Monday, 2022-05-23, 7:55 PM
Вітаю Вас Guest | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Total online: 4
Guests: 4
Users: 0


Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 30 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-11-01 | Коментарі (0)

Відбулося засідання професійної педагогічної спільноти вчителів інформатики Джерело: http://mirgorod-gorono.at.ua/news/vidbulosja_zasidannja_profesijnoji_pedagogichnoji_spilnoti_vchiteliv_informatiki/2021-11-01-2060

1.         Інтегроване навчання як освітній пазл. Інтеграція предметів під час традиційного та дистанційного навчання (Чухій С.В., учитель інформатики ЗОШ № 7).

2.         Дотримання академічної доброчесності у закладах освіти (Дрімайло В.В., учитель інформатики ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»).

3.         Оцінювання результатів навчання учнів під час проведення навчального заняття (Семеренко А.В., учитель інформатики ОЗО «Миргородський ліцей імені Івана Андрійовича Зубковського»).

4.         Вправи з рухової активності та вправи гімнастикии для очей на уроках інформатики (згідно з новим Санітарним регламентом) (Бондаренко Ю. М., учитель інформатики Петріцівської гімназії).

Категорія: Міські та шкільні семінари, майстер-класи, МО, педради | Переглядів: 22 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-11-01 | Коментарі (0)

Мета: формувати уявлення про різницю між чистими речовинами й сумішами, вміння розрізняти чисті речовини та суміші й виокремлювати деякі речовини із сумішей. Розвивати вміння порівнювати, робити висновки; застосовувати набуті знання в повсякденному житті, розвивати допитливість. Виховувати прагнення досліджувати навколишній світ. Обґрунтувати важливість командної роботи, відпрацювати уміння конструктивно спілкуватися для створення єдиної команди.

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 39 | Додав: markovichphysics | Дата: 2021-11-01 | Коментарі (0)

Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи. Зрозуміти причини різноманітності речовин; пояснювати відмінності природних речовин від штучних; наводити приклади природних і штучних речовин

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 50 | Додав: markovichphysics | Дата: 2021-11-01 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку

Copyright MyCorp © 2022
uCoz