьовувала команда авторів документа. 

До розробки Державного стандарту були залучені міжнародні експерти з проєктів «Нова українська школа – 2» (Польща), «Демократична школа» Європейського Центру імені Вергеланда (Норвегія), «Фінська підтримка реформи української школи» (Фінляндія).

ОСВІТНІ ГАЛУЗІ 

У Державному стандарті немає поділу на предмети, натомість є освітні галузі – це означає, що розробники освітніх та навчальних програм зможуть як втілювати певну навчальну галузь через окремий предмет, так і комбінувати їх для інтеграції. 

Документ містить опис компетентнісного потенціалу та вимоги до обов’язкового навчання учнів у 9-ти галузях освіти: 

  1. мовно-літературній,
  2. математичній,
  3. природничій,
  4. технологічній,
  5. інформатичній,
  6. соціальній і здоров’язбережувальній,
  7. громадянській та історичній,
  8. мистецькій,
  9. фізичній культурі.

Для кожної галузі Державний стандарт описує мету і групи загальних результатів, які уточнюються через обов’язкові результати для кожного з циклів. Саме тому кожна освітня галузь має потенціал для розвитку кожної компетентності.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

У документі чітко окреслено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та наскрізні вміння.

Перелік основних компетентностей виглядає так: 

  • вільне володіння державною мовою,
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • математична компетентність,
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • інноваційність,
  • екологічна компетентність,
  • інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • навчання впродовж життя,
  • громадянські та соціальні компетентності,
  • культурна компетентність,
  • підприємливість і фінансова грамотність.

НАСКРІЗНІ ВМІННЯ

Наскрізні вміння формуються на всіх інтегрованих курсах або предметах. Вони є спільними для всіх компетентностей.

Перелік наскрізних умінь:

  • читати з розумінням,
  • висловлювати власну думку усно і письмово,
  • критично та системно мислити,
  • діяти творчо,
  • виявляти ініціативність,
  • здатність логічно обґрунтувати позицію,
  • конструктивно керувати емоціями, 
  • оцінювати ризики,
  • приймати рішення, 
  • розв’язувати проблеми.

БАЗОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Державний стандарт містить 7 варіантів базових навчальних планів, відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти.

З-поміж них – базові навчальні плани закладів загальної середньої освіти, класів (груп), спеціальних закладів та спеціальних класів (груп):

  • з українською мовою навчання,
  • з навчанням мовою корінного народу або національної меншини,
  • з українською мовою навчання і вивченням мови корінного народу або національної меншини.

Також частиною стандарту є базові навчальні плани для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.

Базовий навчальний план описує загальний обсяг навчального навантаження, розподілений за освітніми галузями: рекомендовану, мінімальну та максимальну кількість навчальних годин за кожною з галузей та загалом

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 130 | Додав: mirgorodschoolseven | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар

Copyright MyCorp © 2021
uCoz