Tuesday, 2022-06-28, 2:39 AM
Вітаю Вас Guest | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0


« 1 2 3 4 5 ... 17 18 »

Люблю театр. Подивилась вистави: Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Миколи Гоголя - "Украдене Щастя",  "Ромео і Джульєта",  "Політ над гніздом зозулі".

Національний академічний театр російської драми ім. Лесі Українки - "Окна дома", "Якого дідька"

Національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка - "Пригоди Швейка"

Коломийський  академічний обласний український драматичний театр ім. І.Озаркєвича - "Рятуйте, мене женять"

Миргородський народний аматорський театр - "Кайдашева сім’я", "Кінець світу"

Люблю подорожувати. Побувала на екскурсіях: м. Київ, м.Одеса, м.Вінниця, м.Біла Церква, Буцький каньйон

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 55 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2022-01-20 | Коментарі (0)

"Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії"

Система креативної хімічної освіти спрямована на формування творчого мислення всіх учнів, розвиток їх інтелектуальних здібностей які мають першорядне значення для оволодіння знаннями і вміннями в різних галузях науки. Креативна освіта перетворює засвоєння знань умінь на захоплюючу мандрівку, пригоду, яка пов’язана з розкриттям секретів речовини, природи світу в цілому. Практичну цінність, значущість здобутих у дослідженнях знань учні усвідомлюють, застосовуючи їх для проектування технологій виробництва.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 35 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2022-01-06 | Коментарі (0)

Виступ Білоцерковець Н.В. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів географії

Сучасні реформи в освіті вимагають від педагогів вдосконалення, саморозвитку та пошуків нових форм роботи з сучасним поколінням учнів.

Саме тому використання квестів дозволяє зробити урок цікавим, змістовним, сприяє розвитку і самореалізації здобувачів освіти.

Квест – це інтелектуально – динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту за умови виконання спеціальних завдань. Під час проходження квесту учні послідовно виконують усі етапи цифрового залучення, задовольняючи свої освітні потреби.

Назва “квест”  походить від англійського слова quest, що означає “пошук”, “пошуки пригод”. 

Квести можуть бути командними або індивідуальними. Про це далі у презентації


Цікаві джерела на нашому сайті:   Географія [24]

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 54 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2022-01-05 | Коментарі (0)

Організація освітнього простору, що сприяє вільному розвитку творчої особистості кожної дитини. Виступ на засіданні ППС початкових класів та засіданні педагогічної ради школи

  • НУШ - зміна освітньої парадигми в шкільній інформатиці з переходом від підготовки кваліфікованого користувача до підготовки креативної особистості, яка здатна створювати новий інформаційний продукт.
  • Використання технології BYOD як ефективного засобу формування мотивації учіння в учнів початкової школи.
  • Завдяки тотальній діджиталізації тексти, написані від руки, відходять на другий план, а нам доводиться все більше працювати за клавіатурою
  • В сучасному житті зацікавити учнів до навчання не просто, але можливо. Для цього цікавих інструментів інструментів багато. 

На зображенні може бути: текст «K 来 2002 Kahoot! Kahoot! це навчальна програма, що складаеться irop. тут можна зробити серю запитань клькома варантами вi̇дповдей. формат кi̇льксть запитань залежать вi̇д автора. E можливсть додавати вi̇део, зображення та даграми. гру можна створити на комп ютер чи додаткуй видправити посилання учням.в Kahoot можна подключатися грати в режим реального часу ншими гравцями 180+ крайнах св.ту. Kahoot! @europeancollegium»  На зображенні може бути: текст  На зображенні може бути: текст ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 24 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-01-04 | Коментарі (0)

Мастермайнд онлайн у нашій школі. Мастермайнд – це не майстер клас. Мастермайнд – прогресивний формат професійної взаємодії вчителів

Мастермайнд - це груповий формат роботи, де учасники періодично зустрічаються і допомагають один одному у досягненні особистих цілей за рахунок обміну досвідом, генерації ідей та взаємопідтримки.

Наприклад, кілька дизайнерів та архітекторів можуть об'єднатись, щоб допомагати один одному розвивати свій професіоналізм, генерувати нові ідеї, вигадувати незвичайні колаборації з іншими професіоналами.

Група зустрічається з певною періодичністю онлайн чи офлайн. Всі приходять на зустріч із запитами, і за рахунок обміну досвідом, генерації ідеї та зворотного зв'язку допомагають один одному у їх вирішенні. Наприкінці зустрічі кожен бере на себе зобов'язання, які наступні кроки він робитиме для руху до своєї мети.
Наступного разу всі діляться, що вийшло. 

У чому користь?

По суті, кожен учасник має схожі цілі. Обговорюючи проблеми та завдання одного учасника, кожен отримує інсайти та опрацьовує власні завдання. Досвід у майстермайнд групі накопичується в 5-10 разів швидше, ніж самотужки. При цьому групові зобов'язання дуже підтримують мотивацію учасників, не даючи здатися на півдорозі.

Що робить майстер-майнд? Слід чітко визначити межі майстер-майнду, щоб не плутати його з іншими форматами групової роботи.

Основні принципи майстермайнду
  • горизонтальні комунікації від людини до людини; всі учасники групи рівні між собою;
  • обмін досвідом, а не критика та вказівки «як робити»;
  • трекінг завдань від зустрічі до зустрічі та звітність щодо них;
  • сувора конфіденційність. http://surl.li/bcbyt

Формат мастермайнд дозволяє кожному учаснику рухатися швидше до своїх цілей, швидше вирішити свої професійні (і не тільки) проблеми, швидше отримати потрібний результат.

Це відбувається за рахунок того, що в групу приходять вчителі, які переймаються тими ж проблемами, що і ви. Так би мовити, люди «на одній хвилі».

Он-лайн Мастермайнд у нашій школі відвідують всі, хто цінує свій час.

Результатом постійних зустрічей такого формату є багато відкритих постійнодіючих довгострокових проектів, які відображають: 

Науково-методичну діяльність – матеріали, що свідчать про педагога, як про професіонала своєї справи. Наповнення цього розділу може бути дуже різним: інформація про використання вчителем сучасних освітніх технологій та обґрунтування їх вибору; засоби педагогічної діагностики; використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі; роботу в методичних об’єднаннях; участь у конкурсах та інших заходах; організацію та проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів; проведення наукових досліджень та розробку авторських програм. 

... Read more »
Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 69 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-01-03 | Коментарі (0)

1. Мета уроку: 

  • продовжити знайомити учнів з вікном програми Microsoft Excel та його використанням; розглянути головне призначення електронних таблиць – обробка даних за формулами; правилами введення формул і функцій; 

  • показати практичне застосування формул і функцій у різних галузях (фізика, математика, географія, економіка, тощо); 

  • формувати інтерес до вивчення нового матеріалу; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією; планувати свою діяльність; аналізувати i робити висновки;  розвивати пам'ять та увагу. Розвивати уявлення про програмне забезпечення загального призначення та його роль у роботі користувачів на ІКТ; логічне мислення; вміння проводити аналіз вже накопичених учнями знань і робити на основі цього аналізу висновки та узагальнення;

  • виховувати інформаційну культуру учнів; якості, такі як: уважність, акуратність, людяність, дисциплінованість.

  • виховувати інформаційну культуру учнів; виховувати якості, такі як: уважність, акуратність, людяність, дисциплінованість.

2. Оминути тренд BYOD в сучасному світі майже неможливо! 

Мобільні технології стають невід’ємними освітніми інструментами, відкривають широкі можливості для використання інформаційно-комунікаційних технології в навчанні. Тому потрібно розробляти нові способи донесення інформації до учнів із використанням мобільних пристроїв та поєднувати їх із традиційними методами навчання. Використання сучасних інформаційних технологій в навчально-виховному процесі стає важливою частиною навчання. Застосування технології BYOD є доцільним засобом для удосконалення навчального процесу у частині його автоматизації та підвищення інтересу учнів до навчальних предметів.

3. Padlet  - мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, модерована стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати її інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією.  Он-лайн дошка є засобом оцінки психологічного стану на будь-якому етапі уроку (дошка настроїв); візуалізації інформації; навчання навичкам співпраці. І не тільки. За допомогою цього сервісу можна створити окремий номер шкільної газети, статтю, оголошення, документ для спільної роботи і т.д. Учні можуть самі створити кластери або опорні конспекти; представляти користувачеві інформацію в наочному вигляді; компактно описувати закономірності, притаманні початкового набору даних; знижувати розмірність або стискати інформацію; відновлювати прогалини в наборі даних; проводити мозкові штурми, працюйте над груповими проектами. Це дуже цікаво!

  ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 120 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-12-16 | Коментарі (0)

Мета: сформувати знання про єдину систему електромагнітних хвиль, нанесених на шкалу (спектр); розвивати в учнів уміння мислити; розвивати уяву, творчі здібності учнів, вдосконалювати вміння застосовувати набуті знання на практиці.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 56 | Додав: markovichphysics | Дата: 2021-12-10 | Коментарі (0)

Хімік без знання фізики подібний до людини,
яка все шукати повинна на дотик. (М.В.Ломоносов)

Мета та цілі: закріпити поняття ковалентного зв'язку, механізм його утворення, його види, розвивати критичне мислення, пам'ять,увагу, спостережливость, аналітичні здібності, набути навичок складання електронних і структурних формул будови молекул; розкрити механізм утворення йонного зв'язку та йонів; вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти.
 

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 72 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2021-11-30 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  June 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2022
uCoz