Середа, 2021-12-01, 7:04 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 37
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


1 2 3 ... 14 15 »

Відомо, що поезія – це виток людської душі, розмаїття почуттів спраглого серця. Поетичні рядки допомагають при журбі і в радості.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 99 | Додав: markovichphysics | Дата: 2021-11-29 | Коментарі (0)

П’ятикласники з задоволенням прикріпили свої нагороди на віртуальну дошку padlet. 
Конкурс допоміг школярам дізнатися більше про те, як зароджувалося народовладдя в Україні, з'ясувати значення понять «гідність», «свобода», «відповідальність» а також доповнити їх уявлення про обов'язки та права громадян.

Зроблено в Padlet

День Гідності та Свободи — свято, що відзначається щороку 21 листопада на честь початку цього дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 року) та Революції Гідності (2013 року). 


21 листопада День Гідності та Свободи 2020, 2021 + Шкільний архів

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 22 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-11-26 | Коментарі (0)

Наша мета: пригадати структуру он-лайн середовища Tinkercad для роботи з тривимірною графікою; повторити алгоритм додавання фігур та зміну параметрів їх властивостей. 

Віртуальна дошка Padlet дозволяє розміщувати на одній стрічці різноманітний контент: фотографії, малюнки, аудіофайли, відеоролики, нотатки, покликання на інші сайти мережі Інтернет.

Зроблено в Padlet

 

Онлайн-дошка Padlet. 10 ідей для вчителя

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 26 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-11-25 | Коментарі (0)

Для проведення Днів науки учні 6 класу створили в середовищі графічного редактора зображення для дев’яти піктограм, що демонструють засоби науки, якою їм було б цікаво займатись. Додали підписи з назвами науки під кожною зі створених піктограм. Збережені роботи додали на віртуальну дошку padlet

Мета: повторити графічний редактор Paint, розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати інформаційну культуру, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Зроблено в Padlet
Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 13 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-11-23 | Коментарі (0)

Мета: сформувати в учнів уявлення про основні групи фізичних явищ природи, хімічні та біологічні явища. сформулювати висновок про значення фізичних явищ у житті людини. Навчити учнів виокремлювати головне в повідомленні та будувати структурно-логічну схему, вчитися коротко висловлювати свою думку.

Ось ще кілька таких застосунків для легкого виконання завдання від Дія.Цифрова освіта:  ✔️ Picsart   ✔️ PicCollage   ✔️ Pic Jointer

  

Чим може стати для вас онлайн-дошка? Засобом: оцінки психологічного стану на будь-якому етапі уроку (дошка настроїв); візуалізації інформації; навчання навичкам співпраці ... і не тільки! За допомогою цього сервісу можна створити окремий номер шкільної газети, статтю, оголошення, документ для спільної роботи і т.д. Учні можуть самі· створити кластери або опорні конспекти, представляти користувачеві інформацію в наочному вигляді; компактно описувати закономірності, притаманні початкового набору даних;  знижувати розмірність або стискати інформацію; відновлювати прогалини в наборі даних; Проводьте мозкові штурми, працюйте над груповими проектами. Це дуже цікаво!

Зроблено в Padlet

Учені поділили явища природи на групи. Розрізняють біологічні, фізичні, хімічні явища.

Біологічні явища. Усі явища, які відбуваються з    тілами живої природи, тобто організмами, називаються біологічними явищами. До них належать проростання насіння, цвітіння, утворення плодів, листопад, зимова сплячка тварин.

Фізичні явища. Ознакою фізичних явищ є зміна форми, розмірів, місця розташування тіл та їх агрегатних станів. Коли гончар виготовляє горнятко з глини, змінюється форма. При добуванні кам’яного вугілля змінюються розміри шматків гірської породи. Під час руху велосипедиста зазнають змін розташування велосипедиста і велосипеда щодо тіл, які знаходяться обабіч дороги. Танення снігу, випаровування і замерзання води супроводжуються переходом речовини з о ... Читати далі »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 24 | Додав: markovichphysics | Дата: 2021-11-19 | Коментарі (0)

Специфіка уроку полягає в тому, що на уроці не тільки вивчається повторюється матеріал про країни, що межують з Україною, а й узагальнюється та перевіряється якість засвоєння попередньо вивченого навчального матеріалу по темі "Растрова та векторна графіка". На уроці використовується технологія продуктивного навчання. Учні, працюють і самостійно, і в групах, використовуючи набуті знання з географії та інформатики.

   

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 29 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-11-18 | Коментарі (0)

Мета цього уроку: формування в учнів знання про особливості економічного розвитку країн Африки, природно – ресурсний потенціал цих країн, населення; розвивати вміння працювати з картою, логічно мислити, робити аналіз відповідей; виховувати цікавість до теми, уважність та аналітичні здібності, бережливе ставлення до природи.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 15 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-11-17 | Коментарі (0)

Мета: узагальнити знання про властивості класів неорганічних сполук, періодичний закон; виховувати взаєморозуміння, взаємоповагу при роботі в групах, бережливе ставлення до шкільного майна; розвивати в учнів критичне мислення; вміння порівнювати і аналізувати, класифікувати речовини і узагальнювати знання про властивості речовин, мислити абстрактно.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 22 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2021-11-16 | Коментарі (0)

Про навчання вчителів (4 група). Перегляд з 06:30 хв - 13.30


06 листопада 2021 року у Гончаренко центрі розпочалася робота 3-ої групи педагогів, які  у 2022-2023 навчальному році будуть працювати з учнями 5-ого класу. Тренер-педагог Рассаднєва К.Р., учитель математики гімназії імені Т.Г.Шевченка, навчає своїх колег базовим поняттям НУШ, методиці роботи та адаптації до нових вимог сьогодення. Група вчителів буде інтенсивно працювати впродовж двох тижнів. Успіхів нашим колегам!!!  Джерело:

    


2 група  Ось і завершилося навчання... 

Результати навчання вчителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового  Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» у 2022-2023 н.р.  1 група   2 група

Про навчання з 03:50 хв


Група 1  Відео

Завершилося навчання першої групи та активно працює друга  група за програмою підвищення кваліфікації учителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» у 2022-2023 навчальному році. Джерело: + Відео

Про навчання з 7:45 хв

... Читати далі »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 121 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-11-16 | Коментарі (0)

Наші математики: Козленко Анна, Костевський Дмитро, Кучерков Данило, Лень Артем, Макуха Олександра, Фирса Ангеліна. Вчитель Худолій Н.О.

Математичний Занзібар http://mirgorod-gorono.at.ua/news/matematichnij_zanzibar/2021-11-15-2081 

13 листопада 2021 року вдруге було проведено онлайн-змагання «Математичний Занзібар». Від Миргородської міської територіальної громади участь у конкурсі брали команди гімназії імені Т.Г.Шевченка (середня ліга) (керівник Катерина Рассаднєва, вчитель математики), ЗОШ №7 (керівник Ніна Худолій, учитель математики) та опорного закладу освіти «Миргородський ліцей імені Івана Андрійовича Зубковського» (молодша ліга) (керівник Галина Юхименко, вчитель математики). Мета конкурсу – навчити учнів нестандартно мислити та показати, що завдяки своїм знанням можна отримувати гроші. Цьогоріч було зареєстровано 79 команд. Наші учні здобули 5-ті місця у двох лігах. Членами журі були працівники відділу освіти Миргородської міської ради: Юлія Невєрова, головний інспектор кабінету забезпечення діяльності закладів освіти, Оксана Усатенко та Антоніна Василенко,  інспектори кабінету забезпечення діяльності закладів освіти, а також, Анна Ситник, учитель інформатики опорного закладу освіти «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного» та Тетяна Бутко, вчитель фізики та математики опорного закладу освіти «Миргородський ліцей імені Івана Андрійовича Зубковського».

Всі учасники конкурсу отримали масу позитиву та азарту від змагань.

 Юлія Невєрова, головний інспектор КЗДЗО.

  


Конкурс проводиться з метою підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти, розвитку професійної компетентності вчителів математики та формування інтелектуального потенціалу регіону шляхом створення в області сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку інтелектуально та творчо обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості в сучасному суспільстві та виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, математичного, логічного та креативного мислення

Математичний занзібар — командне змагання. Кожна команда має ... Читати далі »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 56 | Додав: hudoliynina | Дата: 2021-11-13 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2021
uCoz