Неділя, 2022-01-23, 5:12 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №7

Меню сайту
Гарячі телефони
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


« 1 2 3 4 ... 62 63 »

"Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури". Виступ Ксьонз О.М. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів української мови та літератури

  • Як переконати дітей, що письмові завдання - не тортури?

  • Як надихнути писати твори, а не списувати готові у мережі?

  • Як подолати страх дитини перед висловленням власної точки зору?

  • Як вирішувати важливу проблему: дати розгорнуту відповідь на поставлене запитання?

Писати - це важливо! Це ключова форма спілкування в усіх сферах життя.

Хороший текст - це результат наполегливої роботи і вправ, який вимагає систематичного читання, споглядання, спілкування, міркування і аналізу, критичного мислення


Цікаві джерела на нашому сайті: 

Українська мова та література [124]  
Художня культура та мистецтво [33]  
Зарубіжна література [9]  
Бібліотека онлайн [86]
Категорія: МО вчителів філологічних наук | Переглядів: 26 | Додав: ksonzolga | Дата: 2022-01-05 | Коментарі (0)

Виступ Білоцерковець Н.В. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів географії

Сучасні реформи в освіті вимагають від педагогів вдосконалення, саморозвитку та пошуків нових форм роботи з сучасним поколінням учнів.

Саме тому використання квестів дозволяє зробити урок цікавим, змістовним, сприяє розвитку і самореалізації здобувачів освіти.

Квест – це інтелектуально – динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту за умови виконання спеціальних завдань. Під час проходження квесту учні послідовно виконують усі етапи цифрового залучення, задовольняючи свої освітні потреби.

Назва “квест”  походить від англійського слова quest, що означає “пошук”, “пошуки пригод”. 

Квести можуть бути командними або індивідуальними. Про це далі у презентації


Цікаві джерела на нашому сайті:   Географія [24]

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 22 | Додав: bilozerkovezn | Дата: 2022-01-05 | Коментарі (0)

Sван Малкович: «Нарешті ми записали "Різдвяні симфонізми" Івана Небесного. Запис здійснено 19 грудня 2021 року на Миколая. І хоч усе коштувало певних зусиль (і фінансів), ми вирішили викласти це у вільний доступ. На славу Різдва і Коляди. Сподіваюся, вам сподобається».

Категорія: Моя Україна | Переглядів: 29 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-01-04 | Коментарі (0)

Медіаграмотність як засіб розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури. Виступ Ксьонз О.М. на онлайн-засіданні ППС (методичне об'єднання) вчителів зарубіжної літератури

Світ стає великим медіа. Сьогодні кожен із нас створює медіа - кожен продукує якийсь контент - поширює, пише, ставить вподобайки

Мета освіти медіа грамотності - допомогти людям будь-якого віку розвинути навички досліджування та висловлювання; щоб люди вміли критично мислити, ефективно комуні кувати, бути активними, вдумливими, інформованими громадянами в сучасному світі.

У новому Державному стандарті зазначено, що обов’язкові результати навчання передбачають формування у школярів  навичок сприймання, аналізу, інтерпретації, критичної оцінки інформації в текстах різних видів та медіатекстах.

Медіаосвіта в Україні є важливим засобом формування і зміцнення національної ідентичності, консолідації суспільства, формування свідомої громадянської патріотичної позиції особистості.

 

Категорія: МО вчителів філологічних наук | Переглядів: 33 | Додав: ksonzolga | Дата: 2022-01-04 | Коментарі (0)

Підтримка читання – це стратегічно важливий елемент культури, інструмент підвищення інтелектуального потенціалу нації, творчого розвитку особистостей та соціальної активності українського суспільства. Сучасний навчально-виховний процес спрямований на виховання учня – суб’єкта культури і власної життєтворчості. Школа, учитель, класний керівник мають забезпечити духовний розвиток і саморозвиток особистості, навчити вихованців мистецтву творити себе і своє життя.

Цікаві джерела: https://naurok.com.ua/posibnik-zasobi-zaluchennya-uchniv-do-chitannya-81491.html

 

Категорія: Бібліотека | Переглядів: 5 | Додав: markovichphysics | Дата: 2022-01-04 | Коментарі (0)

Мастермайнд онлайн у нашій школі. Мастермайнд – це не майстер клас. Мастермайнд – прогресивний формат професійної взаємодії вчителів

Мастермайнд - це груповий формат роботи, де учасники періодично зустрічаються і допомагають один одному у досягненні особистих цілей за рахунок обміну досвідом, генерації ідей та взаємопідтримки.

Наприклад, кілька дизайнерів та архітекторів можуть об'єднатись, щоб допомагати один одному розвивати свій професіоналізм, генерувати нові ідеї, вигадувати незвичайні колаборації з іншими професіоналами.

Група зустрічається з певною періодичністю онлайн чи офлайн. Всі приходять на зустріч із запитами, і за рахунок обміну досвідом, генерації ідеї та зворотного зв'язку допомагають один одному у їх вирішенні. Наприкінці зустрічі кожен бере на себе зобов'язання, які наступні кроки він робитиме для руху до своєї мети.
Наступного разу всі діляться, що вийшло. 

У чому користь?

По суті, кожен учасник має схожі цілі. Обговорюючи проблеми та завдання одного учасника, кожен отримує інсайти та опрацьовує власні завдання. Досвід у майстермайнд групі накопичується в 5-10 разів швидше, ніж самотужки. При цьому групові зобов'язання дуже підтримують мотивацію учасників, не даючи здатися на півдорозі.

Що робить майстер-майнд? Слід чітко визначити межі майстер-майнду, щоб не плутати його з іншими форматами групової роботи.

Основні принципи майстермайнду
  • горизонтальні комунікації від людини до людини; всі учасники групи рівні між собою;
  • обмін досвідом, а не критика та вказівки «як робити»;
  • трекінг завдань від зустрічі до зустрічі та звітність щодо них;
  • сувора конфіденційність. http://surl.li/bcbyt

Формат мастермайнд дозволяє кожному учаснику рухатися швидше до своїх цілей, швидше вирішити свої професійні (і не тільки) проблеми, швидше отримати потрібний результат.

Це відбувається за рахунок того, що в групу приходять вчителі, які переймаються тими ж проблемами, що і ви. Так би мовити, люди «на одній хвилі».

Он-лайн Мастермайнд у нашій школі відвідують всі, хто цінує свій час.

Результатом постійних зустрічей такого формату є багато відкритих постійнодіючих довгострокових проектів, які відображають: 

Науково-методичну діяльність – матеріали, що свідчать про педагога, як про професіонала своєї справи. Наповнення цього розділу може бути дуже різним: інформація про використання вчителем сучасних освітніх технологій та обґрунтування їх вибору; засоби педагогічної діагностики; використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі; роботу в методичних об’єднаннях; участь у конкурсах та інших заходах; організацію та проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів; проведення наукових досліджень та розробку авторських програм. 

... Читати далі »
Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 16 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2022-01-03 | Коментарі (0)

«Досягнення року»  - Балко Вероніка. У 2021 році вона посіла перше місце у Всеукраїнських змаганнях з кікбоксингу ISKA у дисципліні К-1, що проходив в м. Харків з 01.10.-03.10.2021 року. Переможець обласних та всеукраїнських турнірів з боксу, таїландського боксу та кікбоксингу.

Навчається в Миргородській загальноосвітній школі №7.

Тренується в клубі таїландського боксу муей-тай «Миргород». Тренери – Анатолій та Віктор Бужин.

ФОТОГАЛЕРЕЯ "ЛЮДИНА РОКУ-2021"

Джерело: Церемонія нагородження переможців відкритого рейтингу популярності"Людина року - 2021" 

Категорія: МО вчителів початкових класів | Переглядів: 116 | Додав: ivanovavalia68 | Дата: 2021-12-25 | Коментарі (0)

Мета: познайомити учнів зі звуками [ц], [ц’], буквою, яка їх позначає; вчити визначати звуки в словах; розвивати вміння відтворювати послідовність звуків у слові, вчити складати речення; розвивати пам’ять, мислення, збагачувати словниковий запас слів; розвивати і формувати навичку читання; виховувати пізнавальний інтерес; прищеплювати любов до рідної мови.


Цікаві та корисні джерела:

СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Аналіз уроку за "Абеткою директора" 

СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps

Категорія: МО вчителів початкових класів | Переглядів: 51 | Додав: svitlanadrag | Дата: 2021-12-23 | Коментарі (0)

Графік презентацій наведено у додатку 2 до листа МОН

Дата, час

Назви підручників

22.12.2021

15:00

«Історія України» підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти

«Історія України» підручник для 9 класу з поглибленим вивченням історії закладів загальної середньої освіти

23.12.2021

15:00

«Інформатика» підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти

«Інформатика підручник для 9 класу з поглибленим вивченням інформатики закладів загальної середньої освіти

24.12.2021

15:00

«Всесвітня історія» підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти

«Всесвітня історія» підручник для 9 класу з поглибленим вивченням історії закладів загальної середньої освіти

28.12.2021

10:00

«Основи правознавства» підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти

«Основи правознавства»підручник для 9 класу з поглибленим вивченням основ правознавства закладів загальної середньої освіти

29.12.2021

10:00

«Українська література» для 9 класу з поглибленим вивченням філології закладів загальної середньої освіти

«Українська мова» підручник для 9 класу з навчанням румунською мовою закладів загальної середньої освіти

«Українська мова» підручник для 9 класу з навчанням угорською мовою закладів загальної середньої освіти

«Польська мова (5-й рік навчання)» підручник для 9 класу з поглибленим вивченням іноземних мов та закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)

«Біологія» підручник для 9 класу з поглибленим вивченням біології закладів загальної середньої освіти

Онлайн-презентації авторських концепцій підручників на youtube-сторінці ІМЗО

https://www.youtube.com/channel/UCb99utEiwpGkESp19mxAfdg 

Категорія: Новини освіти в Україні | Переглядів: 30 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-12-21 | Коментарі (0)

Безкоштовно на сайті - https://buff.ly/32oaenI   Більше матеріалів для 1-4 класів у групі Facebook - https://buff.ly/3oaSchN і

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 27 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-12-21 | Коментарі (0)

У нас, в Україні, діти з великим нетерпінням чекають 19 грудня. Вони напередодні свята пишуть листи до Святого Миколая. У день перед святом згадують всі свої добрі та злі вчинки, зважають: чого більше. Чи буде подарунок, а чи, можливо, різка? Бо чемні діточки обов’язково знайдуть під подушкою подарунок, а неслухняні – прутик. Здавна живе в краї звичай, що в ніч з 18 на 19 грудня святий Миколай у супроводі ангелів ходить від хати до хати і дарує дітям подарунки: цукерки, шоколад, яблука, а також одяг, взуття, книжки, маленьким — іграшки. Існує повір’я, що Святий Миколай ніколи не забував чемних, працьовитих дітей. Він для всіх є взірцем працьовитості, скромності, чесності, доброти й милосердя. 

Сьогодні у Миргородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 пройшов Святий Миколай! Всі отримали солоденькі подаруночки

Дива трапляються! І ми сподіваємось, що зимові свята, які ще попереду, принесуть всім нам багато радості і справжніх див. Свято Миколая – це  одне з найочікуваніших свят для дітей і дорослих. 

До Святого Миколая: нові українські фільми на свята для всієї родини

Джерело: https://www.educ.com.ua/biblioteka/svyatij-mikolaj-u-riznih-kra%D1%97nah.html 


З Шкільного Архіву:

... Читати далі »

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 604 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 2021-12-17 | Коментарі (0)

https://study.ed-era.com/uk/courses/course/825...

Різдво | EdEra

STUDY.ED-ERA.COM Різдво | EdEra <p>Новий підхід до вивчення української культури <br /> та тради

decor

Що будемо вивчати?

Категорія: Моя Україна | Переглядів: 24 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-12-16 | Коментарі (0)

Створюємо комікси та фотогалерею робіт: фантазуємо та малюємо. Як співпрацюють органи чуття і нервова система? 
Виконуючи завдання, учні розвивають образне мислення, уяву та фантазію, розширить словниковий запас, тренують навички читання та письма, придумуючи репліки героїв. Це чудова нагода розвинути навички малювання та потренувати дрібну моторику, краще освоїти роботу в графічному редакторі.

Комікс як медійний феномен з’явився в українській сфері читання нещодавно, а до масового захоплення ним ще далеко. Однак, як завжди в суспільстві, першими підхоплюють нові віяння саме діти, тож не дивно, що поза школою існує досить потужна субкультура поціновувачів коміксів. Попит на комікси стабільно зростає.

Отже, можна стверджувати, що комікси — це синтетичний вид мистецтва, сучасне медіа, яке поєднує в собі книжну графіку, кінематограф і літературу. Вони можуть розглядатися як інноваційний метод навчання. Комікси можна використовувати на різних рівнях, етапах навчання.

Навчальні можливості коміксів:

  • розповісти складну історію декількома зображеннями;
  • забезпечити коментарем будь-який малюнок на різну тематику;
  • використовувати символи, що легко ідентифікують усі учні;
  • на сценках коміксу, його малюнках можна моделювати культуру спілкування, життєві ситуації;
  • прокоментувати та проілюструвати актуальні питання життя (підліткові, сімейні стосунки, толерантність тощо) в ігровій формі.

Що ж пропонуємо переглянути сторінку інтерактивного коміксу. 

Давай заглянемо в історію!..Як придумувалися комікси

Зроблено в Padlet

Як придумувалися комікси

Історія коміксівВильгельм Буш

115 років тому, 18 жовтня 1896 року в журналі «Нью-Йорк Джорнел» з'явилися перші комікси, яскраві малюночки з короткими текстівками, що розповідали про відважних героїв і їх подвиги. Та чи справді комікси з'явилися лише у 1896 році? Давай заглянемо в історію!.

Появі сучасних коміксів передували політичні карикатури XVIII століття Вільяма Хогарта. Вони являли собою серію малюнків, об'єднаних спільною думкою.

Наступним важливим етапом розвитку мистецтва створення коміксів стала діяльністьРодольфа Теп ... Читати далі »

Категорія: МО вчителів початкових класів | Переглядів: 39 | Додав: ivanovavalia68 | Дата: 2021-12-16 | Коментарі (0)

1. Мета уроку: 

  • продовжити знайомити учнів з вікном програми Microsoft Excel та його використанням; розглянути головне призначення електронних таблиць – обробка даних за формулами; правилами введення формул і функцій; 

  • показати практичне застосування формул і функцій у різних галузях (фізика, математика, географія, економіка, тощо); 

  • формувати інтерес до вивчення нового матеріалу; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією; планувати свою діяльність; аналізувати i робити висновки;  розвивати пам'ять та увагу. Розвивати уявлення про програмне забезпечення загального призначення та його роль у роботі користувачів на ІКТ; логічне мислення; вміння проводити аналіз вже накопичених учнями знань і робити на основі цього аналізу висновки та узагальнення;

  • виховувати інформаційну культуру учнів; якості, такі як: уважність, акуратність, людяність, дисциплінованість.

  • виховувати інформаційну культуру учнів; виховувати якості, такі як: уважність, акуратність, людяність, дисциплінованість.

2. Оминути тренд BYOD в сучасному світі майже неможливо! 

Мобільні технології стають невід’ємними освітніми інструментами, відкривають широкі можливості для використання інформаційно-комунікаційних технології в навчанні. Тому потрібно розробляти нові способи донесення інформації до учнів із використанням мобільних пристроїв та поєднувати їх із традиційними методами навчання. Використання сучасних інформаційних технологій в навчально-виховному процесі стає важливою частиною навчання. Застосування технології BYOD є доцільним засобом для удосконалення навчального процесу у частині його автоматизації та підвищення інтересу учнів до навчальних предметів.

3. Padlet  - мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, модерована стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати її інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією.  Он-лайн дошка є засобом оцінки психологічного стану на будь-якому етапі уроку (дошка настроїв); візуалізації інформації; навчання навичкам співпраці. І не тільки. За допомогою цього сервісу можна створити окремий номер шкільної газети, статтю, оголошення, документ для спільної роботи і т.д. Учні можуть самі створити кластери або опорні конспекти; представляти користувачеві інформацію в наочному вигляді; компактно описувати закономірності, притаманні початкового набору даних; знижувати розмірність або стискати інформацію; відновлювати прогалини в наборі даних; проводити мозкові штурми, працюйте над груповими проектами. Це дуже цікаво!

  ... Читати далі »

Категорія: МО вчителів точних та природничих наук | Переглядів: 59 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 2021-12-16 | Коментарі (0)

Пошук
Вхід на сайт
Шкільний YouTube
Освіта України
Влітку
Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2022
uCoz