Четвер, 2022-09-29, 4:14 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Інтегроване навчання як освітній пазл. Інтеграція предметів під час традиційного та дистанційного навчання

Відповідно до проекту нового базового Закону України «Про освіту» визначено 11 ключових компетентностей для Нової української школи: інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіаграмотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Зрозуміло, що кожну з одинадцяти компетентностей учні будуть набувати послідовно, поступово, під час вивчення різних предметів на всіх етапах освіти. http://surl.li/alrcy

Інтеграційна система припускає рівномірне, рівноправне з'єднання родинних тем усіх шкільних предметів, вивчення яких взаємно переплітається на кожному етапі уроку.

Головна мета інтеграції – створення в школяра цілісного представлення про навколишній світ, тобто формування світогляду. 

Інтеграція є засобом мотивації навчання школярів, допомагає активізувати учбово-пізнавальну діяльність учнів, сприяє зняттю перенапруги і стомлюваності.

Переваги інтегрованого навчання для учнів:

  • більш чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах;

  • більш глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору;

  • краще усвідомлення комплексного підходу, через який предмети, навички, ідеї та різні точки зору пов’язані з реальним світом;

  • вдосконалення навичок системного мислення; 

  • вміння бачити взаємозв’язки всіх аспектів життя, зрештою, стає звичкою, яка буде допомагати учням протягом усього їхнього життя.


Приклади та ідеї інтеграції під час традиційного та дистанційного навчання http://mirgorod7.at.ua/ 

Розділ І. ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАТИКИ З ПРЕДМЕТАМИ ФІЛОЛОГІЧНОГО ТА ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
http://surl.li/alyet / http://surl.li/alyev / http://surl.li/alyfb / http://surl.li/alyfh / http://surl.li/alyfk / і т.д. 

Розділ 2. ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАТИКИ ... Читати далі »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 142 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-10-22 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2022
uCoz