Мета. Ознайомити учнів з найвідомішими українськими народними танцями та історико-етнографічними характеристиками, вивчити їх елементи, визначати роль танцю в житті українського народу; розвивати відчуття ритму, чуттєво-емоційну сферу; виховувати повагу до українського традиційного танцю.
Українська пісня – це душа народу. Але й у танцях українці завжди були та є завзятими. На святах або після того, як добре попрацювали, збиралася молодь, щоб відпочити. А кращий відпочинок – це добра пісня або веселий запальний танок.
Танцювальне мистецтво сягає своїм корінням глибокої давнини.
Наші пращури свої емоції та почуття намагалися передати рухами, імітуючи поведінку тварин і птахів.
Згодом танці стали складовою частиною магічних обрядів та ритуалів, які вони виконували перед полюванням, збиранням врожаю, битвою з ворогом.
Український народний танець, як і решта видів народної творчості, розвивався протягом усього історії українського народу, збагачуючись новим змістом і своєрідними виразними засобами. У ньому знайшли відображення радість творчої праці, героїзм боротьби, і велич перемог, задерикувата веселість, м'який гумор та інші риси, властиві українському національному характеру.
Розвиток культури кожного етносу і формування її особливостей пов’язані з природним середовищем та способом господарських занять населення. Кліматичні, біологічні та географічні фактори, сусідство з іншими націями, історичні події, що протягом тривалого часу відбувались в Україні, впливали на духовний світ людини, характер, темперамент народу.
Мета проекту: оволодіти досягненнями культури рідної землі; навчитися давати визначення поняття «музичні символи», ознайомиться з музичними символами України, запам’ятати їх. Вчитися працювати з сайтами в Google, створювати портфоліо, яке на даний час є дуже потрібним, і передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки. А також, для участі в різноманітних конкурсах та при влаштуванні на роботу.
Виховувати естетичне ставлення, інтерес та любов до музики як виду мистецтва; формувати міжособистісні відносин, засвоїти досягнення світової культури; розвивати в учнів здібності щодо образного сприйняття музичних творів та навички виконавського розвитку музики, творчі здібності учнів, естетичний смак
Спільно створена віртуальна галерея «Ноктюрн» з малюнками учнів 6 класу знайомить нас з особливостями жанру ноктюрна та історією його розвитку в різних країнах, характерними ознаками жанру, авторами та виконавцями ноктюрнів.
У селі Марківка Теплицького району проживає близько 400 виборців: тут немає школи, дитячого садку, закрили інфекційне відділення і на все село – пара десятків робочих місць.
Коли нещодавно фермер спустив ставок – у людських криницях щезла вода. Селу, що за 130 кілометрів від Вінниці, сьогодні доводиться несолодко.
Але саме тут, у січні 1921 року, у хаті місцевого священика отця Дмитра, агент ЧК убиває його сина Миколу. Це був 43-річний Микола Леонтович, автор “Щедрика” – найпопулярнішої української мелодії у світі, відомої в англійській версії як “Carol of the Bells”.
Хати Леонтовича до цього часу не збереглося: її розібрали вже давно. Але у 1977 році відкрили перший музей на честь композитора: типову радянську алюмінієво-бетонно-скляну споруду.
Рукодільні мистецтво «осіе» зародилося в Японії десь в 17-м столітті, але до цих пір не втратило актуальності. Картинки виконуються зі шматочків щільного картону, обгорнутих в клаптики від старих кімоно. Пізніше для «осіе» стала застосовуватися спеціальна пластична папір з волокон тутового дерева. Традиційні картинки тут – діти в національних одягах, самураї, гейші, а також сюжетні панно за мотивами японських казок. В якості додаткового декору часто використовуються шматки хутра, шкіри, різні шнурки, намиста.
Наші восьмикласниці вирішили зробити проект "Декоративне настінне панно". Омельченко Соня, Артеменко Даша, Мащенко Маша обрали звичні картон і папір, Макуха Поліна використала природний матеріал, а Сташук Лєра, Трегуб Даша і Коробочка Аня вирішили спробувати щось новеньке. Із звичайних цвяхів і ниток у них вийшли дивовижної краси картини у сучасній техніці плетіння стрінг арт. (Учитель Глушко Л.В.)
Найпростішу гольницю у вигляді подушечки пошили п'ятикласники. (Учитель Глушко Л.В.) Для її виготовлення потрібно два клаптики тканини, нитки і синтепон. А виходить диво: гольниці у вигляді хмаринки. квіточки, сердечка і навіть яєшні. Вони стануть чудовим сувеніром для друзів і рідних на різні свята.
Хочете зробити вітальну листівку своїми руками, але не знаєте яку?
Наші фото-ідеї від п'ятикласників допоможуть вам зробити свій вибір. Діти виготовили листівки в оригінальній техніці Айріс фолдінг - райдужне складання. (Учитель Глушко Л.В.)