Четвер, 2020-10-01, 5:49 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

« 1 2 ... 36 37 38 39 »

Міністерством освіти і науки затверджені орієнтовні вимоги до проведення школами державної підсумкової атестації учнів у системі середньої освіти. Документом визначено зміст і особливості проведення шкільних іспитів у цьому навчальному році.

У 2017 році строки проведення ДПА у початковій та основній школі визначатимуться шкільними педагогічними радами, а учні 11-х класів складуть випускні іспити у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Атестація учнів 4-х та 9-х класів буде проведена за місцем навчання школярів та виключно у письмовій формі. Завдання для проведення іспитів укладатимуться вчителями.

У школах або класах, у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, державна атестація може складатися мовою вивчення предмета.

Державна підсумкова атестація у початковій школі (4 клас) проводиться з трьох предметів: української мовилітературного читання та математики. У школах з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити державну підсумкову атестацію з четвертого предмета: мови національної меншини.

Державна підсумкова атестація в основній школі (9 клас) в 2017 році буде   проведена з трьох предметів: української мовиматематики та предмета за вибором педагогічної ради школи з одного із навчальних предметів: української літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, історії України, всесвітньої історії, правознавства, географії, біології, хімії, фізики або інформатики.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом ДПА можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Державна підсумкова атестація у старшій школі (11 клас) проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 23 травня по 16 червня 2017 року з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття); випускники можуть обирати один з цих двох навчальних предметів незалежно від профілю навчального закладу;

3) предмет за вибором учня з одного із навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова, математика, історія України (період ХХ – початок ХХІ століття).

Учні, які другим предметом для проходження ДПА обрали математику, можуть обрати для проходження ДПА з третього предмета історію України і навпаки.

У школах з навчанням або вивченням мов національних меншин проведення державної підсумкової атестації з навчального предмета «Мова національної меншини» здійснюється відповідно до вимог наказу МОН від 20.10.2016  ... Читати далі »

Категорія: Новини освіти в Україні | Переглядів: 227 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 210 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Створювали жабку та знімали відео: Настя Безклуба, Володимир Балюк та Саша Рябцева

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 210 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Богаєнко Софійка, зайняла І місце у першій віковій категорії у загальноміському конкурсі «Молоді літератори Миргорода-2017» присвяченому Всесвітньому дню поезії та Міжнародному жіночому!


Душа дитяча хоче миру

Пригрівшись під ковдрою, лежу тихесенько, очі зовсім не хочеться відкривати. Збоку посапує, схлипуючи, моя подружка Дарина, а в ногах ледве чутно муркоче пісеньку кицька Бася. Гримнуло, щось знову гримнуло. Чую тихе шепотіння бабусі: "Боженько, милий, дай сили діточкам, закінчити цю кляту війну, збережи та захисти онуків, хай згине ірод-супостат, що наслав на нас цю біду"...

Знову гуркіт, і на обличчя неприємно сипонуло, наче піском. Відкриваю очі, а наді мною сіра потріскана стеля з малесенькою мигаючою лампою. Знову гримнуло ближче, заплакала Даринка та, притиснувшись до мене ближче, прошепотіла: "Я боюсь, боюсь!". Бабуся піднялась із колін, огорнула нас надійними материнськими крилами-руками до свого серця й промовляла: «Боженько. спаси, захисти нас, а ви, янголята, не бійтесь, Боженько нас обов'язково почує. Помоліться Йому від щирого серця, як я вас навчала». Ми з Даринкок. склавши руки перед собою, заплющили очі тремтячим голосом промовляли молитву. "Отче наш, еже і си на небесах, да святиться ім'я твоє…".

У цей час, у небі піднялась страшна безпощадна хурделиця війни. Даринка заплакала. Вона ще зовсім маленька їй тільки 5 рочків. А я не буду плакати, бо вже доросла, мені вже 6 ,скоро стану школяркою. На стіні висів старовинний годинник, бабуся його береже, адже це подарунок покійного дідуся. Майнула думка: швиденько підійти до нього, заплющити оченята та перевести стрілки далеко-далеко вперед; і ось все закінчилось і ми з подругою весело побігли до саду. Але ж ні, страшний гуркіт-мріями не здолати.

Настала тиша. Десь ледве чутно крик сполоханих птахів. Ми встали. Швиденько, повечеряли. Холодна пшоняна каша не хотіла ковтатись, бабуся потрусила скибочку змоченого хліба цукром – це були найсмачніші цукерки.

У підвалі було дуже сиро і холодно, тож бабуся сказала, щоб ми знов залізли під к ... Читати далі »

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 234 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 259 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 203 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Реформа освіти

Щоб викладати у школі, тепер не обов'язково бути вчителем, достатньо мати вищу освіту і глибокі знання

Педагоги "з народу": як навчати без педагогічної освіти

Щоб викладати у школі, тепер не обов'язково бути вчителем. Достатньо мати вищу освіту, глибокі знання з якогось шкільного предмету, лідерські якості та багато натхнення. У питанні, в чому полягає сутність змін та хто зможе стати вчителем без педагогічної освіти, розбиралася журналіст Української правди. Життя Катерина Тищенко.

9 лютого в Україні стартувала програма «Навчай для України», в рамках першого етапу якої 40 відібраних фахівців різних напрямків після спеціального навчання викладатимуть у 5-11 класах шкіл, які найбільше цього потребують, протягом двох років.

Оскільки участь у програмі передбачає переїзд до місця розташування школи, учасники отримуватимуть, крім зарплати вчителя, додаткову стипендію, а також матимуть постійну підтримку менторів.

Спочатку проект реалізуватиметься в трьох областях – Київській, Харківській та Львівській, приблизно по 13 учасників на регіон.

Ініціатор програми – громадська організація «Навчай для України», яка співпрацює з міжнародною мережею «Teach For All», а також підписала меморандум про співпрацю з Міністерством освіти та науки.

Навіщо все це потрібно?

Рівень освіти в українських школах дуже різниться. Наприклад, випускники сільських шкіл гірше складають ЗНО, ніж випускники міських, а в звичайних школах, навіть у Києві, ситуація гірша, ніж у ліцеях і гімназіях.

При цьому навіть в успішних з точки зору ЗНО школах існують проблеми у стосунках між дітьми та викладачами, між викладачами та батьками і т. ін.

Професія вчителя не вважається престижною, на педагогічні спеціальності вступають абітурієнти з низькими балами ЗНО, багато з яких просто не змогли потрапити на інші спеціальності, а не свідомо обрали шлях вчителя.

Мета програми – залучити до викладання мотивованих висококласних фахівців, які справді хочуть на 2 роки присвятити себе дітям, дати їм відповідні можливості та стимули і дати дітям доступ до таких вчителів, незалежно від престижності школи та її розташування.

Першою подібною програмою в світі стала «Teach For America», започаткована 25 років тому. Зараз мережа «Teach For All» об'єднує 42 країни, в багатьох із яких ситуація з освітою значно краща, ніж в Україні – США, Великобританія, Німеччина, Франція, Швеція, Іспанія, Бельгія, Ізраїль, Японія, Китай та інші.

У світі давно зрозуміли, що неможливо створити якісну систему освіти, не залучаючи хороших вчителів.

Директор ГО «Навчай для України» Рімма Ель Джувейді наводить дослідження освітніх систем, проведене McKinsey&Company у 2006-2007 роках. У ньому вивчалися кращі шкільні системи за міжнародним рейтингом PISA, а також системи, в яких показники успішності учнів зростають дуже швидко.

«Це дослідження показує, що основний фактор успішності шкільних систем – це та роль, яку вони надають вчителю. Тому що жодна система освіти не може бути як ... Читати далі »

Категорія: Новини освіти в Україні | Переглядів: 249 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz