Субота, 2021-09-18, 10:31 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Випускникам
Влітку
Правовий вісник
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог сайтів

Головна » Каталог сайтів (646)

Наука і освіта [43] Хімія [21]
Моя майбутня професія [16] Математика [24]
Фізика та Астрономія [36] Інформатика та ІКТ [4]
Українська мова та література [123] Історія [55]
Художня культура та мистецтво [32] Медицина і здоров'я [4]
Зарубіжна література [9] Біологія [54]
Бібліотека онлайн [71] Екологія [16]
Безпека життєдіяльності [2] Англійська мова [20]
Моя Україна [2] Географія [24]
База знань .ucoz [3] Педагогіка Психологія [1]
Культура і мистецтво [1] Початкова школа [2]
Музичне мистецтво [6] Довідки [0]
Малюємо [4] Домашнє вогнище [0]
Бізнес і фінанси [1] Непізнане [0]
Новини та ЗМІ [0] Суспільство і політика [3]
Відпочинок і розваги [0] Виробництво [0]
Робота і заробіток [0] Спорт [0]
Товари і послуги [0] Гумор [0]
Законодавство та Охорона праці [91] Трудове навчання [4]
Сонячна система [0]

Українська мова та література | Переходів: 13 | Додав: *** | Дата: 2021-04-19

Існують документи, які регламентують норми температурного режиму в навчальних закладах. Проте, яка насправді температура в закладах освіти ? В кожному приміщенні різна. Наприклад, в школі в одному кабінеті взимку було 10 градусів тепла, і тому мене переселили в інший кабінет. В дгугому кабінеті взимку було 14 градусів тепла. Влітку відповідно у першому кабінеті було до 30 градусів тепла, в другому - до 35 градусів тепла. Вологість повітря не відома. З вересня місяця знову переселили в перший, холодніший кабінет зі словами: "У нас в школі немає інших приміщень". За 17 років роботи практичним психологом в різних навчальних закладах (дитячі садки, школи, коледж) жоден кабінет не був теплим взимку і прохолодним влітку. У всіх дитячих садках, школах та коледжі, в яких я працювала, були взагалі відсутні кондеціонери та прилади для вимірювання та стабілізації вологості повітря у всіх приміщеннях. Причина одна - відсутнє фінансування на ці прилади. Отже, норми є, а фінансів немає. І так було, є і невідомо скільки ще буде.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ:   ...

uri-na...

Законодавство та Охорона праці | Переходів: 25 | Додав: https://www.facebook.com/groups/ict | Дата: 2021-02-13

Нещодавно Сергій Шкарлет, Міністр освіти та науки України, підписав наказ, згідно з яким випускники вищих навчальних закладів більше не зможуть отримати червоних дипломів. Чому Міністерство прийняло це рішення та як на нього реагують українці, розглянемо в цій публікації.

Як було аргументовано скасування червоного диплома?
Якщо раніше, аби отримати червоний диплом, треба було мати 75% п’ятірок, то зараз в кожному університеті свої системи оцінювання і сенсу в єдиному дипломі немає. До того ж заліки оцінюються у склав/не склав і через це неможливо об’єктивно оцінити успішність студента. Тому червоний диплом втратив своє значення. Відзнаку можна буде отримати у додатку європейського зразка (за ініціативою університету). Якщо університет престижний, диплом буде цінуватися.

Який вплив диплому при прийнятті на роботу?
В дослідженні OLX Робота у 2020 було виявлено, що значущість освіти для роботодавця лише 9%. При цьому професійні навички — 52%, досвід — 38%, особисті навички — 47%. Чому так? Якщо в Європі диплом — це показник кваліфікованості людини та отримати без нього роботу важко, то наші роботодавці не довіряють українській освіті. Деякі співробітники кадрових агенств вважають навпаки — людина з червоним дипломом вже поставила собі високу планку і через це не буде сприймати навіть аргументовану критику.

Чи є диплом з відзнакою в іноземних університетах?
У світі існує поняття “Honours Degree”. Проте в різних країнах воно має різні значення. Зазвичай “Honours Degree” значить більшу кількість охопленого матеріалу або вищі досягнення в навчанні. Такі відзнаки є в університетах Великобританії, США, Індії, Австралії, Гонконзі, Сінгапурі, ПАР, Новій Зеландії, Канаді та в деяких інших.
Проте для іноземних роботодавців також більш вагомий фактор — це досвід. За диплом з відзнакою більш борються студенти, що планують продовжувати свій шлях в академічному напрямку.

Іншими словами, в українців все ще є можливість отримати червоний диплом. А при влаштуванні на нову посаду випускникам не завадить зазначити свій середній бал або наявність відзнаки. А чи є серед наших читачів власники червоного диплома? Чи надав він вам особисто якісь привілеї? Розкажіть нам у коментарях! 

Моя майбутня професія | Переходів: 19 | Додав: https://www.facebook.com/prosteerua | Дата: 2021-02-09

Згідно з дослідженням про криву забування, ми забуваємо 50% інформації через час після її прочитання, 70% через добу та 90% через тиждень. Це відбувається, адже пасивне читання не сприяє глибокому засвоєнню інформації. Тому ми маємо займатися рефлексією прочитаного, обговоренням теми з друзями, активно працювати з самим текстом, накладати отримані знання на реальне життя. Якими невеликими корками ми можемо посприяти ефективності читання?

1. Визначаємо, що нам треба

Перед початком нової книги, ми маємо задати собі низку питань.

• Що ми вже знаємо?

• Що ми ще хочемо дізнатися?

• Що нас турбує?

Такій підхід допоможе нам акумулювати нові знання в потрібному нам напрямку та стимулювати активне навчання.

2. Робимо паузи

Навіть якщо читання якоїсь книги нас дуже захоплює, нам необхідно робити паузи та переосмислювати прочитане.

• Робимо короткі висновки після кожної частини

• Виписуємо слова, що побачили вперше

• Обговорюємо з кимось прочитане

Чим складніший для сприйняття параграф, тим більше паузи. По кожній книжці варто вести такий же короткий конспект, як роблять на лекціях студенти в університетах.

3. Аналізуємо прочитані книжки

Ми також можемо взяти вже прочитані книги та зробити невеликі самарі по них.

• Як ідеї, описані в книжці, пов’язані зі мною?

• Чи до всього автор має об’єктивне ставлення? Чи може воно бути упередженим?

• Чи відповіла книжка сповна на мої питання?

Так ми зможемо вирішити, чи варто нам продовжувати досліджувати цю теми з інших джерел.

4. Розширюємо словниковий запас

Нам необхідно створити відчуття комфорту в тексті. Нас має хвилювати головна думка книжки, а не значення окремих слів.

• Використовуємо флешкарти (можна Quizlet)

• Підписуємося на пабліки “Слово дня” та подібні

• Вивчаємо звичайний словник

Також ефективним способом розширення словникового запасу є вивчення латині.

5. Робимо помітки в тексті

Якщо ми плануємо повертатися до книги, ми маємо зробити її комфортнішою для повторного читання.

• Хайлайтером виділяємо основні ідеї

• Робимо закладки на важливих сторінках

• Підкреслюємо невідомі слова

Помітки важливо робити навіть з тем, які на сьогодні нам здаються не потрібними.

Для перевірки якості даних методик, зробіть висновки по останній прочитаній книжці (з того, що пам’ятаєте) та по наступній. Власний зошит з короткими висновками про прочитані книжки — дуже корисний метод для людей, яким постійно треба аналізувати інформацію. Більше про розвиток та навчання можна буде дізнатися в нашому курсі “Коли навчаємо інших 4.0” — https://fb.me/e/3wExA9TB9

Бібліотека онлайн | Переходів: 19 | Додав: https://www.facebook.com/prosteerua | Дата: 2021-02-09

Трудове навчання | Переходів: 35 | Додав: https://www.youtube.com/watch?fbcli | Дата: 2021-01-17

Пошук
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
uCoz