Мета уроку: ознайомити учнів із історичними відомостями про пристрої для обчислень, які було винайдено людьми в різні часи та їх застосуванням. Навчити розрізняти обчислювальні пристрої і машини. Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення. Виховувати спостережливість, уважність, наполегливість, інтерес до предмету.
Пропонуємо переглянути навчальні міні-проекти та дослідницькі проекти з основ здоров’я, виконані учнями 6 класу на предмет вивчення правил здорового способу життя, правильного та здорового харчування і безпечної поведінки.
Самостійне вивчення вимог основ здоров’я формує у дітей ціннісне ставлення до життя і здоров’я, сприяє їх фізичному, психічному і духовному розвитку
Найкращі дослідження – дослідження, проведені власноруч. Природознавство 6 клас. Лепбук на тему «Природні, штучні та частково штучні речовини». Вчитель – Маркович Л.М.
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про будову речовини, закріпити в учнів знання про агрегатні стани речовини; сформувати уявлення про атомну та молекулярну будову речовини, рух молекул; ознайомити з найпоширенішими хімічними елементами довкілля; розвивати уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки, робити висновки, працювати за зразком з коментуванням своїх дій; виховувати потяг до дослідництва.
Наша мета: Навчальна: • Узагальнити знання, уміння і навички, здобуті під час вивчення теми
• Провести паралель між різними науками, об'єднавши їх предметом вивчення; Розвивальна: • Розвивати активність і самостійність на уроці; • Розвиток вміння пошуку причинно-наслідкових зв'язків; • Розвиток комунікативної компетентності; • Розвиток вміння роботи з різними джерелами інформації; • Вміння творчо мислити та знаходити нестандартні підходи до вирішення питань та проблем; • Розвивати творчі здібності; Виховна: • Формування інтересу до вивчення природознавства; • Виховувати бережливе ставлення до природи; • Відповідально ставитись до поставлених задач
Урок на свіжому повітрі та фотографування дає можливість розширювати знання учнів про різноманітність природи; розвивати вміння групувати об'єкти неживої та живої природи, порівнювати об'єкти живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; формувати поняття «рукотворні тіла»; розвивати пізнавальну активність учнів, увагу, кмітливість, мовлення та мислення; сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи.
Фотоальбом підготував Макаренко Артем.