Sunday, 2022-07-03, 10:55 AM
Вітаю Вас Guest | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0


« 1 2 ... 16 17 18
Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 415 | Додав: legkazoya2 | Дата: 2018-12-13 | Коментарі (0)

12 грудня проведено урок з інформатики, на якому учні були ознайомлені із структурою сайтів УЦОЯО та ХРЦОЯО, побачили, де шукати інформацію про проведення пробного ЗНО та основної сесії. Знають, де взяти програми по підготовці, де знаходяться безкоштовні ресурси по підготовці до ЗНО. Учнями 11 класу були виконані практичні завдання, виконано завдання-квест «Інтернет-ресурси ЗНО-2019», отримано секретний хештег. Фото з уроку розміщено в соцмережі Facebook на сторінках учнів, на сайті школи.

Наша відповідь: #ХРЦОЯО_ЗНО_200


Наші обрахунки: спільна Google таблиця 

#ХРЦОЯО_ЗНО_200

Тести 1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗА МЕТОДИКОЮ Є. КЛІМОВА

... Read more »
Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 802 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2018-12-12 | Коментарі (1)

Ким бути? Це питання стоїть перед кожним випускником, який закінчує школу... Інформаційний проект "Моя майбутня професія". 10 клас. Чухій С.В.

Метою заходу є зорієнтувати школярів на здобуття тих професій чи спеціальностей, які є актуальними на ринку праці.
Перед кожним випускником школи постає питання ким бути, яку професію чи спеціальність обрати, з чого почати, в якій сфері діяльності себе реалізувати. Вибір професії – справа нелегка. Але робити цей вибір доводиться кожному без винятку. Зазвичай про свою майбутню професію молоді люди замислюються ще задовго до останнього дзвінка: радяться з батьками, вчителями, друзями, вивчають довідники та відповідні сайти в Інтернеті

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 305 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-11-28 | Коментарі (0)


Додаткові джерела:

Об этом сайте VSEOSVITA.UA Презентація "Українські символи у QR-кодах"

Шановні колеги! До Вашої уваги пропоную підбірку QR-кодів, якими закодовані українські народні символи. Їх можна використати під час проведення виховних заходів (кв...

  https://habr.com/post/127197/ 

HABR.COM Читаем QR код Иногда возникают такие ситуации, когда нужно прочитать QR код, а смартфона под рукой нет. Что же делать? В голову приходит лишь попробовать прочитать вручную.


... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 529 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2018-09-25 | Коментарі (0)

Неможливо вивчити ботаніку не бачачи рослин, чи мінералогію, не бачачи мінералів; неможливо вивчити  і  фізику, не бачачи фізичних явищ, що демонструються на дослідах. А.Б. Млодзеєвський

Як  побудувати свою роботу так, щоб традиційний навчальний матеріал не пройшов повз свідомість учнів, а залишив в кожному із них ще одну часточку знань із тієї бездонної скарбниці, яку приберегла для нас Природа.   Не випадково ж слово «фізика» в перекладі з грецької мови означає  «природа». Особливо сьогодні, в час бурхливого розвитку науки і техніки,  як ніколи, молодому поколінню потрібні міцні і ґрунтовні знання про навколишній світ. Дати ці знання, перетворити процес навчання в цікаву і посильну справу для кожного учня і є основним завданням вчителя.

Активізація пізнавальної діяльності учня без розвитку його пізнавального інтересу не тільки важка, але й практично неможлива. От чому в процесі навчання необхідно систематично збуджувати, розвивати і укріплювати пізнавальний інтерес учнів і як важливий мотив навчання, і як стійку рису особистості, і як могутній засіб виховання.

Досягти цього у вивченні фізики можна лише за допомогою навчального фізичного експерименту. Тому спостереження і досліди повинні бути основою вивчення фізики у середній школі.

Учні не тільки повинні  бачити досліди, показані учителем, а і самі їх виконувати. Особливо це актуально для учнів 7-го класу, які роблять тільки перші кроки у пізнанні навколишнього світу. Адже щоб закарбувати щось у пам’яті, одного зору мало, потрібно ще, коли це можливо, відчути на дотик.  Оскільки програмою передбачено достатню кількість фронтальних  лабораторних  робіт у 7 класі, то на різних етапах вивчення предмету дітям пропонується таке домашнє  завдання: з усього, що є під рукою, виготовити найпростіші фізичні прилади: мензурку,  терези,  динамометр  тощо. 

Завдання є суто добровільними і виготовлені прилади повинні задовольняти умови: простота, надійність, зручність у користуванні, естетичний вигляд. Діти отримали великий простір для творчої конструкторської  діяльності.

Наведений  приклад не означає, що залучення учнів до експериментальних  досліджень повинно обмежуватись лише фронтальними дослідами та домашніми експериментальними завданнями.     Навіть при проведенні демонстраційних дослідів бажана участь учнів (звичайно, із дотриманням правил техніки безпеки). Так, при вивченні теми «Теплові  двигуни» в 10-му класі, учні можуть цілком самостійно скласти  установку і виконати  демонстрації різних моделей теплових двигунів, спираючись на знання, отримані ними при вивченні аналогічної теми у 8-му  класі. 

Як  правило,  на пропозицію вчителя  самим провести дослід відгукується багато бажаючих і, спостерігаючи за їх роботою, можна  виділити найбільш активних, призначивши їх потім своїми асистентами  (лаборантами). Надалі ці учні можуть постійно допомагати вчителеві при підготовці і проведенні дослідів, у ремонті старих і створенні нових саморобних фізичних приладів.

Творчість учнів у їх навчальній діяльності  проявляється тоді, коли вони самостійно ставлять проблему і знаходять шляхи її розв'язання. Адже для духовної рівноваги кожної людини потрібна мета в житті, яку вона вважає важливою, коли отримує насолоду від праці, спрямованої на досягнення ціє ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 25 | Додав: markovichphysics | Дата: 2018-03-20 | Коментарі (0)

Метод проектів при вивченні уроків хімії сприяє формуванню основних груп ключових компетентностей учнів. Уміння створювати, реалізовувати чи брати участь у проектах формує життєву компетенцію особистості. Проектна технологія є одним із кращих прикладів формування та розвитку життєвих компетентностей учнів. Саме цей метод стимулює природну допитливість та творчий потенціал. В основі проектної технології лежить розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 42 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2018-01-03 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 151-160 161-170 171-179
Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  July 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2022
uCoz