Мета проекту – формувати початкові уявлення про фізику як науку, фізичні тіла та явища, розширити кругозір учнів. Розвивати в учнів довільну увагу, мислення, пізнавальний інтерес до фізики, виховувати впевненість у собі, необхідність в знаннях. “Відкриваємо світ” з елементами медіаграмотності
Застосування «хмарних технологій» під час навчального процесу дає можливість якісно розв'язати проблему інформатизації за мінімальних матеріальних ресурсів. Хмарні технології - це не тільки майбутнє, багато в чому це вже і сьогодення. Справжні хмари у небі для нас звичні – стануть звичними і інформаційні хмари. Навчання прямує до хмар.
Презентація від Софії Омельченко
Урок з фізики у 7 класі на відкритому повітрі на тему "Фізика – наука про природу". Використання smart-технологій для створення віртуальних колажів. Вчителі Маркович Л.М. та Чухій С.В.
Знати фізику - означає розуміти багатогранний та неповторний світ природи
Мета уроку – почати формування інтересу до вивчення фізики, формувати початкові уявлення про фізичні тіла та явища, розширити кругозір учнів. Формувати інформаційну компетентність. Розвивати в учнів довільну увагу, мислення, пізнавальний інтерес до фізики. Виховувати впевненість у собі, необхідність в знаннях.
Сучасні учні все частіше користуються мобільними телефонами, планшетами та іншими гаджетами, проводячи багато часу спілкуючись у соціальних мережах або граючи в ігри, хоча можливості у використанні даних сучасних засобів набагато ширші.
Які саме хмарні технології можна використовувати на уроках фізики? Сьогодні на уроці ми використали Google Фото для створення спільного альбому, підпису фотографій та створення колажу за заданою темою "Фізичне тіло", "Фізична речовина"



Джерела:
Урок з фізики у 7 класі на відкритому повітрі на тему "Фізика – наука про природу". Вчителі Маркович Л.М. та Чухій С.В.
https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-hmarnih-tehnologij-pri-vikladanni-fiziki-255565.html
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-fiziki-dlya-7-klasu-fizichni-tila-y-fizichni-yavischa-106796.html
...
Читати далі »