Sван Малкович: «Нарешті ми записали "Різдвяні симфонізми" Івана Небесного. Запис здійснено 19 грудня 2021 року на Миколая. І хоч усе коштувало певних зусиль (і фінансів), ми вирішили викласти це у вільний доступ. На славу Різдва і Коляди. Сподіваюся, вам сподобається».
Медіаграмотність як засіб розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури. Виступ Ксьонз О.М. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів зарубіжної літератури
Світ стає великим медіа. Сьогодні кожен із нас створює медіа - кожен продукує якийсь контент - поширює, пише, ставить вподобайки
Мета освіти медіа грамотності - допомогти людям будь-якого віку розвинути навички досліджування та висловлювання; щоб люди вміли критично мислити, ефективно комуні кувати, бути активними, вдумливими, інформованими громадянами в сучасному світі.
У новому Державному стандарті зазначено, що обов’язкові результати навчання передбачають формування у школярів навичок сприймання, аналізу, інтерпретації, критичної оцінки інформації в текстах різних видів та медіатекстах.
Медіаосвіта в Україні є важливим засобом формування і зміцнення національної ідентичності, консолідації суспільства, формування свідомої громадянської патріотичної позиції особистості.
Підтримка читання – це стратегічно важливий елемент культури, інструмент підвищення інтелектуального потенціалу нації, творчого розвитку особистостей та соціальної активності українського суспільства. Сучасний навчально-виховний процес спрямований на виховання учня – суб’єкта культури і власної життєтворчості. Школа, учитель, класний керівник мають забезпечити духовний розвиток і саморозвиток особистості, навчити вихованців мистецтву творити себе і своє життя.
НУШ - зміна освітньої парадигми в шкільній інформатиці з переходом від підготовки кваліфікованого користувача до підготовки креативної особистості, яка здатна створювати новий інформаційний продукт.
Використання технології BYOD як ефективного засобу формування мотивації учіння в учнів початкової школи.
Завдяки тотальній діджиталізації тексти, написані від руки, відходять на другий план, а нам доводиться все більше працювати за клавіатурою
В сучасному житті зацікавити учнів до навчання не просто, але можливо. Для цього цікавих інструментів інструментів багато.