Понеділок, 2020-02-24, 9:41 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Про школу
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

« 1 2 ... 29 30 31 32 33 »
Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 137 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 180 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

10582fd907ce07e49bc0bd21393f1e69НАШЕ, РIДНЕ, ПРОНЕСЕНЕ ПРАЩУРАМИ ДАЛI, КРIЗЬ ВIКИ. АЛЕ Й ДОСI АКТУАЛЬНЕ

Аби хліб, а зуби знайдуться.
Аби шия, а ярмо буде.
Або пан, або пропав.
Або дома не бути, або волі здобути.
Апетит з їдою прибуває.
Баба з воза — кобилі легше.
Багатий, як циган на блохи.
Багато дива, мало млива.
Багатому й чорт яйця носить.
Байдуже ракові, в якому його горщику зварять.
Батогом обуха не переб’єш.
Бачить кіт сало, та сили мало.
Без вірного друга — велика туга.
Без нашого Гриця вода не освятиться.
Без труда нема плода.
Береженого Бог береже, а козака шабля.
Битому собаці кия не показуй.
Біда біду тягне.
Біда помучить і мудрості научить
Бійся не того собаки, що бреше, а того, що лащиться.
Близько лікоть, та не вкусиш.
Борода не робить мудрим чоловіка.
Боятися вовка — в ліс не ходити.
Брат мій, а хліб їж свій.
Брехливу собаку далеко чути.
Буває, що й корова літає.
Було б пшоно, а каша буде.
Було, та за водою пішло.
Велике дерево поволі росте.
В закритий рот муха не влізе
Видно пана по халявах
Виміняв шило на швайку.
Виріс, а ума не виніс.
Вискочив, як Пилип з конопель.
Високо літає, та низько сідає.
Вище себе не підскочиш.
Від своєї тіні не втечеш, Вісті не лежать на місці.
Вкрадеш голку, а потім корову.
В ліс дрова не возять.
В нього руки на всі штуки.
Вовка ноги годують.
Вода і камінь довба.
Ворона й за море літає, та дурна вертається.
Ворона вороні ока не видовбає.
В сім’ї не без виродка.
Всякому овочу свій час.
В тихому болоті чорти водяться.
В умілого й долото рибу ловить.
Вчи лінивого не молотом, а голодом.
В чужих руках завше більший шматок.
Гарні гості, та не в пору.
Гірко заробиш — солодко з’їси.
Говори стовпу, а він стоїть.
Година вранці варта двох увечері.
Голка в стіжок упала — пиши пропала.
Голодній кумі хліб на умі.
Горбатого могила виправить.
Гостра була сокира, та на сук наскочила.
Гостре словечко коле сердечко,
Готовеньке і кішка з’їсть.
Гречана каша сама себе хвалить.
Гуртом і батька добре бити.
Дай дурневі макогона, то він і вікна поб’є.
Далеко куцому до зайця.
Даремно і чиряк не вискоче.
Дарованому коневі в зуби не заглядають.
Два коти в одному мішку не помиряться,
Двоє третього не чекають,
Де багато господинь, там хата неметена.
Де відвага, там і щастя.
Де коротко, там і рветься.
Де посієш, там і вродиться.
Десять разів відміряй, а раз відріж.
Дешева риба — погана юшка.
Дивись на зріст, та питайся розуму.
Диму без вогню не буває,
Діло майстра величає.
Дома й стіни помагають.
Дурням закон не писаний.
Ех, якби та якби та в роті виросли гриби.
Є в глечику молоко, та голова не влізе.
Є сало, та не для кота. Є квас, та не для нас.
Чим темніша ніч, тим ясніші зорі.
Шабля ранить тіло, а слова душу.
Як овечка: не мовить ні словечка.

Джерело: корисно

Категорія: Моя Україна | Переглядів: 176 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

 

 

 

 

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 197 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 142 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 154 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Editor     
Editor — онлайн-редактор с базовыми возможностями: обрезать, повернуть, поработать с цветом, экспозицией и резкостью.

editor-pho-to

Как правило, все дизайнеры, иллюстраторы, музыкальные дизайнеры и операторы очень зависят от установленного на рабочем компьютере софта во время работы с мультимедийными файлами: Photoshop, After Effects, Adobe Premier и так далее. Все идет отлично, пока эти дизайнеры находятся за своими рабочими местами,но что если понадобилось запустить какой-то инструмент на чужом компьютере? Для этого и созданы аналоги большинства приложений: онлайн редакторы.

Веб-приложения обеспечивают возможность пользоваться ими из любой точки Земли, нужен лишь хороший доступ в интернет.

Ниже приведен список бесплатных онлайн редакторов, которые будут незаменими в путешествии или если вдруг с вашим рабочим компьютером что-то произойдет, а результат работы нужен срочно.

Фоторедакторы

Безграничные возможности редактирования фотографий

Что вы вкладываете в понятие "хороший фоторедактор"? Вероятно, это зависит от ваших целей. Сегодня вы просто хотите моментально улучшить фото и "добавить изюминку" с помощью фильтра или эффекта в один клик. А уже завтра вам понадобится более сложный инструмент редактирования изображений с ручной подстройкой каждого параметра. Мы предусмотрели все варианты, поэтому Pho.to - лучшее место для создания идеальных фотографий. Pho.to 

 

Pixlr Editor

Pixlr Editor позволяет работать с изображениями теми же инструментами, которые доступны в Photoshop: лассо, штамп, блюр и другие. Пожалуй, это наилучшая бесплатная альтернатива Adobe Photoshop.

pixlr-editor

Fotor

Fotor — простейший редактор фотографий с базовым набором функций: вырезать, повернуть, улучшить цвет и т.д. В арсенале есть заготовленые пресеты для создания колажей, а также возможность оптимизировать загруженное изображение для использования в качестве оформления соцсетей: шапка Фейсбука, Твиттера, Пинтереста.

fotor
Picmonkey

Picmonkey предоставляет базовые возможности фоторедактирования, а также оптимизации изображений для наилучшего отображения в социальных сетях. Поддерживается загрузка изображений с компьютера, альбомов Фейсбука, Flickr’a или через синхронизацию папок Dropbox или OneDrive.

picmonkey ... Читати далі »

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 159 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Декілька яскравих і креативних ідей, які допоможуть не лише з користю для загального розвитку провести дозвілля під час канікул, а й створити прикраси, доповнити інтер’єр власними поробками та весело провести час у родинному колі.

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ

«Прості квіти-саморобки з кольорового паперу». Це завдання ідеально підходить для дитячої творчості. У результаті елементарних дій з кольоровим папером вийдуть красиві квіти, які можна подарувати близьким або прикрасити дім.

«Джунглі своїми руками – дитячі ігрові декорації». Таке завдання допоможе створити тропічний ліс, в який можна вирушити у похід або на екскурсію у дику природу. Творча частина завдання розвиває вправність рук, а ігрова — фантазію, уяву, самостійність.

«Цікава акварельна графіка у вигляді бульбашок». Завдання допоможе створити видовищні візерунки у вигляді мильних бульбашок. Сам процес незвичний і подобається дітям. Проект покликаний розширювати знання дітей про графічні техніки та розвивати естетичне бачення.

«Математичний конструктор для дитячої гри». Така ідея допоможе маленьким будівельникам у формі гри вивчить або повторити числову послідовність арабських та римських цифр.

«Вивчаємо пори року: творчість із перевіркою знань». Проект пропонує батькам провести час із дітьми у спільній творчості. Етапи завдання вдосконалять різноманітні вміння дитини: розфарбовування, вирізання, наклеювання, роботи з діроколом. А вікторина в кінці допоможе в цікавій формі повторити всі знання про сезони, що має дитина.

«Ілюструємо казки в техніці «paper cutting». Проект передбачає створення об’ємних ілюстрацій до улюблених казок, за допомогою яких можна влаштувати незвичайну сімейну виставу.

«Абстрактний живопис дитячими пальчиковими фарбами». Це творче завдання, виконуючи яке, дитина зможе насолодитися процесом: маленький художник зуміє спонтанно виразити свій внутрішній світ, без усіляких настанов і організації з боку дорослих.

«Робимо напис для інтер'єру в техніці стрінг-арт». Цей проект допоможе зробити нескладний, але ефектний декор для дитячої кімнати. Процес складається з двох частин: забивання цвяшків і натягування ниток. Якщо перший процес краще виконувати дорослій людині, то малеча легко справиться з другим. Робота закріплює знання кольорів, тренує моторику, вдосконалює посидючість і розвиває естетичне бачення.

«Браслет із булавок і бісеру власними руками». Таке завдання, що передбачає роботу з бісером, допоможе створити стилізований наручний браслет, який прекрасно впишеться в дитячий стиль. Все що вам треба — гарний настрій, трохи часу і мінімальний набір матеріалів. Бонусом до красивої прикраси стане тренування дрібної моторики дитини.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

Завдання у невимушеній і захоплюючій формі розвиватимуть уяву та фантазію учнів початкової школи та допоможуть розкрити індивідуальність кожної дитини.

«Кольорові сни». Завдання&nbs ... Читати далі »

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 187 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Інтерактивна дошка | Переглядів: 364 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Державна підсумкова атестація (ДПА) у початковій школі в 2016/2017 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та листа МОН Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році.

У загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня (початкова школа) державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів: української мови, літературного читання, математики.

Строки проведення державної підсумкової атестації в початковій школі визначаються педагогічною радою і затверджуються відповідним наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року.

Атестація у 4-х класах проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити державну підсумкову атестацію з четвертого предмета: мови національної меншини. Рішення про проведення державної підсумкової атестації з мови національної меншини приймається педагогічною радою на підставі письмових звернень батьків (одного із батьків) або їх законних представників і затверджується наказом керівника навчального закладу.

Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт

У загальноосвітніх навчальних закладах державній підсумковій атестації (далі атестація) підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мови і літературного читання) та математики.

Атестація з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють.

Атестація з кожного предмета проводиться письмово у формі підсумкових контрольних робіт.

Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. – на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. – на її виконання.

Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі.

Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (наказ Міністерства освіти і науки від 13.04.2011 № 329, наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222»).

Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4-х класах не проводять.

Зміст зав ... Читати далі »

Категорія: Новини освіти в Україні | Переглядів: 179 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Міністерством освіти і науки затверджені орієнтовні вимоги до проведення школами державної підсумкової атестації учнів у системі середньої освіти. Документом визначено зміст і особливості проведення шкільних іспитів у цьому навчальному році.

У 2017 році строки проведення ДПА у початковій та основній школі визначатимуться шкільними педагогічними радами, а учні 11-х класів складуть випускні іспити у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Атестація учнів 4-х та 9-х класів буде проведена за місцем навчання школярів та виключно у письмовій формі. Завдання для проведення іспитів укладатимуться вчителями.

У школах або класах, у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, державна атестація може складатися мовою вивчення предмета.

Державна підсумкова атестація у початковій школі (4 клас) проводиться з трьох предметів: української мовилітературного читання та математики. У школах з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити державну підсумкову атестацію з четвертого предмета: мови національної меншини.

Державна підсумкова атестація в основній школі (9 клас) в 2017 році буде   проведена з трьох предметів: української мовиматематики та предмета за вибором педагогічної ради школи з одного із навчальних предметів: української літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, історії України, всесвітньої історії, правознавства, географії, біології, хімії, фізики або інформатики.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом ДПА можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Державна підсумкова атестація у старшій школі (11 клас) проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 23 травня по 16 червня 2017 року з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття); випускники можуть обирати один з цих двох навчальних предметів незалежно від профілю навчального закладу;

3) предмет за вибором учня з одного із навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова, математика, історія України (період ХХ – початок ХХІ століття).

Учні, які другим предметом для проходження ДПА обрали математику, можуть обрати для проходження ДПА з третього предмета історію України і навпаки.

У школах з навчанням або вивченням мов національних меншин проведення державної підсумкової атестації з навчального предмета «Мова національної меншини» здійснюється відповідно до вимог наказу МОН від 20.10.2016  ... Читати далі »

Категорія: Новини освіти в Україні | Переглядів: 148 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 151 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2018-03-21 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2020
uCoz