Friday, 2022-05-27, 10:30 PM
Вітаю Вас Guest | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Total online: 2
Guests: 2
Users: 0


1 2 3 ... 17 18 »

Україна кожного дня доводить, що гідна бути членом великої родини Європейського Союзу. Вже вкотре ми разом з усіма європейцями відзначаємо свято миру та єдності на континенті — День Європи. Із цієї нагоди освітній проєкт «На Урок» запрошує школярів здійснити захоплюючу подорож країнами Європейського Союзу.

На учнів 1-11 класів чекає багато корисної інформації та цікавих завдань, з яких вони дізнаються про історію, географію, легенди, унікальні локації та видатних людей багатьох європейських країн. 

За традицією всі учасники конкурсу отримали тематичні нагороди.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 20 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-05-21 | Коментарі (0)

Мир дружен к украинцам: «На Урок» организует конкурс «Stand with Ukraine» • MarketerУкраїна — єдина, сильна та незламна країна, мужністю якої захоплюється весь світ.

Мета цього конкурсу — розповісти учням 1-11 класів про держави, які підтримують нас у прагненні миру та свободи.
Виконуючи завдання конкурсу, школярі дізнаються багато цікавинок про благодійні заходи та акції підтримки в різних куточках світу, про країни і людей, які і словами, і справами допомагають українцям у боротьбі. 

Запрошуємо вас долучитися до участі, перевірити свої знання й дізнатися багато нового. Традиційно ми підготували тематичні нагороди для учасників та їхніх вчителів.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 52 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-05-15 | Коментарі (0)

У багатьох країнах з цієї рослини готують різноманітні страви: кульбабу додають у супи, борщі, салати, муси, сир тощо.

Головна страва з кульбаб це, звичайно, вино. Найбільшу популярність цей напій набув в Англії.

Зазначимо, що кульбаби є найбільш “пунктуальними” рослинами, за ними можна звіряти годинник: рівно о 7-й ці рослини розквітають, а о 15 — закриваються.

Кульбаба – сонячна, випромінююча тепло і весняний настрій квітка. Невибаглива рослина росте всюди, може навіть вилізти з тріщин в асфальті.

Хто з нас у дитинстві не зривав пухнасті білі квітки, щоб здути з них насіння? Ці багаторічні квіти красиві і коли цвітуть, і коли обсипаються з них пелюстки, поступаючись місцем насіння. До того ж кульбаба активно застосовується у традиційній медицині.

Всесвітній День кульбаби. Веселі фоточки від шестикласників. Вчитель Маркович Л.М. (2021 рік)

Існує дуже красива ЛЕГЕНДА ПРО КУЛЬБАБУ

Бог послав ангела запитати рослини, як вони хочуть виглядати. Кожен із них хотів бути красивим, червоним чи білим, з великими квітами чи мерехтливим, як літній сон, синім, як чисте небо. 
Тільки кульбаба не знала, як вона хотіла б виглядати. І ангел дав їй ще день подумати. 
Молячись, кульбаба підняла очі до неба, побачила сонце і вирішила, що хоче бути схожим на нього, жовтим і красивим. 
Потім вона побачила місяць і передумала. Тепер вона захотіла бути схожою на нього, білим, круглим, напівпрозорим. 
Потім вона побачила зірки, і вони їй дуже сподобалися. Коли прийшов ангел, кульбаба не знала, що йому сказати: бути як сонце, місяць чи зірки. 
Вона не знала, що вибрати. 
І тоді Бог вирішив виконати усі його бажання. Тому спочатку кульбаба жовта, як сонце, потім біла, як місяць і якщо дмухнути на неї, вона розлітається, як зірки.

 

   ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 67 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-05-13 | Коментарі (0)

Україна – рідний край, 
Поле, річка, синій гай!
Любо стежкою іти,
Тут живемо я і ти!

Поглибити знання учнів про нашу – Україну, продовжувати ознайомлення учнів з національними та державними символами України, формувати національну свідомість, виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, розвивати пізнавальні інтереси, виховувати любов до рідного краю, його історичного минулого і сучасності. 
Інформаційний проект — це проект, що спрямований на збір інформації про який-небудь об'єкт або з певної теми з метою аналізу, узагальнення й уявлення інформації для широкої аудиторії. 

Україна – правова держава. Вона, як ви знаєте, має свою Конституцію – Основний закон України, тобто правила, за якими живуть громадяни нашої держави. Її ухвалено 28 червня 1996 року Верховною Радою України. Україна – незалежна держава. 24 серпня 1991 року було ухвалено Акт проголошення незалежності України. Україна є суверенною і незалежною, демократичною, соціальною, правовою державою. Це означає, що вона має право самостійно, без втручання інших держав вирішувати всі свої внутрішні та зовнішні справи. А ще Україна – демократична. Це означає, що влада в ній належить народу. 
Кожна країна світу обов’язково повинна мати свої три символи: Герб, Гімн, Прапор

... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 56 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-05-10 | Коментарі (0)

«Ми з України» — конкурс, присвячений нашій Батьківщині та її людям. Його мета — розповісти учням 1-11 класів про унікальність України та українців, якими варто пишатися.
Виконуючи завдання конкурсу, школярі дізнаються безліч цікавинок про географічні особливості нашої країни, архітектурі надбання та людей, які її прославляють.
Долучаймося до участі й підтримуймо Україну разом!

 

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 75 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-05-07 | Коментарі (0)

Національний гімн нашої держави - «Ще не вмерла України…» П. Чубинського і М. Вербицького.

Мета: звернути увагу на історію створення, призначення;  пояснити специфіку пісні літературного походження, гімну, національного гімну; формувати вміння інтерпретувати художній твір шляхом використання різних видів мистецтв (музики, співу, художнього перекладу); сприяти розвитку навичок міжособистісного спілкування завдяки організації роботи в групах; прищеплювати розуміння важливості виявлення публічної пошани до національних святинь, символіки інших народів.


Створення українського гімну бере початок з осені 1862  року, коли на одній з вечірок у Павла Чубинського сербські студенти, що навчалися в Київському університеті, співали патріотичну пісню «Сербія свободна», в якій згадувався цар Душан і в приспіві були слова « серце біє і крев ліє за свою свободу». Чубинському пісня дуже сподобалася, і він раптом подався в іншу кімнату, а через півгодини вийшов звідти з готовим текстом пісні «Ще не вмерла України », яку тут же проспівали на сербський мотив. Перша публікація вірша Павла Чубинського у львівському журналі «Мета», 1863 р № 4.а з нотами — у 1865 і з 1917 році. почав  використовуватись як державний гімн.

За  Радянської доби  створювався окремий гімн для кожної республіки. Державним гімном  Української РСР став варіант Павла Тичини «Живи, Україно, прекрасна і сильна» (музика Антона Лебединця). Але цей гімн так ніколи й не знайшов популярності. Майже на всіх офіційних зборах лунав гімн СРСР, а не Української РСР.

У добу незалежності 15 січня 1992 р. музичну редакцію Державного гімну затвердила Верховна Рада України, що знайшло своє відображання в  Конституції України. Тільки 6 березня 2003-го ВР України ухвалила Закон «Про Державний Гімн України», котрий запропонував президент Леонід Кучма. Законопроектом пропонувалося затвердити як Державний гімн Національний гімн на музику Михайла Вербицького зі словами першого куплета і приспіву пісні Павла Чубинського «Ще не вмерла України» Перша строфа гімну, згідно з пропозицією президента, звучатиме «Ще не вмерла України і слава, і воля». З прийняттям цього закону Стаття 20 Конституції України набула завершеного вигляду. Національний гімн на музику М. Вербицького отримав слова, віднині затверджені законом.

Зроблено в Padlet

... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 63 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-04-29 | Коментарі (0)

Наша мета: вдосконалювати методи пошуку інформації в глобальній мережі Інтернет; продовжувати формувати інформаційну компетентність, що передбачає вміння: самостійно працювати з інформацією, шукати, вибирати, аналізувати й оцінювати, організовувати, представляти, передавати її; моделювати, проектувати об'єкти і процеси, у тому числі під час взаємодії з іншими, відповідально реалізовувати свої плани, приймати рішення і діяти в непередбачених ситуаціях, учитися упродовж життя.

Навчитися орієнтуватися в інформаційному просторі мережі Інтернет, ознайомитись із механізмами пошуку інформації в тематичних каталогах та індексних базах даних, навчитися використовувати пошукові інструменти для організації пошуку в базах даних, будувати пошукові запити і правильно оцінювати знайдену інформацію, уточнювати пошуковий запит, вміти за результатами пошуку отримувати потрібну інформацію із першоджерел

Ознайомити учнів із особливостями та ідейним змістом літературних пісень; проінформувати учнів про січових стрільців; пояснити особливості стрілецьких пісень; навчити пояснювати їхні символи, відрізняти стрілецькі пісні від інших видів пісень; визначити провідний мотив пісні С.Чарнецького і Г.Труха «Ой, у лузі червона калина похилилася», її ідейно-художній зміст; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, вміння робити власні висновки, узагальнення; удосконалити вміння учнів виразно читати ліричні твори; виховувати повагу до стрілецьких пісень, їх авторів, історичного минулого рідного краю.

Які переваги проектного методу навчання? Завдяки застосуванню проектного методу навчання в учнів, які виконують проекти і беруть участь у науково-пошуковій роботі, утворюються важливі властивості та характеристики особистості:

  • посилюється мотивація до навчання;
  • розвивається критичне мислення;
  • формуються вміння працювати з інформацією і використовувати наявні знання у конкретних практичних ситуаціях;
  • удосконалюються комунікативні навички.

 

Зроблено в Padlet

"Історія виникнення пісні "Ой, у лузі червона калина". Радіо Культура. Переглянь «Ой, у лузі червона калина» мовознавець Олександр Авраменко розповів історію виникнення цієї пісні.  Послухайте цю пісню.  А це - Лос-Анджелес  /  Крашанки до цьогорічного ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 53 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-04-22 | Коментарі (0)

Тип нашого: за кінцевим результатом: теоретико-практичний; за змістом: між предметний; за кількістю учасників: колективний; за тривалістю: середньої тривалості; за ступенем самостійності: репродуктивно-дослідний.

Мета проекту: формування в учнівської молоді екологічного мислення і свідомості, що ґрунтується на ставленні до довкілля як цінності, яку слід оберігати, виховання та розвиток особистості, відповідальної за стан навколишнього середовища, готовності його поліпшувати шляхом прийняття екологічно відповідальних рішень, залучення учнівської молоді до соціально-корисної діяльності в регіоні, місті, набуття нею екологічного досвіду та визначення шляхів розв’язання проблем екологічного характеру, стимулювання інтересу до вирішення цих проблем, розвиток високої громадянської позиції, особистого потенціалу, особистісного зростання, формування моральних почуттів відповідальності за стан довкілля, накопичення екологічних знань із метою формування навичок такої поведінки, яка б не завдавала шкоди довкіллю.

Усі матеріали для онлайн- чи очного заняття можна знайти тут.

Всеукраїнський ко
		<!-- ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 2582 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-04-20 | Коментарі (0)

12 квітня в Україні відзначається День працівників ракетно-космічної галузі. Українці стояли біля витоків освоєння космосу та зробили чималий внесок у розвиток аерокосмічної галузі.Ми впевнені, що попереду в нашої країни величне майбутнє. http://surl.li/btbue

Чи знали ви, що перший супутник незалежної України «Січ-1» важить як найдавніший бронзовий дзвін нашої країни? Ми вирішили порівняти масу супутників із земними об'єктами, щоби показати, наскільки відрізняються апарати на земній орбіті. Все що ви хотіли знати про супутники, але боялися спитати, дізнавайтесь у статті. https://bit.ly/3rakCce


Для старшокласників зібрано найцікавіше...

Ц І К А В Е. Астрономія [243]

1. Предмет астрономії. Її розвиток і значення [35] Предмет астрономії. Її розвиток і значення в житті суспільства. Короткий огляд об'єктів дослідження в астрономії (1 год) Визначення астрономії як фундаментальної науки, яка вивчає об'єкти Всесвіту. Коротка історія астрономії. Значення астрономії у формуванні світогляду людини.

2. Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері [24] 2. Небесна сфера. Точки і лінії на ній. Сузір'я. Зоряні карти.

3. Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил [47] Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил. Кульмінації. Добовий рух Сонця. Вимірювання часу.

4. Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення [60] Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення. Календар

5. Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи [34] Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи: оптичні, радіотелескопи, телескопи з прийому виромінювання в інших діапазонах. Астрономічні обсерваторії.

6. Наша планетна система [204]  Земля і Місяць як небесні тіла. Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс та його супутники. Пла ... Read more »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 36 | Додав: markovichphysics | Дата: 2022-04-11 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  May 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2022
uCoz