Вебквест складається з трьох кімнат,у яких учням пропонується виконати різні цікаві завдання з української мови.Завдання на логіку,кмітливість і креативність.Можна використати як етап у святі мови.Бажаю всім успіхів!Ставте лайки і пишіть коментарі
Українська мова багата на цікавинки! Вона відрізняється від решти східнослов’янських мов своєю милозвучністю та унікальними словами та правилами. Зібрали цікаві факти про українську мову, які вас здивують. Ці відомості має знати кожен!
Читання – це величезна втіха й насолода, це найкращий відпочинок і водночас чудова «гімнастика» для розуму. Тільки вдумлива робота з текстом розвиває вміння аналізувати, критикувати, аргументувати, піддавати сумніву інформацію, слухати і переживати, з радістю пізнавати чарівний світ літератури. Вивчаємо й аналізуємо трагікомедію І.Карпенка-Карого «Сто тисяч». Цього разу якось так намудрували. (8 клас, учитель Гилюн С.М.) Переглянути всі фото
Медіаграмотність — складне слово. Насправді ж — це просто ваше критичне мислення та вміння виявляти фейки
Цікаве та корисне:
«Медіазнайко» – це перша навчальна гра з медіаосвіти в Україні, її мета – допомогти якомога більше дізнатися про інформаційне/медійне поле. Гра – частина курсу з медіаграмотності, розробленого спеціально для загальноосвітніх шкіл.
Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів/етапів, надати відповідь на запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету, дізнаючись при цьому як працюють медіа і як вони впливають на тебе – споживача інформації.
Навчальну гру «Медіазнайко» розробив і створив Центр медіаініціатив (Вірменія) за фінансової підтримки Всесвітнього банку в рамках програми «Альтернативні ресурси для медіа» в партнерстві з Інтерньюзом (США) і за фінансової підтримки USAID.
Підготовка українського варіанта гри стала можлива завдяки підтримці Програми «Бібліоміст», адаптацію до українських реалій здійснила команда Академії української преси.
Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) спільно з ГО «Смарт освіта» створений урок із медіаграмотності для школярів 7–11 класів «Як навчити учнів відрізняти фейки від правди». ЯК НАВЧИТИ УЧНІВ ВІДРІЗНЯТИ ФЕЙКИ
Телеграм-канали стали чи не найголовнішим джерелом інформації під час війни для багатьох українців.
Але не поспішайте їм довіряти Керівниця проєкту «Фільтр» ... Read more »
"Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури". Виступ Ксьонз О.М. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів української мови та літератури
Як переконати дітей, що письмові завдання - не тортури?
Як надихнути писати твори, а не списувати готові у мережі?
Як подолати страх дитини перед висловленням власної точки зору?
Як вирішувати важливу проблему: дати розгорнуту відповідь на поставлене запитання?
Писати - це важливо! Це ключова форма спілкування в усіх сферах життя.
Хороший текст - це результат наполегливої роботи і вправ, який вимагає систематичного читання, споглядання, спілкування, міркування і аналізу, критичного мислення
Медіаграмотність як засіб розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури. Виступ Ксьонз О.М. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів зарубіжної літератури
Світ стає великим медіа. Сьогодні кожен із нас створює медіа - кожен продукує якийсь контент - поширює, пише, ставить вподобайки
Мета освіти медіа грамотності - допомогти людям будь-якого віку розвинути навички досліджування та висловлювання; щоб люди вміли критично мислити, ефективно комуні кувати, бути активними, вдумливими, інформованими громадянами в сучасному світі.
У новому Державному стандарті зазначено, що обов’язкові результати навчання передбачають формування у школярів навичок сприймання, аналізу, інтерпретації, критичної оцінки інформації в текстах різних видів та медіатекстах.
Медіаосвіта в Україні є важливим засобом формування і зміцнення національної ідентичності, консолідації суспільства, формування свідомої громадянської патріотичної позиції особистості.